به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

ملاقات قهرمانان سابق فوتبال ایران در فولادشهر

ملاقات قهرمانان سابق فوتبال ایران در فولادشهر

خوزستان اسپورت- قهرمانان سابق لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران، روز جمعه در استادیوم فولادشهر اصفهان به دیدار هم خواهند رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایمنا، به فاصله درست یک هفته پس از وداع تلخ و زودهنگام با جام حذفی سبزپوشان اصفهانی در بازگشت به لیگ برتر از استقلال خوزستان پذیرایی می‌کنند. میهمان اهوازی ذوب‌آهن که در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی با قرعه مناسبی روبرو شده بود توانست در تقابل خانگی با حریفی گمنام به آسانی جواز حضور در جمع 16 تیم پایانی را بگیرد و به سرنوشت بسیاری از رقبای لیگ برتری و از جمله میزبان اصفهانی خود دچار نشود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که خیلی زودتر از حد تصور یکی از جام‌های بالقوه قهرمانی را از دست رفته دیدند لیگ هفدهم را هم خیلی خوب آغاز نکرده‌اند و با سپری شدن یک‌ششم از مسابقات در کمربند میانی جدول قرار دارند. البته شروع نه چندان ایده‌آل و کمی پایین‎تر از سطح انتظار ذوب‌آهن به این معنی نیست که تیم اصفهانی عملکرد بدی داشته یا به این زودی از جمع مدعیان خارج شده است.

ملاقات استقلال خوزستان و ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر یادآور دومین سوپرجام برگزار شده فوتبال ایران است که به نفع تیم اصفهانی پایان یافت. 2 تیم فصل پیش در کسوت قهرمان وقت لیگ و مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی رو در روی یکدیگر قرار می‌گرفتند اما در فصل جاری در حالی به هم می‌رسند که عناوین قبلی خود را به نفع تیم‌های تهرانی پرسپولیس و نفت از دست داده‌اند.

آخرین رویارویی 2 تیم که یازدهم فروردین‌ماه سال جاری از هفته بیست‌وپنجم لیگ گذشته در ورزشگاه غدیر برگزار شد با تقسیم امتیاز به پایان رسید. ذوب‌آهن اما در آخرین تقابل خانگی خود با استقلال خوزستان با گل‌های مهدی رجب‌زاده و احسان پهلوان میهمان اهوازی را برد.

دیدار ذوب‌آهن و استقلال خوزستان از ساعت 19 و 45 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها