به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
تعداد نظرات: ۶ نظر

ویسی: از صحبت‌ بختیاری‌زاده خوشحال می‌شویم

ویسی: از صحبت‌های بختیاری‌زاده خوشحال می‌شویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از حمایت های استاندار در راستای حل مشکلات مالی این باشگاه قدردانی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با سپیدرود رشت، اظهار کرد: با توجه به شکست بسیار زشتی که هفته گذشته برابر ذوب آهن داشتیم، هفته بدی را سپری کرده‌ایم. از نظر روحی و روانی بد بودیم و روی این موضوع کار کردیم. امیدوارم با فراموش کردن بازی گذشته، سه امتیاز این دیدار را بگیریم و به جدول برگردیم. از هواداران تیممان هم عذرخواهی می‌کنیم. با بازیکنان صحبت‌های خوبی داشتیم و بازیکنان هم‌قسم شده‌اند. برای این دیدار از نظر فنی کار کمی کرده‌ایم و بیشتر روی مسایل روحی روانی کار کردیم.

او افزود: همه تیم‌ها برای بردن بازی می‌کنند. بازی قبل هم برای بردن بازی کردیم ولی شرایط فوتبال همین است و این بار برای ما رقم خورد. تیم سپیدرود قابل احترام است ولی ما زنده‌ایم و برای سه امتیاز می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه گفت: برای ماندن در لیگ برتر باید یک امتیاز در هر بازی کسب کنیم. مایکل جردن بزرگترین بسکتبالیست دنیا ۹۰۰۰ بار توپش وارد حلقه نشد و ۳۰۰ بار باعث باخت تیمش شد ولی بعد مایکل جردن شد. بعضی از کسانی که در مورد تیم ما صحبت می‌کنند و نظرات مختلفی می‌دهند، افراد ورزشی نیستند و کسانی هستند که در تیم و باشگاه ما با شکست مواجه شدند و برای تیم هجمه درست کردند تا تیم  ما را اذیت کنند.

وی بیان کرد: اگر سیاوش بختیاری‌زاده درمورد ما صحبت کند، خوشحال می‌شویم اما کسانی که می‌خواستند برادرشان در تیم باشد و من قبول نکردم و اکنون در شکست تیم ما نظر می‌دهند، کمکی به ما نمی‌کنند، البته انگیزه من را چند برابر می‌کنند واقعا برخی انتقادات زننده است. آن افرادی که به استانداری می‌روند و پشت ما حرف می‌زنند نیز از فوتبال خوزستان نیستند. مطمئن باشید با حمایت های استاندار خوزستان، صددرصد تیم مان روند خوبی خواهد داشت و مردم خوزستان نیز منتظر یک تیم بسیار خوب باشند. من در شاهین اهواز، فولاد و استقلال خوزستان قهرمان ایران شدم و الان به خاطر مردم خوزستان در این تیم هستم.

ویسی درباره مشکلات مالی تیمش هم گفت: استاندار تلاش زیادی در این راستا دارد و از او تشکر می‌کنم. او خیلی کمک کرد تا  زیر نظر نیشکر هفت تپه برویم. این اسپانسر هر چند خوزستانی نیست ولی برای فوتبال خوزستان از ما حمایت می‌کند.

او در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص این که برخی می گویند دستیاران ویسی به خوبی بازی‌ها را برای او آنالیز نمی‌کنند هم گفت: کادر فنی تیم ما همه سرمربی بوده‌اند. من به کادر فنی‌مان اعتقاد دارم . من به مردم خوزستان و رسانه‌ها هم اعتقاد دارم که در بدترین شرایط حامی ما بودند، البته ما در حال حاضر در بدترین شرایط نیستیم و امیدوارم مثل مایکل جردن شویم. من از مردم خوزستان بابت شکست مقابل ذوب آهن عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه، گفت: من بلد نیستم با کلمات بازی کنم. حقایق شاید برخی اوقات نباید گفته شود. دیگر این چنین باختی تکرار نمی‌شود. ما تیممان را از نو درست کردیم. ۲۰ بازیکن از تیم ما رفتند. باید به این تیم زمان داد. ما یک تیم قهرمان را تحویل مسوولان دادیم ولی یک تیم بدهکار و شلخته را به من تحویل دادند، البته منظورم با بازیکنان و آقای پورموسوی نیست، چرا که او زحمت خود را کشید. ما آن موقع یک ریال هم بدهکار نبودیم ولی تیم را با  ۱۳ میلیارد بدهی به ما دادند. مطمئنا مسئولان و پیشکسوتان به ما کمک می‌کنند تا به شرایط خوب برگردیم.

وی افزود: استاندارهم شب گذشته گفت که ویسی برند استان است و باید حفظ شود. من هم هر کاری که بتوانم برای تیم استانم می‌کنم. من با پورموسوی هنوز هم در ارتباطم و در بردی که فولاد مقابل سپاهان کسب کرد به او کمک کردم. وقتی تیمش پیروز می‌شود اولین کسی که به او تبریک می‌گوید من هستم. من پس از باخت برابر ذوب آهن بیشتر از هر وقتی به میان مردم رفتم و مردم خوزستان به خوبی با من برخورد کردند.

او در پایان گفت: حکیم نصاری و طالب ریکانی در بازی فردا حضور ندارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
1
6
ویسی دوست داریم
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
1
5
آفرین آقای ویسی . کاش مدیر نابخرد و بی سواد فولاد و هیئت مدیره فرمالیته و بی دانش فولاد ازفرصت اول فصل استفاده میکردند وبه سراغت میومدند. البته من آرزوی موفقیت برای پورموسوی میکنم ولی خداییش ویسی مانند رودیست که از زیرسنگها وکوهها وسنگلاخها روان شده ومشکلات را یک به یک درنوردیده و کم کم داره به یک تفکر نو تبدیل میشه.
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
3
1
شانس آوردیم بلد نیستی با کلمات بازی کنی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
1
3
ويسى حتى صد بار ببازى هم باهاتيم
فقط روى بازيكنان خوب تمركز كن همچين باختى مشكوك بود بعضى از بازيكنان كم كارى كردند
و ديدى ذوب آهان برابر اس تهران خفه شده بود نتيجش هم تساوى شد بهترين سرمربی ليگ برترى و اس خوزستان ديگه تنها نزار دست گرگا ميفته
m6
فوتبال زیبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
1
1
جالبه میگه بردی که فولاد مقابل سپاهان آورده با کمک من به پورموسوی بوده!!!!
عاشق
|
Canada
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
0
اقای ویسی دوستت داریم ولی از یه کاری که کردی ناراحتیم اون هم رفتنت به اصفهان بود از زمانی که بازیکن بودی تاالان اونا قدر تورا نمیدونن ولی ما بهت ایمان داریم موفق باشی دلاور عاشق اهواز