به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

پورموسوی: با برنامه وارد جام حذفی می‌شویم

پورموسوی: با هدف و برنامه وارد جام حذفی می‌شویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این که چند نفر به دنبال بردن تیم به حاشیه هستند، گفت: هواداران اصلی فولاد باید مراقب باشند که این نفرات به خواسته شان نرسند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیداکبر پورموسوی در خصوص عملکرد تیمش در پنج هفته سپری شده از لیگ برتر، اظهارکرد: با توجه به مشکلاتی که سد راه ما بود، در دیدارهای اول و دوم نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم ولی در بازی های سوم و چهارم شرایط مان از نظر فنی و امتیازی خیلی بهتر شد و دو برد بسیار خوب و شیرین کسب کردیم. در دیدار پنجم نیز متاسفانه برابر پیکان علی رغم این که شایسته پیروزی بودیم، بازی را واگذار کردیم و البته معتقدم گلی که در این دیدار به ثمر رساندیم، صد درصد صحیح بود و داور اشتباه کرد.

وی در خصوص جوانگرایی در فولاد نیز عنوان کرد: من اعتقاد خاصی به جوان ها دارم. فصل گذشته در استقلال خوستان نیز در بازی های آسیایی به دو بازیکن 15، 16 ساله بازی دادم. کار با جوانان را دوست دارم، چرا که این جوانان می توانند با کار، تلاش و جدیت بیشتر به سرمایه های اصلی باشگاه تبدیل شوند. جوانان تیم ما شرایط خوبی دارند و امیدوارم که دچار غرور کاذب نشوند و روز به روز تلاش شان را برای موفقیت بیشتر کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: کار در لیگ برتر سخت است، چر ا که همه به دنبال کسب امتیاز هستند و باتوجه به این فولاد در دو فصل گذشته نتوانسته است، انتظارات هواداران را برآورده کند، کار برای ما سخت شده است ولی امیدوارم با توجه به اعتقادی که داریم و همچنین  سیاست باشگاه، بتوانیم جوانان‌مان را هفته به هفته با بهترین شرایط به زمین بفرستیم و از آن ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به زمان آغاز تمرینات این تیم، بیان کرد: پس از چهار روز تعطیلی تمرینات فولاد از امروز (سه شنبه) از سر گرفته می شود. تلاش می کنیم که شرایط اردویی چهار پنج روزه نیز مهیا کنیم، چرا که شرایط آب و هوایی اهواز مناسب نیست و باتوجه به این که می خواهیم از نظر روحی روانی و کیفیت فنی، بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهیم، به دنبال برگزاری این اردو هستیم.

پورموسوی در خصوص مربی خارجی که به تازگی به کادر فنی این تیم اضافه شده است، گفت: ایلی استان از امروز به عنوان دستیار من کار خود را به صورت رسمی آغاز می کند. او بازیکن و مربی سابق تیم ملی رومانی بوده و در چند باشگاه حوزه خلیج فارس هم کار کرده است. ایلی استان با تیم الاتحاد عربستان نیز قهرمان آسیا شده است.

وی درباره هواداران فولاد هم عنوان کرد: هواداران اصلی فولاد در این مدت به ما لطف و محبت داشتند ولی متاسفانه در بازی با پیکان دو سه نفر که مشخص هم هستند و صدا و فیلم آن ها نیز موجود است، تصمیم داشتند که تیم را به حاشیه ببرند. این چند نفر به دنبال برد و باخت تیم نیستند و می خواهند تیم را به حاشیه ببرند. خیلی جالب است که با هزینه باشگاه به تهران آمدند و بعد هم کمی جو را متشنج کردند اما هواداران اصلی ما باهوش هستند و اجازه ورود به این افراد را نمی دهند. به هر حال هواداران فولاد باید مراقب باشند که این افراد به خواسته شان نرسند. اکنون نیز مدیریت باشگاه به صورت جدی پیگیر موضوع و برخورد با خاطیان است.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به حضور فولاد در جام حذفی نیز گفت: به هرحال مسابقات حذفی یک فرصت یا یک شانس است که ان شاءالله سعی داریم با هدف و برنامه وارد این رقابت‌ها شویم.

وی در پایان عنوان کرد: ان شاءالله با نتایجی که تیم های فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان در لیگ هفدهم به دست می آوردند، دل مردم خوزستان شاد شود. فوتبال خوزستان این توانایی را دارد که بتواند یک بار دیگر بر قله فوتبال ایران قرار بگیرد و ان شاءالله یک بار دیگر این مهم رقم بخورد.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
imn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
1
اقای موسوی قهرمانی برای فولاد ارزو نیست چون فولاد قبلا قهرمان لیگ برتر شده و شخصیت قهرمانی را داره و ناراحتی هوادار بخاطر اینه که فولاد از تبدیل به قطب فوتبال شدن به جایی رسیده که برای بقا میجنگه وسطح توقع مدیران نالایقش هم این شده ولی هوادار جز به قهرمانی قانع نیست پس روحیه قهرمانی داشته باشید و هر بازی برای برد به زمین برید چون استقلال خوزستان با همین جوانان خوزستان قهرمان شد
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
1
امیدوارم برنامه و هدف گذاری اژدری زاده در جام حذفی کسب مقام هشتم نباشه!
جام حذفی فقط قهرمانی مهمه و مقام دیگه ای در جام حذفی وجود نداره.
به تیم دوم هم نمیگن نایب قهرمان بلکه میگن فینالیست.
کاش میشد این رو به اژدری فهموند که فردا نیاد بگه هدف فولاد تو جام حذفی کسب مقامهای اول تا هشتمه!
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
آقای پورموسوی اویل فصل خوب به باشگاه گیر داده بودید بابت نواقص تیم ولی بعداز مدتی آگاهانه سکوت اختیار کردید حالا پشت پرده چی شده دیگه بماند! الان هم که تعطیلات هستش لطفا با تیمای پرمهره بازی بگذارید. پیکان همین هفته با ذوب بازی داره. منتظریم ببینیم باز بازی دوستانه شما با کیه . امیدواریم باز استقلال ملاثانی و برق هفت تپه و گاز سوسنگرد نباشد.
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
سید دست اون عده روشده تو روی تیم تمرکز کن اون بیست نفر هم با هوادارای واقعی
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
سلام آقای پورموسوی
شما ثابت کردید مربی خوبی هستید اما توصیه می کنم :
در فوتبال جاه طلب و بلندپرواز باشید. اگر خود این چنین بودید آن وقت روحیه تسلیم ناپذیری تان به تیم تزریق می شود مثل علی دایی. .بازیکنان سایپا قابل قیاس با استقلال و سپاهان و... نیستند اما دیدید چگونه جسورانه بازی می کنند؟ چون خود دایی اینطور بود.
در همین سایت بعد از بازی پرسپولیس نوشتم مصاحبه شما بعد از بازی از شکست تلخ تر بود. چون مشخص بود تحت الشعاع قدرت کاذب و رسانه ای پرسپولیس شده بودید و تسلیم شده وارد آزادی شده بودید و نتیجه مشخص است.
پس اگر جسور نیستید لطفا ادای افراد جسور را در بیاورید تا شاگردان شما برای پیروزی بجنگند.
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
فولادی باتعصب! تا افرادی با تفکراتی مثل شما دربین هواداران هستند این هواداران به اتحاد برای بیرون راندن شیاطین و مفسدان نمیرسند. هرکسی به ورزشگاه میره وشعار میده قلبش برای فولاد میتپه وشما هم دست از انگ زدن به هوادارانی که کیلومترها راه رو طی میکنند تا پیروزی تیمش روببینند، بردار. از فتنه انگیزی بین هواداران چی گیرتون میاد جز تضعیف فولاد. متاسفم .
مهدفوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
ببینید بستن یک تیم مدعی فقط با گرفتن ستاره و بازیکن گرانقیمت محقق نمیشود که اگر اینطور بود اس تهران نتیجه میگرفت.یا این که پارس جنوبی بدون بازیکن معروف بهترین بازی ونایج کسب کرده.پس میتوان راز موفقیت در یک تیم رو هدف گذاری صریح وصادقانه باشگاه و مدیریت صادق و کاردان رقم می زنند.تا زمانی که باشگاه هدفش سقوط تیمه و با هواداران روراست نباشه،حتی اگه بزرگترین بازیکنا رو به خدمت بگیره نمیتونه موفق باشه.
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
گر در نیابد حال پخته هیچ خام پس سخن کوتاه باید والسلام...
من با نظر شما موافقم کاربر محترم فولادشهراهواز
و اظهارنظری ندارم
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
امیدوارم در جام حذفی قهرمان بشیم و سهمیه آسیا کسب کنیم
نکته دیگر افکار بدون پشتوانه پورموسوی است که در شرایطی بحرانی مداوم بر کسب دو پیروزی تاکید میکند که خودش میداند بر اساس قدرت تیمی نبود و بیشتر شانس به فولاد رو کرده بود. از پیکان با بازی هوشمندانه شکست خوردید اما هنوز 4 چراغ دیگر روشن است و بازی با سپاهان فرصت اثبات است.به امید برد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
درسته كه داشتن بازيكن نامدار و ميلياردي براي هر تيم سرمايه اي بزرگ ميباشد ولي بايد قبول كنيم كه فوتبال امروزه بازيكن دونده ميخواهد حالا بازيكن نامدار و معروف باشد يا بازيكن جديدالورود ، دوندگي بازيكن باعث حضور او در تمام صحنه ها ميشود و ضمن سلب اجازه از بازيكن تيم مقابل از بكار بردن تكنيك و يا شوتهاي خطرناك ميتواند خيلي بيشتر توپ را در اختيار خود و تيم خود قرار دهد ولي بازيكن نامدار و ميلياردي كه منتظر است كه توپ را به او برسونند تا تكنيك خودش را به نمايش بگذارد و احساس ميكند كه زشته من با اين همه معروفيت بدنبال توپ بدوم بنظرم فقط بايد او را تحويل برانكو داد چون فقط اوست كه ميتواند اينچنين بازيكناني را درست كند مثل بازيكنان پرسپوليس . قهرماني استقلال خوزستان توسط بازيكنان نامدار و ميلياردي بدست نيامد ولي توسط بازيكناني بدست آمد كه با دوندگي و حضورشان در تمام نقاط زمين سعي كردن تا خود را تبديل به بازيكن نامدار و ميلياردي تبديل كنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها