به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

مکوندی: تعطیلات لیگ بهترین فرصت برای ما بود

مکوندی: تعطیلات لیگ بهترین فرصت برای ما بود

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به این نکته اذعان کرد که عملکرد تیمش در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر مطابق انتظار نبوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهروز مکوندی درباره شرایط فعلی استقلال خوزستان به تسنیم گفت: تمرینات ما طبق برنامه پیش می‌رود و خود را آماده بازی در جام حذفی مقابل نماینده مغان می‌کنیم. قرار است آقای ویسی هم از امروز به تمرینات ما اضافه شوند.

وی با اذعان به اینکه عملکرد استقلال خوزستان مطابق انتظار نبوده است، خاطر نشان کرد: در مجموع باید بگویم که در حد انتظار خودمان نتیجه نگرفته‌ایم. ما نتوانستیم از ابتدا از دو بازیکن خارجی‌مان استفاده کنیم و از طرفی همه می‌دانند که استقلال خوزستان قبل از شروع لیگ چه شرایطی داشت. ما دیر تمرینات را شروع کردیم و درگیر مشکلات مختلف بودیم. شاید به همین دلیل نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را به نمایش بگذاریم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین تصریح کرد: خودمان انتظار داشتیم بهتر نتیجه بگیریم، ولی هنوز دیر نشده است. تمام تلاش ما این است که بتوانیم هواداران استقلال خوزستان را خوشحال کنیم و فکر می‌کنم تعطیلی لیگ برتر بهترین فرصت بود تا خودمان را قوی‌تر و هماهنگ‌تر کنیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها