به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حمیدی: نباید فریب نتایج اخیر سپیدرود را بخوریم

حمیدی: نباید فریب نتایج اخیر سپیدرود را بخوریم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی با سپاهان برای ما تمام شد و حالا فقط به مسابقه با سپیدرود فکر می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه نفت آبادان، محسن حمیدی اظهار کرد: من در سال‌های گذشته بازیکن سپاهان بوده‎ام  و به خوبی می‎دانم که شکست دادن این تیم در خانه به هیچ عنوان ساده نیست.

وی در همین خصوص اضافه کرد: بازیکنان تیم ما در بازی جام حذفی به معنای واقعی از جان‌گذشتگی کرده و سر را جلوی توپ قرار می‌دادند تا هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند سربلند باشند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این مهم که تیمش امسال نشان داده است که مدعی قرار گرفتن در جایگاه‌های خوب جام حذفی و لیگ برتر است، بیان کرد: از تمام توان و تجربه‌ام برای موفقیت صنعت نفت استفاده می‌کنم.

وی از انگیزه بالایش برای بازی‌‎های آتی تیم فوتبال صنعت نفت گفت و خاطرنشان کرد: مطمئن باشید وقتی که همدلی در تیمی وجود دارد آن تیم حرف‌های بسیاری را برای گفتن دارد.

حمیدی از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت و تصریح کرد: نباید فریب نتایج اخیر سپیدرود را بخوریم و نیاز است برای این بازی خارج از خانه تمرکز کافی را داشته باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: بازی با سپاهان برای ما تمام شد و درست یک روز بعد از این مسابقه به دستور آقای کمالوند تمرینات‌مان را شروع کردیم تا برای بازی در رشت آماده شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
1
آقای حمیدی تیم سپیدرود را فقط با دوندگی و استفاده از نقاط ضعف این تیم و هشیاری میتوان شکست داد کاری که ملوان براحتی انجام داد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها