به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

پورموسوی: باید حذف از جام حذفی را فراموش کنیم

پورموسوی: باید حذف از جام حذفی را فراموش کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: با توجه به اینکه مصدومان برگشته و به تیم اضافه شده بودند، متاسفانه در جام حذفی باختیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان، اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم به خانواده فولاد تسلیت بگویم که یکی از هواداران خود را از دست داد. در مورد بازی هم باید بگویم بعد از سه هفته تعطیلی، روند خیلی خوبی داشتیم. با توجه به اینکه مصدومان برگشته و به تیم اضافه شده بودند، متاسفانه در جام حذفی باختیم. این چیزی از ارزش‌های ما کم نخواهد کرد.

وی افزود: هم ما و هم سپاهان تقریباً شرایط یک شکلی داریم. هر دو تیم، جام حذفی را از دست داده‌اند و حالا باید تمام تمرکزمان را روی لیگ برتر بگذاریم. ما علی‌رغم بازی خوبی که مقابل ایرانجوان انجام دادیم بازی را باختیم اما باید سعی کنیم آن باخت را به فراموشی بسپاریم. الان هم ما و سپاهان سعی می‌کنیم با بازی‌ها و پیروزی‌هایمان در لیگ برتر حذف از جام حذفی را فراموش کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مواجه شدن با سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه گفته می‌شود شکست فولاد مقابل ایرانجوان به خاطر عدم تمرکز بازیکنان و پرداخت نشدن مطالبات آنها بود، تصریح کرد: در بحث پشتیبانی جا دارد از مدیریت و هیئت مدیره باشگاه تشکر کنم. آنها همه شرایط را برای ما مهیا کردند اما فکر می‌کنم مقابل ایرانجوان ما از لحاظ فنی غافلگیر شدیم علیرغم همه هشدارهایی که به بچه‌ها داده بودم در دقیقه 80 روی یک ضد حمله دروازه ما باز شد.

وی تاکید کرد: اینکه من به بچه‌هایم گله‌مند بودم به خاطر این بود که آنها خیلی سرتر از ایرانجوان بودند. بحث ما فقط بحث روحی و روانی بود. شاید ما نسبت به ایرانجوان کمتر روی مسائل روحی و روانی کار کرده بودیم. در بازی‌های حذفی فشار بیشتر روی تیم میزبان است چون هر چقدر بگذرد روحیه مهمان بیشتر و روحیه میزبان کاهش پیدا می‌کند. همچنین تیم میزبان چون مقابل هوادارانش بازی می‌کند می‌خواهد هر طور شده بازی را ببرد اما با گذشت زمان فشار زیادی را روی خود احساس می‌کند. یکی از دلایل دیگری که باعث شکست ما در جام حذفی شد این بود که 3 هفته از گردونه مسابقات خارج شدیم. شما الان اگر نگاه کنید 8 تیم لیگ برتری از جام حذفی کنار رفتند که 6 تیم از آنها مقابل یک حریف دسته یکی بازنده شدند. اصلی‌ترین دلیل آن به نظر من این بود که چون لیگ برتری‌ها از شرایط بازی دور بودند اما دسته یکی‌ها توانستند بازی کنند.

پورموسوی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاری که از او پرسید آیا تعطیلات روی عملکرد شما تأثیر منفی داشت یا خیر؟ تصریح کرد: صددرصد تعطیلی مسابقات در حذف نه تنها فولاد بلکه همه تیم‌های لیگ برتری از جام حذفی تأثیر داشت.

وی با اشاره به پیروزی شب گذشته پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: من قصد داشتم شروع صحبت‌هایم با تبریک به جامعه و فوتبال ایران شروع شود اما متأسفانه درگذشت یکی از هوادارانمان ما را ناراحت کرد و خیلی سخت بود که در روزی که یکی از هواداران فولاد از دنیا رفته من صحبت‌هایم را با تبریک شروع کنم. ممکن بود دلخوری‌هایی در این مورد به وجود بیاید. به هر حال برد پرسپولیس را تبریک می‌گویم و مطمئنم که باعث رشد کل فوتبال ایران می‌شود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص نقش برانکو ایوانکویچ در پیروزی پرسپولیس مقابل الاهلی گفت: به هر حال برانکو نقش زیادی در این پیروزی داشت. مربیان خارجی معمولاً حرفه‌ای‌تر از ما هستند و نگاهشان به فوتبال چیز دیگری است. وقتی یک مربی خوب به ایران می‌آید و همه امکانات در اختیارش قرار می‌گیرد می‌تواند نتایج خوبی هم بگیرد. بر عکس این موضوع هم می‌تواند اتفاق بیفتد. گاهی وقت‌ها یک مربی خوب به ایران می‌آورید اما چون نمی‌توانید او را حمایت کنید این سرمربی هم نمی‌تواند نتیجه بگیرد. برانکو در پرسپولیس امکانات، اکیپ کامل و هوادار در اختیار دارد. او مربی بزرگی است که هم در رده ملی و هم در رده باشگاهی کمک زیادی به فوتبال ایران کرده است.

پورموسوی در مورد آخرین وضعیت افتتاح ورزشگاه اختصاصی تیم فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: قرار بود این استادیوم را در آبان‌ماه به ما تحویل بدهند اگر این اتفاق بیفتد ما می‌توانیم در نیم فصل دوم بازی‌های‌مان را در آنجا برگزار کنیم. باید از مسئولان شهری هم بخواهیم که به برخی مشکلات این ورزشگاه توجه کنند. مسیر ورزشگاه فولادآرنا مسیر دوری است و ارگان‌هایی مانند اتوبوسرانی می‌توانند کار حمل و نقل هواداران به این ورزشگاه را راحت‌تر کنند. درست است که این ورزشگاه برای فولاد خوزستان است اما فوتبال و مردم این استان بهره‌اش را می‌برند. مسیر این ورزشگاه مسیر بدی است و امیدوارم همه مسئولان دست به دست هم بدهند تا هوادار به آنجا بیاید چون ورزشگاه بدون هوادار فایده ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
5
اقای موسوی تیم خوبی نبستی ضمن اینکه تیم فولاد هیچ تاکتیکی هم نداره زمین کج هوا خاک اسمون تاریکه استراحت نکردیم طوفان در راه خلاصه این ها همش بهانس
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
6
آقای پورموسوی عزیز! خواهش میکنیم درصورت شکست، نیمکت فولاد رو روشنفکرانه ببوسید و از هواداران وفولاد خداحافظی کنید. از نظر من درسته که 7بازی برای یه مربی بسیارکمه ولی هرمربی بعد 3بازی کم کم طرح وبرنامه وسیستمش مشخص میشه، ممکنه به نتیجه دلخواه نرسه ولی تیم سردرگم نیست. متاسفانه تیم شما دقیقا مانند تیمی که یک هفته جمع وجور شده باشه بازی میکنه. اگر بگم هیچی نداره گزاف نگفتم. گلی که به ایرانجوان خوردید رو وقتی تماشا کردم آتیش گرفتم گلهایی یک شکل ویه جور. تمام تیمها برنامه 3ساله برای پیشرفت میدن، فولاد 3ساله برای تضعیف برنامه میده. از همه هواداران خواهش میکنم،تمنا میکنم، التماس میکنم حضور حداکثری داشته باشید. مطمئن باشید صداتون شنیده میشه. والله بالله از بس تحقیر شدیم بااین فولاد دیگه زندگیمون داره نابودمیشه. خدا بزنه تو کمر بانی این کار که اینقد پوست کلفت و متملقه که اگر خدا خانوادش رو هم نابود کنه دست از سرفولاد برنمیداره. امیدوارم هواداران، این هفته باحضور پرشورشون ادامه شعارهای هفته قبل رو باصدایی بلندتر وفریادی کرکننده تر فریاد بزنند.
پاسخ ها
فولادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
رفتن به ورزشگاه هیچ دردی رو دوا نمیکنه.لیدرای خود فروخته باشگاه اجازه هیچ کاری رو به هوادارا نمیدن.پس بهتره بشینی تو خونه و حرص این تیم رو نخوری.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
1
4
حتما بعد باخت های بعدی میگی بیخیال بازم فراموش کنید ؟
واقعا پورموسوی داره با همدستی با اژدری فولاد رو به لیگ دسته یک می برد!
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
3
انقد خدا و پیغمبر نکنید لطفا.
یکم مطالعه رو بالا ببریم.
زحمت و هدف و تلاش و نتیجه 4 عنصری هستن که برای موفقیت لازمه.
تو فوتبال شعارهای مذهبی و دعا خوندن علی دایی و مهدی رحمتی که مشکل حل کن نیست. ادم بادانش کارشو میکنه نتیجشم میگیره. خدا چکار فوتبال و تیم فولاد و پنالتی داره. یکم بجای نوشتن و شعار تفکر کنیم.مربی که با دعا و رازو نیاز دنبال نتیجه باشه باید بره تو کوره.
شعار آلکس فرگوسن رو رو در مورد دعا بخونید و مطالعه کنید و هی لعن و نفرین و اینا نگید.
والسلام.
فولاد همینه که هست. از نظر من حرص خوردن فقط بدبختی میاره.استادیوم نرید. هر وقت خوب شد برید استادیوم. ما که کاره ای نیستیم صدامونم که از پس پرده شنیده نخواهد شد. ما که دیگه بیخیال فوتبال اونم این فوتبال مسخره خوزستان شدیم.
از سال 79 خاطرم هست طرفدار تیم های خوزستانم.ولی هنوز تو خوزستان بهم ک میرسیم میگیم ابی یا قرمز!!!
چرا؟ چون درب دکون تفکر و عقلانیت رو گل گرفتیم و به خرافه ها چسبیدیم و بی فکری.
امیدوارم ب کسی بر نخوره
به امید موفقیت و تندرستی و شادی همه...
پاسخ ها
اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
دقیقا درست میگید...وقتی پشیزی واسه نظر هوادار اهمیت قائل نیستن ورزشگاه رفتن هیچ فایده ای نداره!!!
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
1
تیم از لحاظ یارگیری ، روح وروانی ، تاکتیک ، مدیر عامل و کادر فنی بسیار ضعیف عمل کرده
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
اینکه هر انتقادی از طرف هوادارا بشه بگید اینا هوادار واقعی نیستن و منتقدان رو به گرگ های در کمین تشبیه کنید کار درستی نیست آقای پورموسوی... من هوادار واقعی فولادم ولی به سیاست باشگاه در فصل نقل و انتقالات انتقاد دارم. تیم خوبی بسته نشده و بازیکنایی که جذب کردید همشون یا مصدوم بودن یا با دوران اوجشون فاصله داشتن.به خواست هوادارا هم هیچ توجهی نکردید. الان چطور توقع دارید هوادرا از تیم حمایت کنن؟؟؟؟ متاسفانه اصلا آینده روشنی رو برای تیم نمی بینم و تا وقتی هم که به خواست هوادارا توجه نکنید و چندتا بازیکن درجه یک جذب نکنید به ورزشگاه ن می یام!!!! هرچند که الان دیگه بازیکن درجه یکی نمونده!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
1
با وجود اژدرجون وسید اکبر باید خیلی از چیزها را فراموش کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
آقا سيد بدون اينكه شما بگيد بازيكنانت قبل از خروج از ورزشگاه خيلي راحت فراموش ميكنند آقا سيد حذفي را فراموش كنيم ، باخت هفته پنجم را هم فراموش كرديم ، هفته ششم ..... آقا سيد واقعاً خيال ميكني فراموش كردن راه حل خوبيه ، آيا از اين طريق به نتيجه خواهي رسيد آقا سيد تيم برنامه ندارد ، بدون برنامه وارد زمين ميشوند و احساسي نسبت به برد ندارند خيلي راحت باختشون را بدون اينكه برايشان درس عبرت بشه فراموش ميكنند انگاري كه بازيهايتان را آناليز نميكنيد تا نقاط ضعف و قوتتان مشخص شود علي رغم اينكه باشگاه امسال اختيارات بيشتري نسبت به سالهاي گذشته در جهت كسب بازيكن در اختيارتان گذشته بود ولي متاسفانه تاكنون آنچنان هماهنگي لازم را بين بازيكنانت نميبينيم خيلي به بازي فولاد نگاه ميكنم دو سه تا پاس خوب بين بازيكنانت رد و بدل نميشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
با همه ی نظرات دوستان کاملا موافقم چرا زمان مدیریت آقای دهکردی وابن قاسم مربیای وقت فولاد حرف از فراموش کردن و وعده و وعید های دروغین نمیزدن اینا همش سیاه کاریه اژدری داره از تهرانیا خط میگیره مگه یادتون نبود تهرانیا می اومدن اهواز خدا خدا میکردن مساوی بگیرن یا باخت سنگین نیارن پس همگی بیاین ورزشگاه و علیه این خائنین به مردم مظلوم خوزستان شعار بدین
محمد میناوی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
آقای پور موسوی بچسب به تعریف و تمجید از تیم پرسپولیس، چیزی که همیشه به زبون میاوردید و اون رو شایسته قهرمانی میدونید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها