به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

فکری: هواداران نفت ورزشگاه را پر کنند

فکری: هواداران نفت ورزشگاه را پر کنند

خوزستان اسپورت- سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی و سوریه، باید همه تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار گیرد تا شرایط برای تیم‌های دیگر گروه، سخت نشود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، محمود فکری درباره پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ایرانجوان بوشهر و 9 امتیازی شدن این تیم در پایان هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و  خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. هر چقدر که از لیگ می‌گذرد، کار ما سخت‌تر می‌شود و امیدوارم جایگاه خوب خود را در جدول حفظ کنیم.

وی در این مورد که گفته می‌شود نفت مسجدسلیمانِ رده دومی، یکی از گزینه‌های اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، اظهار داشت: خیلی زود است که از حالا درباره صعود و قهرمانی صحبت کنیم. باید به این فکر کنیم که امتیازهای دیدارهای پیش روی خود را جمع کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص دیدار هفته آینده تیمش مقابل فجر سپاسی خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران در این مسابقه خانگی، ورزشگاه را پُر و بازیکنان هم با تمام انگیزه‌ای که دارند، برای پیروزی تلاش کنند. هر چقدر که پیش می‌رویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و باید با جدیت بیشتری کار خود را دنبال کنیم. سایر تیم‌ها می‌خواهند مقابل ما امتیاز بگیرند و ما هم سعی می‌کنیم در بالای جدول بمانیم.

فکری در مورد دیدارهای ایران مقابل کره جنوبی و سوریه در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی به خاطر صعود به جام جهانی، آسودگی خاطر دارد و فشاری روی تیم ایران نیست، گفت: در این بازی باید تلاش کنیم هم نتیجه خوبی بگیریم و هم اینکه حق تیم‌های دیگر ضایع نشود. نباید به خاطر صعود زودهنگام به جام جهانی، بازیکنان ایران  بی‌انگیزه به زمین بروند و کار برای سایر تیم‌های گروه سخت شود. ملی‌پوشان باید تمام تلاش خود را برای کسب نتایج خوب به کار گیرند و موجب دلخوری کشورهای دیگر نشوند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها