به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

مکوندی: وقتی تیم شکست می‌خورد همه مقصرند

مکوند: وقتی تیم شکست می‌خورد همه مقصرند

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که امیدوارم در بازی‌های آینده شکست برابر ذوب آهن را جبران کنیم، گفت: باید نشان دهیم که بعد از زمین خوردن، توانایی برخاستن و قامت راست کردن را داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، بهروز مکوندی در خصوص شرایط این تیم پس از شکست سنگین برابر ذوب آهن، اظهارکرد: در بازی با ذوب آهن یکی از بدترین روزهای فوتبال خوزستان را رقم زدیم و من از طرف خودم و تمام مجموعه استقلال خوزستان از تمام هواداران بابت این شکست سنگین عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که در بازی‌های آینده این نتیجه جبران شود و نشان دهیم که سطح فوتبال خوزستان پایین نیامده و این شکست تنها یک اتفاق فوتبالی بوده است. امیدوارم چنین شکست‌هایی دیگر برای ما و هیچ تیمی پیش نیاید.

وی ادامه داد: ما برابر ذوب آهن خیلی بد بازی کردیم و شکست خوردیم ولی همه چیز تمام شده نیست و باید نشان دهیم که بعد از زمین خوردن، توانایی برخاستن و قامت راست کردن را داریم. ان‌شاءالله در مسابقات آینده با شرایط بهتر ظاهر شویم و لازمه اولیه این مهم این است که تیم را از نظر روانی در شرایط بهتری قرار دهیم، چرا که این شکست فشار روانی بسیاری به تیم وارد کرد و امیدوارم تا پیش از بازی با سپیدرود رشت، تیم از نظر روحی در شرایط بهتری قرار بگیرد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: روز گذشته (یکشنبه) اولین جلسه تمرینی تیم برگزار شد و پیش از تمرین نیز آقای ویسی جلسه‌ای با بازیکنان داشت و در مورد مسائل به وجود آمده با آن‌ها صحبت کرد، ضمن این‌که خود بازیکنان صحبت جداگانه‌ای با یکدیگر داشتند و همه نیز تلاش‌شان این است که بتوانیم شرایط را بهتر کنیم و تیم را در شرایط بهتری قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که گویا پس از شکست برابر ذوب آهن، دو بازیکن با نظر ویسی در آستانه اخراج از تیم هستند؟ اظهارکرد: نگاه ویسی این است که وقتی تیمی می‌برد، همه نفرات این موفقیت را رقم زده‌اند و وقتی تیمی شکست می‌خورد، همه مقصر بوده‌اند و وقتی تیمی شش گل دریافت می‌کند نباید به دنبال تک مقصر بگردیم و این کار درستی نیست. به هر حال کل مجموعه بد کار کرد که این نتیجه رقم خورد و باید تلاش کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم و این‌که یک نفر انگشت روی دیگری بگذارد و او را در شکست مقصر بداند، اصلا کار درستی نیست. ویسی روی این مسائل بسیار حساس و معتقد است، تیمی که این تعداد گل دریافت می‌کند، تمام مجموعه آن بد بوده است و نباید دنبال یک مقصر گشت. به هر حال این دو بازیکن پس از بازی با ذوب آهن صحبتی در رختکن در خصوص مسایلی که اشاره شد، داشتند و با توجه به این‌ مسائل، آقای ویسی آن‌‌ها را در اختیار باشگاه قرار داد تا در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

مکوندی در ادامه در خصوص بازی با سپیدرود رشت در هفته هفتم لیگ نیز گفت: سپیدرود تیمی است که در بازی‌های قبلی نوسان داشته است ولی هفته گذشته یک بازی خوب ارائه داد و موفق شد نفت آبادان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند. این تیم نسبت به ما از نظر روحی روانی در شرایط بهتری است. سپیدرود تیم خوبی است و با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، توانسته است یک مجموعه خوب را درست کند. اکنون هم از نظر امتیازی وضعیت‌شان نسبت به تیم ما در جدول خیلی بهتر است. امیدوارم با شکست سپیدرود وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم و در شرایط بهتری قرار بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال خوزستان از این شراط خارج می‌شود؟ عنوان کرد: ان‌شاءالله می‌توانیم از شرایط خارج شویم؛ تمام امید ما این است که تیم به شرایط مطلوب برسد و در جایگاه مناسب قرار بگیرد، چرا که جایگاه فوتبال خوزستان در انتهای جدول نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
2
اگر دو دفاع محکم در چپ و راست بگیرید تیم خیلی بهتر نتیجه میگیره هافبک‌ها و مهاجمان تون هم بد نیستن موسی هم که بهبود پیدا کنه نگرانیها کمتر میشه
امیدوارم دیگه اتفاق نیفته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها