به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش مدیرعامل باشگاه نفت به اتهام دوپینگ

واکنش مدیرعامل باشگاه نفت به اتهام دوپینگ

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با تکذیب وجود سرنگ در رختکن این تیم پس از بازی با آلومینیوم اراک گفت: برخی به دنبال این هستند که وجهه نفت مسجدسلیمان را خراب کنند و این گونه جا بیاندازند که اگر نفت در بالای جدول است با سرنگ و دوپینگ است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، هدایت یزدی در خصوص پخش صحنه ای از رختکن این تیم پس از بازی با آلومینیوم اراک و وجود یک سرنگ در کف رختکن نفت مسجدسلیمان، از برنامه فوتبال یک شبکه ورزش، اظهار کرد: باتوجه به این که تیم ما در صدر جدول قرار گرفته است، همه باید بسیج شوند تا تیم را پایین بکشانند؛ این موضوع صحنه سازی است و اگر فردی این کار را انجام دهد، زرنگ تر از این است که آثاری از کار خود باقی بگذارد.

وی تاکید کرد: به هر حال برخی به دنبال این هستند که وجهه نفت مسجدسلیمان را خراب کنند و این گونه جا بیاندازند که اگر نفت در بالای جدول است، با سرنگ و دوپینگ است که البته با این کار نیز خود فدراسیون را زیر سوال برده اند و تعجب من این است که آقای نوربخش که فردی پخته است و برنامه ای به این خوبی را برای لیگ یک در نظر گرفته است، چگونه این صحنه ها را از رسانه ملی به تصویر می کشد و ذهن مرم را نسبت به فوتبال خراب می کند.

 مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با رد این اتهام نسبت به تیم نفت مسجدسلیمان، گفت: ما دفاعیه ای آماده می کنیم و به کمیته اخلاق وکمیته انظبای فدراسیون می دهیم تا تهمتی که مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک به ما زده است، مشخص شود. ما به شدت نیز صحبت های این مدیرعامل را که زیر سوال بردن فوتبال کشور بوده است،را دنبال می کنیم.

وی بیان کرد: مردم شریف مسجدسلیمان در هشت سال دفاع مقدس حضور داشته اند و فوتبال این شهر به اندازه قدمت فوتبال ایران است و این که حالا تیم نفت مسجدسلیمان در صدر جدول است و یک نفر به این صورت آن ها را زیر سوال می برد، درست نیست و ما این موضوع را تا انتها پیگیری می کنیم.ضمن اینکه فدراسیون فوتبال ایران نیز باید مراقب اینچنین شیطنت هایی باشد.

یزدی در پایان عنوان کرد: جا دارد از آقای محمودزاده و فدراسیون فوتبال که اذعان داشتند بعد از بازی هیچ کسی در رختکن نفت مسجدسلیمان نبود و این موضوع را صحنه سازی دانستند، قدردانی کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
یه خوزستانی
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
1
زنده باد خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها