به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

نیک‌نفس: اخراجم در بازی با سپاهان سخت‌گیرانه بود

نیک‌نفس: اخراجم در بازی با سپاهان سخت‌گیرانه بود

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اخراجم در بازی مقابل سپاهان اصفهان سختگیرانه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه نفت آبادان، محمد زبیر نیک نفس اظهار کرد: با توجه به کیفیت فنی تیم سپاهان و شرایط آب و هوایی اصفهان، بازی سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

وی به تاثیر مثبت اردوی بروجرد بر شرایط تنفسی بازیکنان صنعت نفت در بازی مقابل سپاهان اشاره کرد و گفت: بعد از آنکه در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم، بازی را به خوبی کنترل کردیم تا تیم پیروز میدان باشیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از اخراجش در مسابقه جام حذفی گفت و خاطرنشان کرد: به عقیده من تصمیم داور در این صحنه سختگیرانه بود ولی در نهایت به این تصمیم احترام می‌گذارم.

وی در همین خصوص تصریح کرد: برخورد بین من و بازیکن سپاهان صورت گرفت ولی با توجه به اینکه این برخورد در وسط زمین بود و برای بازیکن حریف هیچ مشکلی بوجود نیامد به نظر من کارت زرد کافی بود، ضمن اینکه در همین مسابقه روی خود من و مسعود ابراهیم‌زاده خطاهای به مراتب شدیدتری هم انجام شد.

نیک نفس با اشاره به بازی بعدی تیمش مقابل سپیدرود رشت، بیان کرد: با توجه به هواداران بسیار تیم سپیدرود و بازی بر چمن مصنوعی، شرایط آسانی را پیش‌رو نداریم.

وی با بیان این نکته که اگر در باد نتایج خوبمان بخوابیم تنبیه می‌شویم، افزود: امیدوارم که با تمرکز کامل وارد میدان رشت بشویم و با دست پر از گیلان برگردیم.

نیک نفس تیم امسال صنعت نفت را بهترین صنعتی نفتی تعریف کرد که در آن بازی کرده است و افزود: بسیار امیدوار هستم که تیم پرستاره امسال به اهدافی که دارد برسد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها