به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

محمودزاده: مهلت نقل‌ و انتقالات تمدید نمی‌شود

محمودزاده: مهلت نقل‌ و انتقالات تمدید نمی‌شود

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: فصل نقل و انتقالات فوتبال فردا به پایان می‌رسد و مجوز تمدید این مهلت را نداریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، فریبرز محمود زاده در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره زمان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فصل نقل و انتقالات لیگ  برتر و دسته یک فوتبال فردا به پایان می‌رسد و این زمان به هیچ وجه تمدید نمی‌شود. پنجره نقل و انتقالات 84 روز معادل 12 هفته است و این زمان نباید بیشتر از قوانین فیفا باشد.

او ادامه داد: مجوز تمدید مهلت نقل و انتقالات را نداریم و طبق برنامه  آخرین مهلت باشگاه‌ها برای جذب بازیکن فردا است.

محمود زاده تصریح کرد: از همه باشگاه‌های لیگ برتر درخواست دارم که برای ثبت قرارداد بازیکنان خود زودتر اقدام کنند تا با مشکل مواجه نشوند. البته امسال اکثر تیم‌های لیگ برتری به موقع اقدام به ثبت قرارداد بازیکنان خود کردند و مشکلی در این باره وجود ندارد.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر درباره افزایش سهمیه پرسپولیس برای جذب بازیکن بیان کرد: تاکنون ابلاغیه‌ای مبنی بر افزایش سهمیه پرسپولیس برای جذب بازیکن به سازمان لیگ برتر ارسال نشده است تا اقدامات لازم را انجام بدهیم.

محمود زاده در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه‌های لیگ برتر برای جذب بازیکنان داخلی و خارجی تا فردا فرصت دارند و برای ثبت قراردادهای خود باید تأییدیه کمیته های انضباطی، تعیین وضعیت بازیکنان و دبیر کل فدراسیون فوتبال را داشته باشند تا مشکلی برای عقد قرارداد بازیکنان جدید خود نداشته باشند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها