به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

پیری: از عبدالله ویسی حمایت می‌شود

پیری: از عبدالله ویسی در باشگاه حمایت می‌شود

خوزستان اسپورت- سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید شرایط تیم در ادامه مسابقات بهتر می‌شود و جای نگرانی برای هواداران نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت، یعقوب پیری در گفت وگو با تسنیم در خصوص باخت سنگین 6 بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: در مورد مسائل فنی این مسابقه ویسی حرف‌هایش را زده است. به‌هر ترتیب من فکر می‌کنم شرایط سختی در بازی حکمفرما بود، هم از لحاظ عملکرد فنی و هم از لحاظ نتیجه‌ای که کسب شد. تیم ذوب‌آهن هم برخلاف بازی‌های گذشته، در این بازی موفق شد همه موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کند. کسب نتیجه 6 بر صفر هر چند سال یک‌بار در فوتبال ما رخ می‌دهد که امیدوارم در ادامه بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

وی ضمن اشاره به نوسانات تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر ادامه داد: تیم سپیدرود برخلاف هفته‌های اول که عملکرد خوبی نداشت، این اواخر موفق شده است خوب امتیاز جمع کند و یا سایپا که در ابتدا بسیار خوب بود، حالا دو بازی است که نتیجه‌ها را واگذار کرده به‌همین ترتیب تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست و ان‌شاءالله کادر فنی و بازیکنان با تلاشی که خواهند کرد می‌توانند در آخرِ فصل نتیجه خوبی بگیرند و علاوه بر اینکه دل هواداران را شاد می‌کنند، شکست سنگین مقابل ذوبی‌ها را هم جبران کنند.

پیری در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است بازیکن جدیدی به تیم استقلال خوزستان اضافه شود نیز توضیح داد: ما سه سهمیه بازیکن آزاد داریم که اگر ویسی کمبودی از این لحاظ احساس کرده و به ما اعلام کند، قطعاً برای جذب بازیکنان مدنظر اقدام خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در پایان افزود: قطعاً از عبدالله ویسی در باشگاه حمایت خواهد شد و همچنین شخص استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش استان هم حمایت‌های لازم را تاکنون داشته‌اند. با توجه به اینکه در طول این شش هفته از لیگ برتر هنوز تیم‌ها از لحاظ جایگاه به ثبات نرسیده‌اند ما امیدواریم که ویسی بتواند تیم را از لحاظ روحی و روانی ترمیم و تقویت کند و از این لحاظ برای هواداران هیچ‌ جای نگرانی وجود ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
2
آقایان هیئت مدیره استقلال خوزستان بجای توجبه باخت تحقیرآمیزتان بهترنیست واقعیت رو بگید: آقایان در طول تعطیلات لیگ سرمربی تیمتان کجا بود؟ چدا باید سرمربی محترمتان از اسپانیا در بیاورد؟آیا اگر یک بازیکن در تمرین حاضر نشود تنبیه نمیشه ؟ آیا نظارتی بر کارسرمربی تان دارید ؟ براستی اگر آقای ویسی بالای سر تیم بود این نتیجه تحقیر آمیز رخ میداد؟ کی یک تیم خوزستانی 6 گل خورده؟ تمام تیمهای لیگ در حال تمرین سفت وسخت بودند استقلال بدون سرمربی در حال گردش و تفریح (مثلا تمرین)؟ با تشکر از سایت خیلی خوب خوزستان اسپورت .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
1
1
داداش ويسي بره خود شما نفر اولي كه ميري خونت ! كي از كي حمايت مي كنه
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
1
متاسفانه استقلال خوزستان دفاع ندارها بجز موسی هیچ کدوم دفاع مطمینی نیستن خواهشن دفاع چپ راست به تیم اضافه کنید چون دفاع که محکم باشه میشه روی تیم حساب کرد
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
2
جای نگرانی نیست ؟؟؟؟ !!!!ابروی خوزستانی ها رو بردید . شهرهای دیگه ما رو دست میندازن . چقدر بی خیالی آخه .
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
1
آقا رضای گل منظور من رفتن آقای ویسی نبود منظورم نظارت بر کار مجموعه کادر فنی و بازیکنان تیمه. آقایان از این باشگاه حقوق میگیرن ( کم و زیاد) باید در قبال این حقوق باید جوابگوی منطقی هواداران و کلا عزیزان خوزستانی باشند. قرارداد یک فصل هریک ازاینها به اندازه چندین برابر 30 سال کارکرد من و شماها می باشند (باید جوابگو باشند).
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها