به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

شادکام: فقط 20 درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم

شادکام: فقط 20 درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،‌ گفت: تا به اینجا فقط 20 درصد قراردادمان را دریافت کردیم. فراز کمالوند با مسئولان باشگاه صحبت کرده تا به خوبی این وضعیت را پشت سر بگذاریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد شادکام در گفت‌وگو با فارس درمورد پیروزی صنعت نفت در جام حذفی مقابل سپاهان گفت: مسابقه بسیار سختی مقابل سپاهان داشتیم. این بازی در خارج از خانه برگزار می‌شد و سختی آن دو چندان بود. سپاهان تیمی است که ساختار بسیار خوب و کاملی دارد. در این مسابقه هر چه بازی پیش رفت به جذابیت آن افزوده شد و با توجه به اینکه بازی حذفی بود حساسیت خاص خودش را داشت. یک اشتباه می‌توانست زحمات کل تیم را از بین ببرد. بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و خدا را شکر توانستیم نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.

وی در رابطه با مصدومیتی که قبل از بازی برایش بوجود آمد عنوان کرد: قرار نبود بازی کنم با توجه به مصدومیتی که برایم پیش آمده بود احتمال داشت بازی را از دست بدهم اما با تلاش‌هایی که صورت گرفت درنهایت با تشخیص پزشکان به میدان رفتم و خدا را شکر می‌کنم که بازی را با پیروزی به پایان رساندیم.

شادکام در رابطه با این مساله که گفته می‌شد صنعت نفت قصد کناره‌گیری از جام حذفی را دارد و حتی بحث حضور این تیم با نفرات جوانان و امید است مطرح شد گفت: در تمریناتمان 3-2 بازیکن مصدوم داشتیم لوسیانا پریرا، جاسم کرار و خود من مصدوم شده بودیم و وضعیتمان برای این مسابقه معلوم نبود. قرار بود با بازیکنانی که کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کردند بازی کنیم اما در نهایت کمالوند تصمیم گرفت با تمام توان به میدان برویم. خدا را شکر بازی با نتیجه خوبی به پایان رسید و این مساله ما را امیدوار کرد. باید منتظر قرعه‌کشی جام حذفی بمانیم تا ببیینم با کدام تیم در مرحله بعد روبرو می‌شویم.

مهاجم صنعت نفت در رابطه با دیدار هفته ششم تیمش مقابل سپیدرود تصریح کرد: سپیدرود تیمی بسیار خوب و قوی است آنها هواداران بسیار با تعصبی دارند و در دیدارهای خانگی با تمام توان تلاش می‌کنند امیدوارم با تلاشی که انجام می‌دهیم بتوانیم در این مسابقه به پیروزی برسیم.

وی در پایان در رابطه با مشکلات مالی تیمش و اینکه فراز کمالوند هم به این مسائل معترض شده است اظهار داشت: ما تا به الان تنها 20 درصد دریافتی داشتیم، طی صحبت‌هایی که فراز کمالوند با مسئولان انجام داده ان شاءالله این وضعیت را به خوبی پشت سر می‌گذاریم تا بتوانیم نتایج خوبی برای مردم و هواداران با تعصب تیم صنعت نفت کسب کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
والله بعد ار پنجتا بازی 20 درصد خوبه که دادن هنوز خیلی از تیمها 10 درصدم نگرفته اند . خلاصه خداکریمه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها