به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

عبدولی: بهتر است نتیجه نگیریم تا حالی بپرسند

عبدولی: بهتر است نتیجه نگیریم تا حالی بپرسند

خوزستان اسپورت- دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: شاید بهتر است کشتی‌گیر نتیجه نگیرد تا کسی حالی از او بپرسد وگرنه پس از قهرمانی تیم در جام جهانی و رقابت‌های جهانی و المپیک کسی حالی از ما نپرسید.

سعید عبدولی کشتی‌گیر خوزستانی دارنده مدال برنز المپیک با بیان این مطلب افزود: به عنوان یک ایرانی به فوتبالیست‌های عزیزمان برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی تبریک می‌گویم و قطعا تلاش و پشتکار و حمایت بازیکنان تیم ملی، کی‌روش و مسئولان ذیربط باعث این صعود شیرین شد. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی برای صعود به جام جهانی و شاد کردن مردم با تمام وجود تلاش کرده‌اند و از طرف جامعه کشتی از آنها تشکر می‌کنم و معتقدم درخواست آنها برای پاداش منطقی است.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: یک کشتی‌گیر یک سال باید در اردوها جان بکند و تمرینات سختی را پشت سر بگذارد و دوری خانواده را تحمل کند و در نهایت بتواند در رقابت‌های جهانی یا المپیک صاحب مدال شود، اما پس از کسب این عنوان، هیچ کس سراغی از او نمی‌گیرد، اما فقط کافیست که این همه تلاش و ممارست نتیجه ندهد و آن وقت همه به فکر آن می‌افتند.

وی خاطر نشان کرد: شاید بهتر است کشتی‌گیر نتیجه نگیرد تا کسی حالی از او بپرسد وگرنه پس از قهرمانی تیم در جام جهانی و رقابت‌های جهانی و المپیک کسی حالی از ما نپرسید و امسال پس از نایب قهرمانی جهان کسی از مسئولان به استقبال ما نیامد و حتی از تیم فرنگی جوانان که قهرمان جهان شد استقبال نکرد.

عبدولی در پایان با اشاره به اینکه پس از کسب مدال برنز در المپیک هنوز پیگیر استخدامم هستم، گفت: در چند سال حضورم در کشتی، بیشتر اوقات در اردوهای تیم ملی بودم و نه شغل مناسبی دارم و نه آینده‌ای؛ البته این موضوع در مورد سایر رشته‌های انفرادی نیز وجود دارد. به هرحال اگر می‌‌خواهیم ورزش کشور در جهان رشد داشته باشد باید نگاه عادلانه‌ای به تمام رشته‌های ورزشی داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
1
اقای عبدولی کل خوزستان به درد شما مبتلا می باشد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها