به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

کریمی: شاید مثل قشقایی شگفتی‌ساز شویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال میعاد مغان گفت: بازی تیم ما با استقلال خوزستان جنگ دارا و ندار است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حمید کریمی سرمربی تیم مغان اردبیل در مورد دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی گفت: تیم ما از لیگ استانی اردبیل به این مرحله از مسابقات جام حذفی آمده است و به دنبال این هستیم که بازی خوبی را مقابل قهرمان دو فصل پیش لیگ که عملکرد خوبی هم در لیگ قهرمانان آسیا داشت، ارائه دهیم.

وی افزود: این هم از شانس بد ماست که باید با یک تیم لیگ برتری بازی کنیم. هفت سال پیش هم تیم ذرت کاران اردبیل  در همین مرحله با استقلال برخورد کرد و شکست پرگلی را پذیرا شد. تیم ما جوان است و ان‌شاءالله بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای شهر مغان و استان اردبیل باشیم.

سرمربی میعاد مغان در ادامه یادآور شد: بازی فردا جنگ دار و ندار است. استقلال خوزستان قهرمان دو فصل پیش است و ما هم از لیگ استانی می‌آییم. تیم آنها کجا و تیم ما کجا! به‌هر صورت امیدوارم فردا بازی خوبی را ارائه دهیم.

کریمی در پایان راجع به اینکه آیا تیمش می‌تواند به مانند قشقایی که پرسپولیس را فصل پیش شکست داد در جام حذفی امسال شگفتی‌ساز شود، عنوان کرد: سکه دو رو دارد. مثل فوتبال که یک طرفش برد است و طرف دیگرش باخت. شاید ما هم بتوانیم مثل قشقایی شگفتی‌ساز شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سليم مطرودي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
1
با لهجه ترکی حرف میزد مربیشون
خیلی خوب بود
استگلال خوزستان کجا ما کجا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها