به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

داورپناه: قهرمانی در آسیا خیلی برایم مهم است

داورپناه: قهرمانی در آسیا خیلی برایم مهم است

خوزستان اسپورت- بازیکن پست سه تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: کسب عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا به شخصه خیلی برایم مهم است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سعید داورپناه در مورد شرایط تیم بسکتبال پتروشیمی برای حضور در باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: در این دو هفته که اردوی تیم آغاز شده، تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و پس از دو روز استراحت از امروز دوباره استارت می‌زنیم. بازیکنان خارجی به تازگی به تیم اضافه شدند و نیاز به زمان دارند.

وی در مورد اینکه در حال حاضر چقدر هماهنگ هستید، گفت: همه بچه‌ها بازی هم را می‌شناسند و مربی هم شناخت خوبی دارد. باید با انجام بازی‌های دوستانه هماهنگ شویم. فکر می‌کنم اردوی ترکیه نهایی شده و در آنجا با انجام دو سه بازی به شرایط خیلی خوبی خواهیم رسید.

این بازیکن پست سه در مورد حریفان آسیایی پتروشیمی گفت: همه تیم‌ها با تمام قوا حاضر می‌شوند و واقعا کارمان سخت است.نماینده چین یا الریاضی لبنان و تیم فیلیپین قدرتمند هستند و بازیکنان خارجی و ملی خوبی را در اختیار دارند.ما هم فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم و قهرمان شدن برای خود من به شخصه خیلی مهم است.

داورپناه در مورد ترک نفت و بازگشت به پتروشیمی گفت: به هرحال شرایط حرفه‌ای همین است و تغییرات در تیم‌های باشگاهی هم وجود دارد.بسکتبال ما هم محدود است و بازیکن یا تیم زیادی وجود ندارد. یک فصل در نفت هستیم و یک فصل دیگر در پتروشیمی، اما واقعا بازی کردن در خوزستان داستان دیگری دارد و شما هیچ وقت احساس نمی‌کنید که خارج از خانه هستید. همه با هم صمیمی هستند و من هم یک فصل خیلی خوب را در نفت و با مردم آبادان سپری کردم.

بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی در پایان با تاکید بر اینکه مهم این است که در هر تیمی باشم تمام تلاشم را انجام دهم، گفت: همیشه سعی کردم طوری بازی کنم تا نگویند فلان بازیکن آمد و پولش را گرفت و رفت. دوست دارم همیشه خاطرات خوبی را در تیمی که بازی می‌کنم به جای بگذارم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها