به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

سراج: صنعت‌نفت برای سه امتیاز به رشت می‌رود

سراج: برای سه امتیاز به رشت می‌رویم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان با اشاره به دیدار پیش‌رو این تیم برابر سپیدرود رشت در لیگ برتر، گفت: تمام بازی‌ها را جدی می‌گیریم و قطعا بازیکنان‌مان آن‌قدر با تجربه هستند که هیچ تیمی را دست کم نگیرند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهنام سراج در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص وضعیت این تیم پیش از مصاف با سپیدرود رشت در لیگ برتر، اظهار کرد: ما به رشت می‌رویم تا سه امتیاز بازی را به دست آوریم. برای‌مان فرقی ندارد که مقابل تیم تازه لیگ برتری شده یا قهرمان لیگ برتر بازی کنیم؛ ما تمام بازی‌ها را جدی می‌گیریم و قطعا بازیکنان‌‌مان آن‌قدر با تجربه هستند که هیچ تیمی را دست کم نگیرند و تنها به دنبال موفقیت تیم باشند.

وی افزود: پس از اردویی که در بروجرد داشتیم، بازیکنان‌مان از نظر بدنی و تاکتیکی به بلوغ رسیده‌اند و اهمیت بازی‌ها را درک می‌کنند. تیم ما در بخش هماهنگی با مشکل مواجه بود که با اضافه شدن یکی دو بازیکن و برطرف شدن نقاط ضعف، در حال بهتر شدن هستیم و روز به روز به این مهم می‌رسیم.

مربی تیم فوتبال نفت‌آبادان درباره وضعیت مصدومان این تیم نیز عنوان کرد: ‌در حال حاضر هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و بازیکنان مصدوم هم با تیم تمرین می کنند و فکر می‌کنم برای دیدار با سپیدرود هیچ مصدومی نداشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص شکست تیم سپاهان در جام‌حذفی نیز گفت:‌ در ابتدا قرار نبود که با تیم کامل‌مان در جام حذفی شرکت کنیم ولی بعد از اردوی بروجرد تصمیم گرفتیم که با تیم کامل شرکت کنیم، البته باز هم چند نفر را که با مصدومیت مواجه بودند در اختیار نداشتیم ولی خدا را شکر جایگزین‌ها خیلی خوب نشان دادند.

سراج ادامه داد:‌ بازی بسیار خوبی انجام دادیم و باتوجه به این‌که خیلی از تیم‌های لیگ برتری در مرحله اول حذف شدند، به جام حذفی جدی‌تر نگاه می‌کنیم و به دنبال رسیدن به مراحل بالاتر هستیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مهدی
|
Singapore
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
1
زنده باد بهنام آبادانی... به امید قهرمانی درجام حذفی و کسب رتبه خوب در لیگ برتر
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
1
آقا سراج بازی ملوان و سپیدرود را در جام حذفی که به پیروزی ملوان منجر شد را نگاه کردم . تیم سپیدرود را تیمی با کیفیت و زهری دیدم که در حضور هوادارانش بسیار هم خطر ناک میباشد اما آنچه که باعث عدم نتیجه گیری سپیدرودیها و پیروزی ملوان شد همانا تاکتیک خوب و بی نقص کادر فنی ملوان بود که توانست اینگونه موفق بشه . شناخت نقاط ضعف سپیدرود در جناح راست دفاع سپیدرود و همینطور استفاده از شکاف بین خط دفاعی و هافبک سپیدرود و کنترل خط حمله و حفظ توپ و خونسردی ملوان عمدتا این نتیجه خوب را رقم زد و فکر میکنم صنعت نفت هم که قطعا از حیث تجربه و بازیکنان با کیفیت تر و کادر فنی مجرب تر بمراتب از ملوان سرتره میتونه با الگو برداری و تکمیل تاکتیک ملوان راحتتر به این مهم برسه .
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
بازی با سپیدرود بازی سختیه اگر صنعت بخواهد برای مساوی بره قطعا بازی را خواهد باخت اما بچه های صنعت باید باقدرت وخونسرد بازی کنند تا موفق به شکست حریف بشن ، واگر موفق به شکست حریفشون نشدن اما بازی خوبی انجام بدن ، با این شرایط میشه امید وار به کسب سهمیه هم شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها