به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
تعداد نظرات: ۹ نظر

عاشوری: شانس پرسپولیس برای قهرمانی زیاد است

عاشوری: پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد

خوزستان اسپورت- عملکرد فولاد خوزستان مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر هافبک این تیم را به آینده امیدوار کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با تسنیم درباره شکست فولاد خوزستان برابر پیکان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: ما به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم و خیلی خوب بازی کردیم. متأسفانه موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و روی یک ضربه کرنر به خاطر بی‌تجربه بودن، گل خوردیم. در ادامه هرچه حمله کردیم نتیجه نداد و متأسفانه شکست خوردیم.

وی در مورد گل فولاد در این مسابقه که مردود اعلام شد نیز تأکید کرد: متأسفانه داور اشتباه کرد و گل سالم ما قبول نشد. حتی بازیکنان پیکان هم قبول داشتند گل ما سالم بود و خودمان را آماده خوشحالی کرده بودیم که داور به یکباره سوت زد. ما فکر می‌کردیم او به نشانه گل وسط زمین را نشان دهد، ولی خطا گرفت. ما اصلاً نفهمیدیم او خطای چه کسی را گرفت!

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به عملکرد این تیم در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: ما تمامی بازیکنان‌مان را در این پنج بازی در اختیار نداشتیم، اما عملکردمان قابل قبول بود. مطمئن باشید بازی به بازی هم بهتر می‌شویم. نمایش ما مقابل پیکان طوری بود که به آینده امیدوار شدیم و قطعاً روزهای خوبی خواهیم داشت.

عاشوری در پاسخ به این پرسش که امسال کدام تیم مدعی قهرمانی است، تصریح کرد:‌ به نظر من پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
صادق خسرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
6
آقای عاشوری پ شما برا چی بازی میکنید که پرسپولیس قهرمان بشه...بازیکن اینقدر بی خیال ندیده بودیم.
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
5
هفته پنجم و باشگاهی که دو قهرمانی و پیشرفته ترین زیرساختها رو داره کاملا ناامید . جمع کنید بابا. آبرو واسه فولاد نگذاشتید. مرگ بر اژدری ملعون.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
4
1
مگه غیر از اینم میشه.حرف حق زده.کل ایرانم میدونن بااختلاف قهرمانه باز.درضمن مگه انتظار دارید فولاد بره قهرمان بشه.تو ده تیم اول بمونه شاهکار کرده.با قدرتی که پرسپولیس پیدا کرده.حالا حالا ها قهرمانی مال اوناست.
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
برو سال 77 78 نگاه کن ... هر موقع پرسپولیس بخاطر اخر شدنش تو لیگ بردن دسته دوم اون زمان بعد بیا بگو پرسپولیس... دلتون خوشه ک نرفتین دسته دو???? اره با پارتی فدراسیون... جمع کنید عمو جان ... همیشه با پارتی بازی همه کار کردن... من تا صبح مدرک میارم واست ... فولادیم و پر از حرف... من الله توفیق
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
3
عملکرد قابل قبول؟؟؟ آقای عاشوری عزیز خوزستانی ها فوتبال را به خوبی می فهمند .وقتی موقعیتها تبدیل به گل نمی شود و در تمام بازیها این مورد تکرار می شود یعنی خط حمله کارآیی ندارد ،خیلی سا ده است ولی مدیریت و کادر فنی فولاد خودشان را به خواب زده اند ،نتایج فولاد در سه فصل اخیر بسیار ضعیف و دور از شان باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان است.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
3
دیگه وقتی یک تیم تو فوتبالش چیزی نداره که بهش افتخار کنه به جایی میرسد که از باختن بعنوان فاکتور امید به آینده استفاده میکند!
بعضآ دوستان فولادی و البته قطعا هوادار میگن نظرات منتقد تصمیمات پورموسوی تحقیر خواهد شد؟ البته شکی نیست برای ما که روزهای زیادی را در بدترین شرایط مسافت و آب هوایی برای فولاد به ورزشگاه رفته ایم این یک آرزو است که فولاد در انتهای فصل جز سه تیم اول باشد و نظرات ما اشتباه از آب درآید !!!
به فولاد باید از دریچه واقعیت نگریست. بسیار کوته فکری است اگر بگوییم تیم 7 امتیازی جدول هستیم در حالی که تنها با یک باخت دیگر جایگاه فولاد تا ته جدول تغییر خواهد کرد. فولادی که در انتخاب بازیکن اشتباه کرد و حتی بازیکن سالم و بدون مصدومیت انتخاب نکرد !!! تاوان اشتباهات پورموسوی در انتهای 5 بازی مشخص خواهد شد که فعلا یکی از آنها را باخته است. مسیر فولاد در این 5 بازی با توجه به شرایط فقدان بازیکن با کیفیت سخت است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
لیگ سال۷۷و۷۸پرسپولیس قهرمان شد.منظورت اگه سال۷۶که پرسپولیس تیم ملی برد جام جهانی بخاطر فشردگی مسابقات مقدماتی جام جهانی وتعداد بازی های عقب افتاده پرسپولیس امکان انجام باقیمانده بازی های پرسپولیس وجود نداشت.تازه میانگین امتیازات پرسپولیس در ان چند بازی که در ان سال انجام داد را باید حساب کنی.بعد ببین باید سقوط می کرد؟
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
76 نبود..دوما:بخاطر باشگاهها اسیا بود...سوما:هیچ جای دنیا این قانون ندارن حتی مالدیو...رابعا:پرسپولیس باید سقوط میکرد چون چند تا بازی بیشتر انجام نداد...خامسا:همیشه با حرف حق لج نکنید این باعث میشه بی منطق بشی...سادسا:اینو بدون فدراسیون پشت سرخابیا داره چون تهرانین ن بخاطر تو و بقیه....من الله توفیق
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
زمان وینگو بگوویچ تو ازادی فولاد سه بر یک از پرسپولیس افتاد جلو....هشت دقیقه وقت اضافه گرفتن...پنالت و خطا و ابر خورشید و فلک هم اوردن زمین ک دو تا بزنه مساوی بشه...حتی اقای فردوسی پور حساب کرد دید دو دقیقه باید میگرفت حالا هشت از کجا اوردن معلوم نیس....سرخابیا بدونید مقابل فوتبال خوزستان هیچ حرفی ندارید...اگر فدراسیون بزاره....ولی خوشبختانه بیرون ایران فدراسیون پارتی نداره و تو اسیا میبینیم سرخابیا حذف میشن....من الله توفیق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها