به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حیدری: در خوزستان نگاه درستی به ورزش وجود ندارد

حیدری: در خوزستان نگاه درستی به ورزش وجود ندارد

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که متاسفانه در خوزستان نگاه درست و عمیقی نسبت به ورزش وجود ندارد، گفت:‌ باید به دنبال دانش‌افزایی در بین مردم و مدیران باشیم و این موضوع را در جامعه جا بیندازیم که اگر می‌خواهیم هزینه‌های بخش درمان را کاهش دهیم باید در ورزش سرمایه‌گذاری کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، افشین حیدری در جلسه شورای پژوهش در ورزش که با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه‌‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های 94 و 95 یک‌سری طرح‌ها تدوین و انجام شد و باید ببینیم خروجی آن‌ها کجاست و همچنین باید نتایج و تاثیرات این طرح‌ها در ورزش مشخص شود.

حیدری افزود: همان‌قدر که کنکاش و تدوین یک طرح اهمیت و ارزش دارد، معرفی آن به جامعه هدف نیز بسیار حائز اهمیت است. ما در خوزستان به دنبال این هستیم که اول به سلامت و مبحث حرکتی جامعه برسیم و پس از آن به فکر بخش قهرمانی باشیم. آیا همان‌قدر که در شهرستان‌ها مدال‌آور وجود دارد، در بحث ورزش همگانی نیز دستگاه‌ها ورود کرده‌اند؟ یکی از مشکلاتی که حس می‌شود، نبود یک سند جامع بالادستی در حوزه ورزش همگانی و سلامت جامعه است.

وی با بیان این‌که متاسفانه در خوزستان نگاه درست و عمیقی نسبت به ورزش وجود ندارد، عنوان کرد: ما باید به دنبال دانش افزایی در بین مردم و مدیران باشیم و این موضوع را در جامعه جا بیندازیم که اگر می‌خواهیم هزینه‌های بخش درمان را کاهش دهیم باید در ورزش سرمایه‌گذاری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: در خصوص طرحهای پژوهشی سال 96 نیز باید نگاه‌مان را متمرکز کنیم و یک یا دو طرح خوب و با کیفیت که اولویت‌مان بحث سلامت جامعه باشد را ارائه دهیم.

وی با بیان این‌که در بحث قهرمانی با توجه به هدفگذاری‌هایی که انجام شده، نتایج اولیه و بازخوردهایی که می‌گیریم خوب است، افزود: باید به دنبال طرح‌هایی باشیم که سلامت جامعه را تضمین کنند.

حیدری افزایش برگزاری کارگاه‌های آموزشی و راه‌اندازی کلینیک‌های سلامت در شهرستان‌ها را از ضروریات دانست.

در پایان این جلسه از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها به پاس زحمات‌شان در راستای توسعه علمی ورزش استان، با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
3
استانی که مدیرعامل باشگاه بزرگش (فولاد خوزستان) یک آدم غیرفوتبالی غیرورزشی بی دانش بی کفایت (اژدری زاده) باشه تکلیف ورزشش معلومه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
1
شما که مسئولین یه کاری کنید
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
1
آقای مدیر ورزش ! تیم اول استان،مدیرعاملش بویی از ورزش و فوتبال نبرده،تازه یکی از نظریات بزرگش اقتصادمقاومتیه ! میشه شما رابطه سرمایه گذاری در ورزش با اقتصادمقاومتیه اژدرخان رو توضیح بدید؟ شما فقط همین یک سوال رو توضیح بدید دیگه نیازی به جلسله با هیئت علمی دانشگاهها نیست. رابطه سرمایه گذاری در ورزش واقتصادمقاومتی؟ آقاجان !برادر! مدیردلسوز! مسوول اول ورزش استان! تیم اول استانت به واسطه بی تدبیری،دروغگویی،بی لیاقتی،بی سوادی و غیرورزشی بودن مدیرش داره تمامیه زیرساختهای چندین ساله واعتبار ده ها ساله رو بربادمیده ولی شما نه گوشتون میشنوه ونه چشمتون میبینه! چون اصولا شما هم دنبال ورزش نیستید والا اگر دنبال ورزش بودید تو ورزشگاه یه بار رو سکوهها صدای اعتراض 3ساله هواداران فولاد رو میشنیدید!تو فضای مجازی بدخلقیها ،فحاشیها و... رو میبینید! در سایتا نظرات هواداران فولادرو میخونید. آقای مدیر تا کی میخواهید آگاهانه خودتون رو بخواب بزنید؟ « آیا بین بخواب زدنتون و تضعیف فولاد هم رابطه ای وجود دادره ؟ »
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها