به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
تعداد نظرات: ۲۸ نظر

فولاد 2 – سپاهان 0؛ فولاد 10 امتیازی شد

فولاد 2 – سپاهان 0؛ فولاد 10 امتیازی شد

خوزستان اسپورت
هفته ششم لیگ هفدهم – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 23 شهریور 96 – ساعت: 20
فولاد خوزستان 2 – سپاهان اصفهان 0
گل: آرش افشین (63) فرشاد جانفزا (4+90)
داور: محمدحسین زاهدی فرد
کمک داوران: تورج عیوض محمدی و محمد هاشمی‌نسب
اخطار: آرش افشین، سینا مریدی، حامد لک (فولاد) - جلال‌الدین علی‌محمدی، رسول نویدکیا، ابوالخسن حعفری (سپاهان)
تماشاگر: هزار نفر

فولاد خوزستان: حامد لک، فرزاد جعفری، عبدالله کرمی، ایوب والی، پیمان شیرزادی، سینا مریدی، احمد عبدالله‌زاده، علی‌اصغر عاشوری (77- ایمان مبعلی)، عبدالله ناصری، آرش افشین (88- میلاد بدرقه) و رحیم زهیوی (78- فرشاد جانفزا)
سرمربی: سیروس پورموسوی

سپاهان اصفهان: لی اولیویرا، ابوالحسن جعفر، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی مقدم، سعید آقایی (58- عارف غلامی)، علی کریمی (74- مهرداد محمدی)، رافائل اسجولر (67- رسول نویدکیا)، شاهین ثاقبی، جلال‌الدین علی‌محمدی، مروان حسین و ساسان انصاری
سرمربی: زلاتکو کرانچار

خلاصه بازی
تیم فولاد خوزستان با شکست دادن سپاهان اصفهان مجموع امتیازاتش را به عدد 10 رساند.

فولاد و سپاهان با انگیزه بالایی مقابل هم قرار گرفته بودند تا با پیروزی در این مسابقه، حذف شدن از گردونه‌ی رقابت‌های جام حذفی را به فراموشی بسپارند و جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی پیدا کنند. فولاد خوزستان با ترکیبی کامل و بدون بازیکن غایب برای این دیدار آماده شده بود. سپاهان هم که ژایرو رودریگوئز را به‌خاطر محرومیت در اختیار نداشت، رسول نویدکیا و مهرداد محمدی را روی نیمکت آماده داشت تا در جریان مسابقه به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان بفرستد.

اولین خطر جدی این مسابقه در دقیقه 12 خلق شد که حامد لک با خروجی مناسب موقعیت تک‌به‌تک را از ساسان انصاری گرفت و در دقیقه 16 ضربه سر زهیوی در پی کرنر شیرزادی به تیر افقی دروازه سپاهان برخورد کرد.

پس از اینکه بازی برای دقایقی در میانه میدان دنبال شد، ایوب والی کاپیتان پیش‌تاخته فولاد خوزستان در محوطه جریمه سپاهان با حرکتی زیبا مدافع حریف را از پش رو برداشت اما ضربه نهایی وی به بیرون رفت.

15 دقیقه پایانی نیمه اول با نمایش تهاجمی سپاهان و خلق چند موقعیت گلزنی برای زردپوشان اصفهانی همراه بود و فولادی‌ها در این دقایق چشم به ضربات شروع مجدد برای استفاده از ارسال‌های شیرزادی داشتند. سپاهانی‌ها در دقیقه 35 تا آستانه فتح دروازه فولاد پیش رفتند اما ضربه یاران تیم میهمان به شکل خطرناک عرض مقابل دروازه‌ی فولادی‌ها را طی کرد و در دقیقه 37 حامد لک باز هم یک فرصت تک‌به‌تک را از حریف گرفت و این بار مروان حسین مهاجم عراقی سپاهان را ناکام گذاشت.

شوت خطرناک علی کریمی در دقیقه دوم اوقات تلف شده، آخرین فرصت گلزنی سپاهان در نمه اول بود که با دخالت مدافعان فولاد خوزستان به کرنر رفت و این نیمه به تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، بازی کم تحرک‌تر از نیمه نخست دنبال می‌شد و یاران دوتیم در ابتدای این نیمه کمتر ریسک می‌کردند. با سپری شدن دقایق اولیه این نیمه، تیم فولاد خوزستان در اولین فرصت خلق شده به گل رسید و آرش افشین موفق به گلزنی برای تیمش شد تا فولادی‌ها با روحیه‌ای بهتر و حمایت هوادارانشان بازی را ادامه دهند.

بازیکنان سپاهان که نمی‌خواستند بازنده از میدان خارج شوند، پس از دریافت گل خورده دست به حمله زدند و زلاتکو کرانچار هم با انجام تعویض‌هایی بخش تهاجمی تیمش را تقویت کرد، اما دوندگی بازیکنان فولاد خوزستان و فشار به بازیکنان صاحب توپ سپاهان باعث می‌شد تا یاران تیم میهمان صاحب فرصت‌های گلزنی قابل توجهی نشوند. فولاد خوزستان در این دقایق با به میدان آوردن مبعلی سعی در کنترل توپ در میانه میدان داشت تا سه امتیاز خانگی را از دست ندهد.

شوت محکم نویدکیا در دقیقه 79 توسط حامد لک مهار شد و در دقیقه سوم وقت تلف شده هم ضربه انصاری از زاویه بسته به خارج رفت و در حالی که بازی رو به اتمام بود، اشتباه لی اولیویرا دروازه‌بان سپاهان باعث رقم خوردن گل دوم فولاد شد تا این تیم صاحب سه امتیاز بازی خانگی هفته ششم شود.

شرح گل‌ها
1-0 (فولاد): ارسال عبدالله ناصری از سمت راست به درون محوطه جریمه تیم سپاهان اصفهان با ضربه سر آرش افشین تکمیل شد تا یک گل دیدنی برای فولاد رقم بخورد و طلسم گل نزدن افشین هم شکسته شود.

0-2 (فولاد): لی اولیویرا دروازه‌بان برزیلی سپاهان که قصد دفع توپ را داشت، توپ را به اشتباه به بدن فرشاد جانفزا مهاجم فولاد خوزستان کوبید و گل دوم فولادمردان بدین ترتیب رقم خورد.

در حاشیه
* هواداران و بازیکنان فولاد خوزستان یاد و خاطره شادروان هادی حیدری هوادار جوان تیم فولاد که چند روز پیش به رحمت ایزدی پیوست را گرامی داشتند.
* قبل از آغاز مسابقه یک دقیقه سکوت در ورزشگاه غدیر اعلام شد تا حاضران در این ورزشگاه به قرائت فاتحه بپردازند.
* گروهی از هواداران سپاهان که تعداد آن‌ها نزدیک به صد نفر بود، در ورزشگاه غدیر اهواز حضور یافتند و به تشویق تیم‌شان پرداختند.
* تماشاگران سپاهانی قبل از آغاز مسابقه اقدام به تشوق عبدالله کرمی مدافع تیم فولاد کردند. کرمی سابقه قهرمانی با سپاهان را داشته است.
* آرش افشین که هفته گذشته در مسابقه با ایرانجوان بوشهر در ترکیب اصلی فولاد قرار گرفته بود، امروز برای دومین بار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و زوج رحیم زهیوی در خط حمله بود.
* ایمان مبعلی که در تمامی دیدارهای فصل جاری فولاد خوزستان در لیگ برتر و جام حذفی به‌عنوان بازیکن اصلی به میدان می‌رفت، این بار روی نیمکت بود.
* بازی به‌صورت زنده از شبکه‌های استانی خوزستان و اصفهان و شبکه‌های سراسری شما و ورزش پخش می‌شد.
* عزت‌الله پورقاز مدافع سپاهان در نیمه اول از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و با سر بانداژ شده به بازی ادامه داد.
* پیمان شیرزادی مدافع چپ فولاد خوزستان هم در نیمه نخست مصدوم شده و تحت مداوا قرار گرفت.
* استقبال زیادی از این دیدار صورت نگرفت و حدود 2 هزار تماشاگر برای تماشای مصاف قهرمانان سابق لیگ برتر به استادیوم غدیر آمدند.
* ساسان انصاری در نیمه اول به برخی از تصمیمات داور مسابقه اعتراض داشت.
* با توجه به مصدومیت زیاد بازیکنان در نیمه نخست، سه دقیقه وقت تلف شده برای این نیمه محاسبه شد.
* باشگاه فولاد خوزستان به رسم میهمان نوازی برای هواداران سپاهان بلیط ورود به ورزشگاه تهیه کرد تا آن تعداد از تماشاگران اصفهانی بدون خریداری بلیط وارد ورزشگاه شوند.
* بازیکنان فولاد خوزستان با چند دقیقه تأخیر برای آغاز نیمه دوم به میدان آمدند.
* سعید آقایی مدافع چپ سپاهان در دقایق ابتدایی نیمه دوم آسیب دید و به ناچار تعویض شد.
* سیروس پورموسوی در دقیقه 59 نسبت به اعلام پرتاب اوت دست به‌سود سپاهان معترض شد و یک دقیقه بعد هم نوبت به کرانچار رسید که نسبت به تصمیم داور در خصوص عدم اعلام خطا به‌سود سپاهان معترض شود.
* بلندگوی استادیوم غدیر اهواز تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را هزار نفر اعلام کرد.
* بازیکنان فولاد بعد از پایان بازی به سمت هواداران رفتند با همکاری تماشاگران اهوازی به تشویق ایسلندى پرداختند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۸
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
6
تبریک بچه ها خسته نباشید امشب عزای اژدری . ادمین ببخشید من اصلا خبرتون نخوندم زود ومدم نظر بذارم تبریک به فولادیها و تسلیت به اژدری و باندش
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
4
افرین به بچه ها امیداورم در بازیهای بعدی هم پیروز باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
3
نیمه دوم خوب دفاع کردیم و از موقعیتها استفاده کردیم منطقی بودیم به امید تداوم موفقیت
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
1
4
مبارکه .بالاخره آرش آدریانو هم پاش به گل بازشد.امیدوارم بازهم گلزنی کنه والبته زهیوی هم خودش رو برسونه. تیممون خوب بازی نکرد اونهم درمقابل ضعیفترین سپاهان چندسال اخیر. درپایان امیدوارم هواداران ازخجالت بانی چنین فولاد ضعیفی دراومده باشند ناگفته نمونه که با خریدبلیط برای هواداران سپاهان ،اقتصادمقاومتی رنگ وبوی جدید پیدا کرد ودرشکل وقامتی جدید داره خودنمایی میکنه. لعنت به این مدیربی خاصیت وبی سواد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
1
3
ازاین بازی فقط گل دوم عالیییییییییییی بود شانس با جانفرا بود موقعیت دومش اگه گل می‌ شد.....عالی میشد...هه هه ایول فولاد ........
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
4
ماشاالله فولاد حالا خوب بازی کرد آرش دوست دارم
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
3
این برد مبارک فولاد و فولادی ها.
همونطور که موقع باخت و بازیهای بد فولاد از تیم انتقاد می کنیم الان باید تبریک و خسته نباشید بگیم .
تشکر از زحمات بازیکنان و مربیان.
با آرزوی بردهای بعدی و دیدن فولاد بزرگ در آسیا.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
2
2
تبریک میگم عالی بود ای کاش جانفزا گل سومو هم میزدفولاد هوادار نداره اگه مثل صنعت نفت تماشاگر داشته باشه اکثر بازیارو میبره
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
بگو نمیان....وگرن بیشتر همه تیما شهرستان هوادار داره...
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
سارا خانم.بهتر بگی هوادارای فولاد چرا نمیان....ن اینکه هوادار نداره....تختی 30 هزار و غدیر 50 هزار واس فولاد پر شده...فکر نکنم تو شهرستانا مثل فولاد تیمی هوادار داشته باشه
امیر
|
Netherlands
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
3
تبریک میگم به اهوازی های عزیز بازی خوبی بود امیدوارم شاهد برد های پیاپی فولاد مردان باشیم
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
4
اولا تبریک تبریک تبریک بابت این برد شیرین
دوما متاسفم واسه این گزارشگر نریموسایی که بجای گزارش بازی فقط فکر این هستش که خودشیرینی کنه نزدیک سی بار سلام کرد به بینندگان شبکه ورزش و شبکه شما و مردم اصفهان وووووو .... آخر کار هی تاکید میکرد که سپاهان ضعیفه و فلانه و سعی داشت پیروزی فولادو بی ارزش کنه
من خودم از فولاد و بازیهاش و سیاستهای مسخره مدیریت بی لیاقت فولاد انتقاد دارم اما دلیل نمیشه برد تیممون بی ارزش جلوه بدیم واسه خودشیرینی جلوی اصفهانیها واینکاری که نریموسایی داشت میکرد نامردی در حق خوزستان بود
یوسف فولادنفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
4
اژدرخان تسلیت
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
1
4
با فولاد شهر اهواز همیشه موافقم با این بازیها ره به جایی نخواهیم برد خدا به داد برسه با این بازیها
jafar
|
Switzerland
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
1
3
تبریک بابت پیروزی بر سپاهان ؛ احسنت به حامد لک که توپ تک به تک با بازیکن عراقی را بخوبی دفع کرد . فولاد در این بازی بسیار خوش شانس بود که البته شانس هم در فوتبال یکی از فاکتورهای مهم بحساب میاد . ضعف بزرگ فولاد مربوط میشه به جا ماندن دفاع چه در موقع ضد حملات حریف و چه در توپهای عمقی تو در آنها؛ برای مثال اگر حامد لک اون توپ را دفع نمی کرد به سرنوشت بازی با ایران جوان بوشهر دچار می شدیم ولی نکته مثبت این بازی سیستم بازی دفاعی و پرسینگ عالی فولاد روی سپاهان بود که طبق این توضیحات نتیجه می گیریم دفاع فولاد به دلیل کند بودن و سن و سال نباید زیاد جلو بکشه و وجود هافبک دفاعی در جلوی کرمی خیلی موثر خواهد بود . در مورد زهیوی اینکه در طی بازی حتی دو تا پاس درست به او نرسید که با این وضع معلومه روحیه او خراب میشه و یک توپ هم که به او میرسه خرابش میکنه .
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
4
تبریک
سیستم فولاد جنگنده بود ولی جای برنامه ریزی برا گلزنی خالی بود و براحتی میتوان دید با کمترین قیمت میتوان بازیکن مثل بازیکن گرجستانی اس خوزستان خرید تا به بعضی بازیکنها آموزش دهد که فوتبال به این معنی نیست که بزنی زیر توپ بعد یک استارت بی هدف توپ اوت کنی!!!
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
4
تبریک ب همه فولادیهای با غیرت...
یکم دیگه کار میخواد ... چون باز بی برنامگی و ارسالهای بی مورد دیدیم... رحیم ک تعویض شد هجوم فولاد جون گرفت... به امید تداوم بردهای فولاد ...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
3
این فولادی نیست ک ما میخایم،، فولاد تیمیه ک همه تیما ازش میترسن،، پس نباید بره در مقابل تیمهای متوسط ببازه،، ما مهد فوتبال ایرانیم و فولاد پرورشگاه اونه،، پس باید تیممون قهرمان بشه،، پیش به سوی قهرمانی به امید پیروزی فقط پیروزی فقط پیروزی و فقط پیروزی در بازیهای بعدی❤
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
1
3
تبریک به هواداران صبور فولاد ،بازی فولاد جالب نبود و گلها روی حرکات انفرادی زده شد ،علاوه بر تقویت تیم ،کادر فنی فولاد نیاز جدی به تقویت دارد. خریدن بلیط برای هواداران تیم میهمان آنهم سپاهانی که از رانت دولتی استفاده میکند و بودجه بی حساب دارد، جای سوال دارد و قابل توجیه نیست.به جای بلیط خریدن برای سپاهان چند تا اتوبوس می گذاشتن هواداران فولاد راحت و با هزینه کمتر به خانه برگردند.
imn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
3
تبریک به تمام فولادیها ....تیم فولاد هنوز خیلی کار داره تا فولادی که میخواهیم بشه فولاد امشب شانس اورد جعفری و لک عالی بودن و الا شاید نتیجه عکس میشد چون خیلی راحت دفاع های وسط فولاد در برابر توپ های عمقی جا میموندند امیدوارم بیشتر روی کندی خط دفاع کار بشه عیار واقعی فولاد روبروی صنعت نفت مشخص میشه و دفاع فولاد اونجا قدرتش به چشم میاد والا سپاهان که از پدیده چهار گل خورد وامسال تیم انچنان قدرتمندی نیست ...به امید موفقیت فولاد بزرگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
1
3
تیم بدون برنامه چهارپاس صحیح نمیتونن ردل بدل کنن تیم اشفته هست اصلا تاکتیک درتیم مشاهده نمیشود فولاد بااین بازی که ارائه میکنه به نظرم کارش در ادامه سخت خواهدشد مبارک هوادران باشه مخصوصا جلوی تیم های اصفهانی تهرانی به امید برد فردا استقلال خوزستان
موسوی شادگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
متشکریم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
3
0
متاسفانه بازی بعدتون بانفت آبادان وقطعا شکست خواهید خورد فقط ظرفیت باخت سنگین مقابل تیم محبوب آبادان را داشته باشید ، به امید پیروزی قاطعانه نفت آبادان
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
فقط نتیجه هر چی شد رو داشته باش و بیا نظر بده.....من میام خیالت راحت...
یه دختر عاشق فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
تبریک به تمام فولادیها برد دلچسبی بود بخصوص اون گل دومی چه خوش شانس بودیم امیدوارم دومین برد مقابل اصفهانیا بگیریم با برد اسقلال خوزستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
3
0
زیاد خوشحال نباشین فولادیا با یه برد جو نگیرتون تو ابادان منتظرتونیم امسال همه چی فرق کرده سوراخ سوراخین هههههههههههه دنیا و ابادان
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
منم باشم کینه میگیرم....اخه رفت و برگشت باختن خیلی سخته...
کرم رضا روشنی
|
United States of America
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
1
بهتره هوادارا هرسه تیم برای هم کری نخوانند هرسه ابروی خوزستانند وهرسه تیم محبوب تمام خوزستانیهای سراسر جهان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها