به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

امین‌فر: کمالوند می‌گوید همه باید از تیم حمایت کنند

امین‌فر: کمالوند می‌گوید همه باید از تیم حمایت کنند

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم صنعت نفت آبادان معتقد است که وضعیت بحرانی سپیدرود می‌تواند برای این تیم خطرناک باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، غلامحسین امین‌فر در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت تیم صنعت نفت پیش از دیدار مقابل سپیدرود رشت، اظهار داشت: خدا را شکر در حال حاضر همه چیز خوب پیش می‌رود. بعد از اینکه از اصفهان برگشتیم، تمرینات‌مان را تعطیل نکردیم و به کارمان ادامه دادیم. سه‌شنبه به تهران می‌آییم و صبح چهارشنبه هم برای دیدار مقابل سپیدرود به رشت می‌رویم.

وی با اشاره به دیدار صنعت نفت - سپیدرود در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، خاطرنشان کرد: سپیدرود تیم خوبی است و هواداران پرشوری دارد، اما ما هم مصمم هستیم که بازی را ببریم و با دست پر از زمین خارج شویم. شرایط ما خوب است و دغدغه سقوط نخواهیم داشت. در پایان فصل ان‌شاءالله رتبه‌مان تک رقمی خواهد شد.

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان درباره وضعیت بحرانی سپیدرود و در پاسخ به این پرسش که این موضوع می‌تواند به نفع طلایی‌پوشان باشد یا به ضررشان، یادآور شد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. سپیدرود چون دربی را باخته است، هواداران‌شان حساس شده‌اند، اما وقتی روز مسابقه برسد، همه چیز را فراموش می‌کنند و فقط به فکر پیروزی در بازی هستند. آن‌طور که ما تجربه کردیم تیم‌هایی که وضعیت بحران دارند، خطرناک‌تر هستند.

امینی‌فر در واکنش به انتقادات اخیر فراز کمالوند از مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان، گفت: کمالوند می‌گوید که همه باید از تیم حمایت کنند که خواسته‌هایش به‌حق است. آقای عیسی‌زاده (مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان) همه تلاش خود را می‌کند که مشکلات موجود برطرف شوند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها