به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

کرانچار: قطع برق ورزشگاه به ضرر سپاهان شد

کرانچار: قطع برق ورزشگاه به ضرر سپاهان شد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم در سه بازی مهم آینده پیروز شویم و شکست در جام حذفی را جبران کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، زلاتکو کرانچار پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان و حذف از رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: برای چنین مسابقه‌ای نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم. ما بر حریف مسلط بودیم و شانس‌های بسیاری را ایجاد کردیم. این را نباید پنهان کرد که قطع برق ورزشگاه به ضرر ما بود و جایی که مسابقه را در دست داشتیم قطع برق باعث شکستن حملات‌مان شد.

وی در ادامه افزود: کسب این نتیجه و حذف از جام حذفی باعث خراب شدن جو اطراف تیم می‌شود، اما امیدوارم در سه بازی مهم آینده پیروز شویم و این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا جوسازی تیم حریف که گفته بودند از این رقابت‌ها انصراف می‌دهد، تأثیری در ذهن بازیکنانش مبنی بر از پیش باخته بودن حریف داشته است یا نه، گفت: از یک هفته قبل و زمانی که این اخبار منتشر می‌شد، به بازیکنان هشدار می‌دادم. به غیر از این، صحبت‌های بنده نیز این مسئله را نشان می‌داد و بازیکنان ما از نظر انگیزه هیچ چیزی کم نداشتند. ما باید مهاجمان خود را آنالیز کرده و به آنها برای گل نزدن‌شان هشدار  بدهیم. باید کیفیت مهاجمان‌مان را بالا ببریم تا دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
0
0
برو خالی بند وقتی یک هیچ عقب بودید و دیدید نمیتونید جبران کنید برق نورافکن های سمت صنعت نفت را خاموش کردید تا دید دروازبان و دفاع نفت کاهش یابد و از این طریق بتونیدبگل برسید که نرسیدید و شکست خوردید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها