به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

استقبال سپاهانی‌ها از دیدار با صنعت نفت

خوزستان اسپورت- مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان اصفهان عنوان کرد که این تیم از عدم انصراف تیم نفت آبادان از جام حذفی استقبال می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم صنعت‌نفت آبادان که پیش از این از جام حذفی انصراف داده بود، به درخواست هوادارانش مبنی بر حضور در این مسابقات پاسخ مثبت داد و روز پنجشنبه هفته جاری به دیدار سپاهان اصفهان خواهد رفت.

مرتضی رمضانی‌ راد مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان اصفهان در مصاحبه‌ای در خصوص تغییر موضع تیم صنعت‌نفت آبادان و بازگشت این تیم به جام حذفی، اظهار داشت: «قطعا از مصاف با صنعت نفت آبادان استقبال می‌کنیم. این را بگویم که صنعت نفت با هر ترکیبی که به مصاف ما بیاید تیم شایسته و خطرناکی است و باید مراقب این تیم باشیم. آنها با مربی خوب‌شان عملکرد قابل تحسینی در فصل نقل و انتقالات داشته‌اند و تیم قدرتمندی ساخته‌اند. هدف سپاهان قهرمانی و موفقیت در جام حذفی است و با کمک هواداران‌مان در ورزشگاه نقش جهان از اولین مرحله این رقابت‌ها صعود می‌کنیم.»

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
آقای مدیر رسانه ای سپاهان برید خدا را شکر کنید که متاسفانه صنعت جام حذفی را جدی نگرفته و به همین دلیل احتمالا با تیم دومش به اصفهان میاد و این فرصت خوبیه که بتونید نتیجه بگیرید هرچند که فوتباله و هر اتفاق ممکنی که ممکنه بیفته . شاید هم صنعت با همین تیم دوم سپاهان را در خانه اش حذف کنه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها