به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

سه گزینه خوزستانی برای حضور در فینال خرمشهر

سه گزینه خوزستانی برای حضور در فینال خرمشهر

خوزستان اسپورت- با حذف تیم فوتبال فولاد خوزستان، سه گزینه خوزستانی دیگر برای رسیدن به فینال خرمشهر باقی مانده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شرایطی که انتظار می‌رفت تیم فولاد خوزستان با شکست دادن ایرانجوان بوشهر به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کند و به تیم‌های استقلال خوزستان و نفت آبادان ملحق شود، این اتفاق رخ نداد و سرخ‌پوشان فولاد با یک گل مغلوب میهمان بوشهری شدند.

با حذف تیم فولاد خوزستان ار گردونه جام حذفی، خوزستانی‌ها سه گزینه دیگر برای رسیدن به فینال این مسابقات، در اختیار خواهند داشت که شامل استقلال خوزستان، صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان می‌شود.

مسیر رسیدن تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و استقلال خوزستان به فینال جام حذفی در استادیوم خرمشهر، البته از مسیر رسیدن نفت مسجدسلیمان به فنال کوتاه‌تر خواهد بود، چرا که صنعت‌نفت و استقلال از مرحله یک‌شانزدهم نهایی عبور کرده‌اند و سه مرحله تا راه‌یابی به فینال پیش رو خواهند داشت. این در حالیست که نفت مسجدسلیمان هنوز بازی مرحله یک‌شانزدهم نهایی مقابل گسترش فولاد تبریز را انجام نداده و برای راه‌یابی به فینال باید از چهار مرحله عبور کند.

استادیوم 15 هزار نفری خرمشهر در بهار سال‌های 95 و 96 در غیاب تیم‌های خوزستانی میزبان فینال جام حذفی بوده است، اما فوتبالدوستان دیار کارون امیدوارند که در سومین فینال، شاهد حضور حداقل یک تیم خوزستانی باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
1
اگر مسئولین خوزستان حمایت و فضاسازی لازم را انجام بدهند و جراید منطقه افکار عمومی را آماده و تشنه نمایند و نیز خود تیمهای خوزستانی با جدیت و توان بالا ادامه بدن قطعا رفتن به فینال دور از دسترس نیست . امیدواریم کلا دوتیم خوزستانی فینال را برگزار کنند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها