به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

کولیبالی برگشت؛ نصاری و ریکانی غایب هستند

کولیبالی برگشت؛ نصاری و ریکانی غایب هستند

خوزستان اسپورت- موسی کولیبالی با پایان دوران مصدومیتش می‌تواند تیم استقلال خوزستان را در دیدار مقابل سپیدرود همراهی کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، موسی‌ کولیبالی که در  بازی مقابل پدیده خراسان در هفته چهارم لیگ برتر دچار مصدومیت از ناحیه ساق پا شده بود، با پایان دوران مصدومیتش می‌تواند در صورت صلاحدید عبدالله ویسی، سرمربی تیم استقلال خوزستان در بازی مقابل سپیدرود رشت به میدان برود.

اما طالب ریکانی و حکیم نصاری، دو بازیکن استقلال خوزستان که بعد از ایجاد حواشی در دیدار هفته گذشته با ذوب‌آهن توسط ویسی از تیم کنار گذاشته شده بودند, در تمرینات دو روز گذشته تیم هم شرکت نداشته‌اند و قطعاً در بازی مقابل سپید رود غایب خواهند بود.

یعقوب پیری، سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در این رابطه گفت: امروز (سه‌شنبه) نامه تعیین وضعیت این دو بازیکن به‌دست‌مان رسیده است که بنا شده طی روزهای آتی این مشکل را داخل باشگاه برطرف کنیم.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 20 روز پنجشنبه در اهواز برگزار می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
1
0
حکیم و طالب از بهترین های استقلال خوزستان هستند. ضمناً طالب باید فیکس باشه نمیدونم سرمربی چطور ترکیب رو میچینه ولی خداییش مرادی و فریدبهزادی کریمی توی زمین چکار می کردن؟
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
با اینکه خیلی هردوشون دوس دارم
اما برای یکبار.
ویسی تصمیم سخت رو بگیر مثل کیروش مثل برانکو.تا درس عبرت بشه. ضمنا امسال حکیم بسیار ضعیف بوده طالبم ک بازی نکرده. ویسی محکم قدم بردار و ب جوونا میدوم بده.بخصوص خوزسنانیا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها