به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

چهارمین باخت شش تایی خوزستان در تاریخ لیگ

چهارمین باخت 6 تایی خوزستان در تاریخ لیگ

خوزستان اسپورت- شکست با نتیجه 6 بر صفر برای چهارمین بار در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران گریبان تیم‌های خوزستانی را گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان جمعه شب در فولادشهر اصفهان با نتیجه 6 بر صفر مغلوب ذوب‌آهن اصفهان شد. این نتیجه بدترین شکست استقلال خوزستان در ادوار مختلف لیگ برتر را رقم زد و برای چهارمین بار در تاریخ 16 ساله این مسابقات گریبان تیم‌های خوزستانی را گرفت.

باخت 6 بر صفر استقلال اهواز مقابل استقلال تهران در دوره هشتم، دو شکست 6 بر صفر تیم نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن اصفهان در دوره‌های دهم و دوازدهم، همچنین باخت استقلال خوزستان مقابل ذوب‌آهن در بازی جمعه شب، چهار شکست تیم‌های خوزستانی با نتیجه مشابه 6 بر صفر در تاریخ لیگ برتر را رقم زده و جالب اینکه 3 بار این نتیجه در ورزشگاه فولادشهر توسط تیم ذوب‌آهن به ثبت رسیده است.

این در حالیست که دوبار هم شکست با نتیجه 6 بر 2 در کارنامه نمایندگان فوتبال خوزستان ثبت شده و تیم نفت آبادان در دوره‌های دهم و دوازدهم با نتیجه 6 بر 2 مغلوب تیم‌های نفت و استقلال تهران شده است.

بیشترین تعداد گل خورده‌ی یک تیم خوزستانی در یک مسابقه رسمی لیگ برتر هم به فصل 84-85 مربوط می‌شود که فولاد خوزستان با مربیگری نناد نیکولیچ و با نتیجه 7 بر یک مغلوب پاس تهران شد.

اما تیم‌های خوزستانی هم چندین پیروزی پرگل را در تاریخ لیگ برتر به ثبت رسانده‌اند و دو بار نیز با نتیجه مشابه 6 بر صفر مقابل حریفان به برتری رسیده‌اند. استقلال اهواز در دوره چهارم لیگ برتر با نتیجه 6 بر صفر تیم شموشک نوشهر را گلباران کرد و تیم فولاد خوزستان در دوره دهم لیگ با نتیجه 6 بر صفر پیکان تهران را در هم کوبید.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال اهواز، صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان 5 نماینده استان خوزستان در ادوار مختلف لیگ برتر بوده‌اند که 3 مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی را به فوتبالدوستان دیار کارون هدیه کرده‌اند.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
3
اگه به لیگ انگلیس توجه کنید تقریبا هر دو سه هفته یه تیم 6تا میخوره تو فوتبال ایران چون کم اتفاق میوفته به همین خاطر یه جور ابرو ریزی هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
2
آقا عادیه ناراحت نشید m6
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
روزهای سیاه خوزستان بود مخصوصا اون باخت 7 تای جلو پاس خیلی دلم شکست این افتضاح آخری صد در صد تفسیر ویسی بود
رضا
|
Australia
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
0
خواهش از بردهای تیم های خوزستان هم بنویسید . بعید می دانم که تیمهای خوزستانی برد با اختلاف داشته . کمی از اصفهانیها باید یاد بگیریم به هیچ تیمی باج نمی دهند. اصلا اصفهانی ها هر چقد می خواهند باخت بدن با اختلاف باخت نمی دهند. وای بر ما چه افتضاح .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها