به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

نظرمحمدی: دنبال حداقل امتیاز بودیم

نظرمحمدی: دنبال حداقل امتیاز بودیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد، تیمش در مصاف با استقلال خوزستان ابتدا به دنبال دستیابی به حداقل امتیاز بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علی نظرمحمدی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: به دو تیم هم خسته نباشید می‌گویم. بازی کردن در این شرایط آب و هوایی خیلی سخت است. تیم استقلال خوزستان پس از شکست مقابل ذوب‌آهن خیلی خوب ریکاوری کرده و به میدان آمده بود. هم ما و هم استقلال خوزستان سختکوش بودیم و تلاش کردیم. به تیم ویسی هم خسته نباشید می‌گویم. ما به خوبی روندی که در هفته‌های گذشته در پیش گرفته بودیم را ادامه دادیم و توانستیم بازی را مدیریت کنیم.

وی با یادآوری اینکه تیمش برای مساوی به میدان آمده بود، افزود: سپیدرود امروز چشم به ضدحملات دوخته بود و بازی را خوب کنترل کرد. استقلال خوزستان نیز هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم رو به بازی مستقیم و توپ‌های بلند آورد، اما توانستیم در زمان باقیمانده توپ و میدان را در اختیار بگیریم. به دروازه‌بان و مدافعان‌مان هم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم کادر فنی تیم ملی بازیکنان این دو پست ما را بیشتر ببیند.

سرمربی تیم سپیدرود به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش پرداخت و خاطرنشان کرد: من به خریدهایم اطمینان دارم، چون آنها هم امروز و هم در بازی‌های گذشته کار بزرگی انجام دادند. بچه‌های من توانستند پیکان و صنعت نفت آبادان را ببرند که موفق به شکست پرسپولیس و استقلال شده بودند. این نشان می‌دهد که سپیدرود می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. ما در ابتدای فصل با توجه به بضاعتی که داشتیم تیم خوبی بستیم و تا به اینجای لیگ هم نتیجه گرفته‌ایم. در روزهای آینده بیشتر از اینها از سپیدرود می‌بینید، چون تیم ما رفته‌رفته بهتر می‌شود.

نظرمحمدی در مورد سیاست‌گذاری باشگاه سپیدرود برای حضور در لیگ هفدهم گفت: این سال اولی است که پس از 50 سال به لیگ برتر آمدیم. قطعاً برای ماندن می‌جنگیم اما به رده‌های بالای جدول هم چشم داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
0
آقاي نظرمحمدي من با ديدن بازي بازيكنانت ديروز مقابل استقلال خوزستان موندم كه شما اين چند امتياز را چگونه بدست آورديد ولي الحق و أنصاف حضور هواداران در بازيهاي خانگي امتياز آور است و تمام امتيازهاي سپيدرودي ها را هوادارانشان آورده اند نه نظرمحمدي و بازيكنانش، و مطمئناً اين سرمربي با اين تدريبهايش تيم را دو دستي برميگردونه دسته اول .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها