به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

فکری: خوشحالم که با کی‌روش مقایسه می‌شوم

فکری: خوشحالم که با کی‌روش مقایسه می‌شوم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان گفت: از اینکه تیم نفت مسجد سلیمان را در ساختار دفاعی با تیم ملی و من را با کارلوس کی‌روش مقایسه می‌کنند خوشحالم!

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود فکری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص چهارمین پیروزی پیاپی تیم نفت مسجد سلیمان و قرار گرفتن این تیم در بالای جدول رده بندی با بیان مطلب فوق گفت: هر باری که برنده از زمین خارج می‌شویم به بازیکنانم می‌گویم بازی بعدی ما سخت تر خواهد شد. چون حریفان با تمرکز و دقت بیشتری مقابل ما قرار می‌گیرند. هر پیروزی کار ما را برای بازی بعد دشوارتر می‌کند و باید تلاش بیشتری کنیم تا موقعیتمان را حفظ کنیم.

فکری فصل گذشته هم از ابتدای فصل سرمربی نساجی بود و در نیم فصل نخست نتایج خیلی خوبی با این تیم گرفت اما بنا به یکسری دلایل از این تیم جدا شد و تکرار نتایج خوب فصل گذشته‌اش را در این فصل هم با تیم نفت مسجد سلیمان به نمایش گذاشت. وی در این رابطه اظهار داشت: این نمی‌تواند اتفاقی باشد و ما زحمات زیادی را برای این منظور می‌کشیم. البته ناگفته نماند که این تلاش‌ها به تنهایی هم میسر نیست و جواب نمی‌دهد و اگر امسال هم می‌بینید که تیم نفت خوب نتیجه می‌گیرد، عوامل مختلفی در این زمینه سهیم هستند که من بعنوان سرمربی به اندازه خودم در این میان سهم دارم.

وی افزود: از تلاش مدیریت باشگاه، بازیکنانم، همکارانم در کادر فنی و البته از محبت هواداران تیم نفت مسجد سلیمان نباید به راحتی عبور کرد. ما یک مجموعه هستیم که همه کار می‌کنیم و زحمت می‌کشیم و این اتفاق خوشایند حاصل یک تلاش دسته جمعی است.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در خصوص مدعی بودن این تیم برای صعود به لیگ برتر گفت: فوتبال مسجد سلیمان ظرفیت لیگ برتری شدن را دارد. گو اینکه این تیم قبلا هم طعم  صعود و حضور در لیگ برتر را چشیده است. پس زمینه حضور در لیگ برتر برای این تیم وجود دارد. هدف ما هم چیزی جز صعود نیست. اما این که مدعی صعود هستیم یا خیر را باید بگویم که از الان واقعا زود است که در این باره صحبت کنیم. هدف ما صعود است و برای این منظور از هیچ کوششی دریغ نداریم. باید روز به روز بر سعی و تلاش و ممارست خود اضافه کنیم تا به این هدف برسیم.

تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ یک گل نمی خورد، همانطور که تیم ملی ایران گل نمی‌خورد و این باعث می‌شود که یک مقایسه بین محمود فکری و کارلوس کی‌روش پیش بیاید. چرا که تیم‌های تحت هدایت این دو گل نمی‌خورند. فکری در این خصوص گفت: البته تیم ملی کجا و ما کجا. اما دروغ چرا؟ از این که با کی‌روش مقایسه می‌شوم خوشحالم. این موضوع انگیزه ما را هم بیشتر می‌کند و به تیم هم روحیه می‌دهد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص نتایج تیم ملی در مقدماتی جام جهانی هم گفت: به این تیم ملی که اینقدر زود و مقتدرانه راهی جام جهانی شد افتخار می‌کنم و امیدوارم در جام جهانی هم نتایج آبرومند و خوبی بگیرد. بازی این تیم با کره هم یک بازی کاملا حرفه‌ای بود. در نیمه اول که بازی دو تیم متعادل بود. اما در نیمه دوم با توجه به اخراج عزت اللهی و این که کره‌ای‌ها به پیروزی نیاز داشتند و در خانه خودشان بازی می‌کردند، طبیعی بود که به تیم 10 نفره ما فشار وارد کنند. هنر کار تیم ملی آنجا بود که با تیم 10 نفره هم زیر این فشارها به خوبی مقاومت کرد و به تیم کره به راحتی موقعیت گل نداد.

ملی پوش سابق کشورمان در پاسخ به این سئوال که دوست دارید بین کره و ازبکستان کدام در کنار ایران به جام جهانی برسد بیان داشت: این درست که ما خیلی زود و مقتدرانه به جام جهانی رفتیم، اما باید این واقعیت را بپذیریم که کره و ژاپن از فوتبال آسیا فاصله گرفته‌اند. به نظر من اگر کره به جام جهانی برسد  برای فوتبال آسیا به مراتب بهتر از این است که ازبکستان به جام جهانی برسد.

فکری در خاتمه خاطرنشان کرد: می‌خواهم از مجموعه باشگاه نفت مسجد سلیمان به خاطر حمایت‌های خوبی که از این تیم دارند تشکر کنم و امیدوارم در پایان فصل با صعود به لیگ برتر مزد این زحمات و حمایت‌هایی که انجام داده اند را بگیرند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
5
دمتگرم حاج محمود همینطور ادامه بده و عقب نکش
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
1
نفت بختیاری
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها