به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

درویشی: دنبال تخریب بازیکنان خوزستانی هستند

رضا درویشی از برخی شایعه سازی ها در خصوص بازیکنان خوزستانی ابراز ناراحتی کرد.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتقاد از برخی شایعه سازی ها درباره این تیم گفت: متأسفانه برخی ها دنبال تخریب بازیکنان خوزستانی هستند.

رضا درویشی مهاجم سرعتی تیم نفت مسجدسلیمان که بازی های درخشانی در این تیم انجام داده، در مصاحبه با سایت ورزش خوزستان پیرامون مشکل مصدومیت و دوری از میادین گفت: «با توجه به اینکه از ناحیه فتق دچار مشکل شده بودم، باشگاه نفت از من خواست برای حفظ سلامتی ام عمل جراحی انجام دهم. خوشبختانه پس از انجام جراحی وضعیت خوبی دارم و انشاءا... بتوانم در ادامه مسابقات به تیم نفت کمک کنم.»

درویشی که یکی از عوامل اصلی صعود تیم نفت به لیگ برتر بوده، در خصوص انتشار خبری مبنی بر قرار گرفتن نامش در لیست مازاد تیم نفت مسجدسلیمان که از سوی مدیرعامل باشگاه نیز تکذیب شده است، توضیح داد: «همانطور که مدیرعامل نفت اعلام کرد آن خبر کذب بود. متأسفانه برخی افراد به دنبال تخریب بازیکنان خوزستانی هستند و از هر فرصتی برای شایعه سازی استفاده می کنند.»

رضا درویشی در پایان با تشکر از حمایت مسئولان و کادر فنی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: «امیدوارم با کسب امتیازات لازم در مسابقات آینده پاسخ محبت هواداران را بدهیم و با ابقای نفت در لیگ برتر باعث شادی خوزستانی ها شویم.»

درویشی: دنبال تخریب بازیکنان خوزستانی هستند
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
کوروش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
0
1
نظرمو با این جمله شروع میکنم..آن لب که سخن سنج نباشد..لب بام است..
باید بگم ک بسیار کم لطفیست ک زحمات و تلاشهایی رو ک آقای درویشی در طول فصول گذشته متحمل گردیده و مانند یک سرباز به تیمش و مردم شهرمون خدمت نموده دور از ادب و انصاف است که چنین خبر کذبی را منتشر کنند...در پایان به ان شخصی که این دوروغ را منتشر نموده باید بگویم که زلزله ام آی اس به زودی باز خواهد گشت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها