به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

طلسم 18 ماهه استقلال اهواز شکسته شد

طلسم 18 ماهه استقلال اهواز شکسته شد

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال اهواز پس از 18 ماه موفق به کسب پیروزی در یک بازی رسمی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال اهواز در هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم با نتیجه 2 بر صفر مقابل شهرداری کاشان به برتری رسید تا طلسم 18 ماهه پیروز نشدن در مسابقات رسمی را بشکند.

آبی‌پوشان اهوازی آخرین بار در تاریخ 21 اسفندماه 94 با مربیگری سیاوش بختاری‌زاده در هفته بیست‌وسوم مسابقات لیگ برتر فصل 94-95 موفق به شکست دادن راه‌آهن تهران با تک گل طالب ریکانی شده بودند، اما در 7 بازی پایانی لیگ برتر و 34 بازی فصل گذشته لیگ دسته اول موفق به شکست دادن حریفان نشدند.

استقلالی‌ها سرانجام با سپری شدن 18 ماه از بازی مقابل راه‌آهن، طلسم برنده نشدن در مسابقات رسمی را شکستند و فصل جدد لیگ دسته دوم را با پیروزی مقابل شهرداری کاشان آغاز کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سعید سیاحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
1
استقلالی ترینیم
دیروز پدرم. امروز خودم. فردا پسرم به فدای اس اس اهواز
از کار و زندگیمون برای نجات این تیم خواهیم گذاشت تیمی با قدمتی هفتاد ساله در فوتبال خوزستان ارزش حمایت های ما را دارد تیمی مردمی و محبوب مردم خوزستان؛ دیروز نزدیک به هزار نفر در ورزشگاه تختی بودن من خودم از خرمشهر آمدم اهواز و با اکثر هواداران قدیمی تیم در ارتباط هستم و مشاهده کردم از اکثر شهرها اهواز دیروز هواداران خودشون رو به تختی رسانده بودن و دم همشون گرم از سوسنگرد. حمیدیه. خرمشهر. آبادان
ماهشهر. امیدیه. اینا رو من اطلاع دارم که هوادارانی از این شهر ها دیروز اومدن چون باهاشون در ارتباطیم . به امید روزهای بهتر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها