به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

استقلال 0 – سپیدرود 0؛ آبی‌ها در حسرت گل

استقلال 0 – سپیدرود 0؛ آبی‌ها در حسرت گل

خوزستان اسپورت
هفته هفتم لیگ هفدهم – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 30 شهریور 96 – ساعت 19:35
استقلال خوزستان 0 – سپیدرود رشت 0
داور: محمدحسین ترابیان
کمک داوران: محمدرضا مدیرروستا و امیرمحمد داودزاده
اخطار: سلمان بحرانی (استقلال) - حسین کعبی (سپیدرود)
تماشاگر: یکصد و پنجاه نفر

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، علیرضا زندوی، موسی کولیبالی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی (46- محمدعلی فرامرزی)، میثم دورقی، سلمان بحرانی (59- سابا تاوادزه)، حسین بهرامی، فرید بهزادی کریمی، یونس دلفی (83- سعید زارع) و جونیور مارینی
سرمربی: عبدالله ویسی

سپیدرود رشت: سیدمحمد حسینی، حسین کعبی، سیدهادی موسوی، امید سام کن، مهرداد جماعتی، علی دهقان، میثم تهی‌دست (74- شهاب کرمی)، میثم فردوسی (68- محمدرضا الماسخاله)، میلاد قربانزاده، حسین ابراهیمی (79- میعاد یزدانی) و پویا نزهتی
سرمربی: علی نظرمحمدی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپدرود رشت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

دوتیم با شرایط متفاوتی گام به زمین چمن ورزشگاه غدیر گذاشتند. سپیدرود رشت با پشت سر گذاشتن سه بازی متوالی بدون باخت و گل خورده به اهواز آمده بود تا از مصاف با تیم زخم خورده‌ی استقلال خوزستان حداقل یک امتیاز کسب کند و آبی‌پوشان هم در صدد بودند تا در کنار کسب دومین پیروزی در فصل جاری از حال و هوای شکست سنگین اصفهان خارج شوند.

عبدالله ویسی تیمش را با چند تغییر نسبت به بازی ذوب‌آهن به میدان فرستاد که مهم‌ترین تغییر استقلالی‌ها بازگشت موسی کولیبالی به قلب خط دفاعی و سامان بخشیدن به این منطقه بود، ضمن اینکه اعتماد مجدد به وحید شیخ‌ویسی با وجود دریافت شش گل در بازی قبلی، از دیگر نکات مهم در ترکیب آبی‌پوشان به شمار می‌رفت.

در نیمه نخست، بازی از سرعت بالایی برخوردار نبود و دروازه‌های دوتیم کمتر تهدید می‌شد. بازیکنان سپیدرود با نمایش یک بازی دفاعی اقدام به بستن راه‌های نفوذ مهاجمان استقلال کرده بودند و آبی‌پوشان هم علیرغم مالکیت توپ توفیق چندانی در خلق موقعیت‌های گلزنی پیدا نمی‌کردند و در چنین شرایطی به شوت‌های از راه دور و ضربات شروع مجدد دل بسته بودند که از این ضربات بهره‌ای نبردند و نیمه اول بدون گل تمام شد.

ورود محمدعلی فرامرزی به میدان و قرار گرفتن وی در منطقه چپ خط دفاع استقلال خوزستان، تغییر ابتدای نیمه دوم در تیم آبی‌پوش جنوبی بود ولی قرمزپوشان شمالی تغییری در ابتدای این نیمه نداشتند.

استقلال خوزستان در نیمه دوم تهاجمی‌تر ظاهر شد و اولین موقعیت را با نفوذ یونس دلفی خلق کرد اما مهاجم جوان استقلالی‌ها با بی دقتی توپ را به بیرون زد. در دقیقه 56 خطر بعدی استقلال روی دروازه سپیدرود ایجاد شد و این بار ضربه موسی کولیبالی توسط دروازه‌بان تیم میهمان دفع شد. شاگردان ویسی در دقیقه 58 صاحب یک موقعیت گلزنی دیگر شدند و یونس دلفی پس از یک فرار سریع با ضربه‌ای زمینی دروازه‌ی سپیدرود را هدف قرار داد که سیدمحمد حسینی سنگربان شمالی‌ها در برابر این ضربه هم ایستادگی کرد.

ضربه سر محمدعلی فرامرزی مدافع چپ پیش‌تاخته‌ی استقلال خوزستان، خطر بعدی را در دقیقه 68 ایجاد کرد اما سیدمحمد حسینی با جاگیری مناسب این ضربه را دفع کرد. شوت‌های میثم دورقی و حسین بهرامی در دقایق 72 و 82 نیز به خارج رفتند تا قفل دروازه‌ی تیم میهمان کماکان بسته بماند.

این بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد تا بازیکنان استقلال خوزستان علیرغم حملات نیمه دوم موفق به گلزنی نشوند.

در حاشیه
* استقبال بسیار اندکی از این مسابقه صورت گرفت که بی ارتباط با شکست هفته قبل استقلال خوزستان در اصفهان نبود.
* حسین کعبی، مهرداد جماعتی، حسین ابراهیمی و شهاب کرمی از تیم سپیدرود رشت که در این بازی به میدان رفتند، سابقه بازی در فولاد خوزستان را داشته‌اند. ضمن اینکه حسین کعبی یک سال هم برای استقلال خوزستان بازی می‌کرد.
* طالب ریکانی و حکیم نصاری، دو بازیکن خط میانی استقلال خوزستان که به‌دلیل مشاجره با هوشنگ لوئینیان کمک مربی استقلال در اختیار باشگاه گذاشته شده‌اند، در لیست تیم استقلال قرار نداشتند.
* حسین کعبی کاپیتان خوزستانی تیم سپیدرود رشت به‌دلیل اعتراض به کمک محمدرضا مدیرروستا کمک داور مسابقه از ترابیان داور این بازی کارت زرد گرفت.
* داور مسابقه در نیمه نخست وقفه خنک کردن بازیکنان را به اجرا گذاشت و برای این نیمه 3 دقیقه وقت تلف شده منظور کرد.
* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه غدیر از سوی بلندگوی استادیوم 150 نفر اعلام شد.
* با توجه به خالی بودن سکوهای ورزشگاه، صدای مربیان دوتیم که از کنار زمین به هدایت بازیکنانشان مشغول بودند، به گوش سکونشینان کم‌تعداد این بازی می‌رسید.
* اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه تا دقایق پایانی به تشویق بازیکنان استقلال مشغول بودند و خواستار گشودن دروازه سپیدرود بودند.
* با وجودی که دمای هوای اهواز در نیمه دوم این بازی کاهش یافته بود، داور مسابقه وقفه خنک کردن بازیکنان را در این نیمه هم به اجرا گذاشت.
* داور مسابقه در دقایق تلف شده به یکی از بازیکنان ذخیره استقلال خوزستان به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد نشان داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
4
من گفتم بازی سخته. صنعت به سپیدرود روح و جون داد تا لیگ رو برای سایر تیمها زهرمار کنه
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
3
3
واااااااااااااای استقلال خوزستان چرا اینقد ضعیف بود؟ یعنی شانس آورد حریفش تیم نبود و گرنه بیچاره میشد، بنظرم بازی ذوب آهن اتفاقی نبود، بخوره به تیمایی مثل پرسپولیس راحت ۷-۸ تا میخوره، فوروادا تعطیل، بازیکن تو ۶ قدم توپ با بغل پا زد اوت.
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
2
3
تیم اس خوزستان هافبک دفاعی و مهاجم سر زن نداره..دوبازی بعدی تیم با فولاد و پرسپولیسه که قطعا بازنده میشه...خطر سقوط متاسفانه بشدت تیم اس رو تهدید میکنه
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
4
ویسی خو وقت بزار واسه مهاجم جوونت.اقای مهندس دلفی.خو پدر مارو دراورد. یعتی قراره بمونه مهاجم و موقعیت خراب کنه.هنر ک نمیکنه فقط تو موقعیت گله. باید شعور و درکش رو از گل زنی ببری بالا. وقت اختصاصی بزار.سر زن که تو خط حمله نداری. رو زمین هم تا پشت محوطه 18 قدم خوب اومدید.ولی تو محوطه ترسو بی دقت و فاقد شهامت بودن بچه هات. جدول و تیمهای لیگ ول ولن. اصلا نترسید با یک برد چند پله صعود می کنید. فقط تلاشت رو برا تیم بیشتر کن. به این دلفی هم بگو رو اعصابمون راه نره.
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
4
یه هافبک دفاعی قوی خارجی می خواد .اگه مشکل مالی نداره تیم باید تقویت بشه .
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
2
خوشم میاد بازی های صنعتی لیگ برتر ۱۵۰ نفر هوادار میاد ولی بازی های استقلال اهواز دسته دوم ۱۵۰۰ نفر عاشق میان مسیولین استان اصلو رها کردن و چسبیدن به فرع زنده باد استقلال واقعی و ۷۰ ساله اهواز خوزستان اسپورت خواهشا چاپ کن با تشکر
سید شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
3
خوشم میاد بازی های صنعتی لیگ برتر ۱۵۰ نفر هوادار میاد ولی بازی های استقلال اهواز دسته دوم ۱۵۰۰ نفر عاشق میان مسیولین استان اصلو رها کردن و چسبیدن به فرع زنده باد استقلال واقعی و ۷۰ ساله اهواز خوزستان اسپورت خواهشا چاپ کن با تشکر
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
4
بنظرم ديروز نتيجه نگرفتن استقلال خوزستان فقط عدم حضور هوادار بود اگر ديروز دو سه هزار تماشاگر اين بازيكنان را تشويق ميكردن اين تيم حداقل دو سه تا گل ميزد و گرنه خيلي خوب بازي كردن ، موقعيت سأختن فقط كاش تشويق ميشدن تا موقعيتهايشان را تبديل به گل ميكردند.
واجداناً چرا هواداران اهوازي ديگه به الغدير نمي آيند چرا آن جهنم الغدير براي حريفان تبديل شده به ورزشگاه خانگي و بدون استرس و خيلي راحت بازي ميكنند فولاد خيلي بهتر از سپاهان و تراكتور داره نتيجه ميگره ولي حضور هواداران آنها را ببينيد و حضور هواداران فولادي . كجا رفتن آن هواداران پنجاه هزار نفري كه الغدير را براي هر تيمي جهنم ميكردن .
واقعاً فولاد و استقلال خوزستان تا الان كه هفتا بازي از ليگ را انجام داده اند احساس ميكنند كه هفتا بازي را مهمان بوده اند بعد ما نشسته ايم و فقط إظهار نظر ميكنيم كه فلان و فلان ....
بازم جاي شكرش باقيست كه حداقل تختي آبادان براي صنعت سنگ تموم ميذاره .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها