به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

فکری: مسئولان تیم اراک اخلاق را رعایت نکردند

فکری: مسئولان تیم اراک اخلاق را رعایت نکردند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه هواداران تیم مسجدسلیمان تاکنون هیچ حواشی و مشکلی ایجاد نکرده‌اند، گفت: مربیان و مسئولان تیم‌ها باید به دنبال برگزاری بازی سالم باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، محمود فکری بعد از دیدار آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان با اشاره به بازی انجام شده اظهار داشت: به دلیل تغییر ترکیب تیم آلومینیوم و سنگینی جو شهر اراک می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم.

وی افزود: عقیده من این است که اگر تلاش می کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم ولی هر دو تیم به همین دو گل بسنده کردند و بازی مساوی شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: مردم، مردم خوبی هستند و این ما مربی‌ها و مسئولان هستیم که جو را خراب می کنیم و استفاده از هر ترفند و حواشی برای برد ارزش ندارد و نتیجه مطلوب ندارد.

فکری بیان کرد: فضای ورزش باید سالم باشد و بعد از سالم بودن هر تیمی که خوب تدارک ببیند نتیجه مثبت هم می‌گیرد که این موضوع یکی از نقطه ضعف های بازی امروز بود و مسئولان تیم اراکی اخلاق را رعایت نکردند.

این مسئول بیان کرد: مسئولان حریف باید تلاش خود را بکنند که بازی باید سالم برگزارشود و اگر نتیجه مثبت گرفت که هیچ ولی اگر نتیجه منفی شد نباید به سرمربی و مسئولان تیم دیگر چیزی نسبت دهد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: در مسجد سلیمان دو بازی انجام داده‌ایم و تمام تلاش ما این بوده که طرفدارهای ما فقط تیم ما را تشویق کنند و به دنبال اذیت و آزار حریف نباشند که جای شکر دارد که تا کنون مشکلی در زمینه تماشاچی نداشته‌ایم.

فکری خاطرنشان کرد: تیم آلومینیوم با توجه به تغییرات که داشته بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار بودند به همین سبب ما نتوانستیم فشار لازم را به تیم حریف وارد کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها