به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

والی: هواداران فولاد یک مقدار صبورتر باشند

والی: هواداران فولاد باید صبورتر باشند

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: نتایج فولاد خوزستان در پنج هفته ابتدایی با توجه به شرایط تیم و تغییراتی که صورت گرفته رضایت بخش بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایوب والی در گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه وضعیت مصدومیتش به کجا انجامید، گفت:‌ همستیرینگ پایم در  دیدار با پرسپولیس آسیب دید و بعد از طی طول درمان بهبود پیدا کردم اما متاسفانه در جریان تمرین طی برخورد با یکی از بازیکنان بار دیگر دچار مصدومیت شدم. در حال حاضر استراحت می‌کنم و از یک هفته  تا 10 روز دیگر تمرینات را شروع می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا به جام حذفی می‌رسد، تصریح کرد: پزشکان می‌گویند مشکلی نیست اما باید تمرینات بدنسازی را هم انجام دهم. طبق نظر پزشک می‌توانم در آن تاریخ بازی کنم.

مدافع فولاد در مورد شکست تیمش مقابل پیکان، خاطرنشان کرد:‌ در این بازی بدشانسی آوردیم. می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را بگیریم. اما خوب شانس یارمان نبود.

کاپیتان فولاد در مورد اینکه آیا کسب 7 امتیاز از 5 بازی راضی کننده است، گفت: بله. تیمی که جدید است و تغییرات زیادی داشته است این نتیجه برایش بد نیست. از 25 نفر سال قبل فقط 5-6 مهره باقی ماندند. تیم نیاز به زمان دارد. تیم ما هم تغییر کرده و هم جوان شده است. در 5 هفته ابتدایی جوان‌های زیادی برای فولاد به میدان رفتند. به نظر من نتایج رضایت بخش است.

والی در مورد فحاشی که در اواخر بازی علیه سیدسیروس پورموسوی و رحیم زهیوی شد،‌ اظهار داشت: من نشنیدم شعاری علیه سید سر داده باشند. اینطور که به من گفتند یکسری از هواداران از یکی از بازیکنان ما ناراحت بودند و علیه او شعار دادند. من در جریان این مسئله نیستم اما مطمئنا این مسئله سوء تفاهم است. هر چه هست موضوع خیلی مهمی نیست و این مسئله حل خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد:‌ از هواداران تشکر می‌کنم. آنها در هر بازی سنگ تمام می‌گذارند و با حضور در ورزشگاه تیم را تشویق می‌کنند، البته هواداران باید سعه صدر بیشتری داشته باشند و یک مقدار صبورتر باشند. قرارداد سید دو ساله است. این تیم جوان است و نیاز به زمان دارد. این تیم خیلی بهتر خواهد شد و فقط نیاز به حمایت دارد. امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و نتایجی بگیریم که آنها خوشحال شوند. آن سال که سهمیه آسیا گرفتیم تا هفته هفتم اصلا نتیجه نگرفتیم و تمام بازی‌ها را یا باختیم و یا اینکه بازی را با تساوی به اتمام رساندیم. برای صحبت در مورد اینکه یک تیم خوب است یا بد خیلی زود است. از هفته 6-7 به بعد تیم‌ها تازه راه می‌افتند و آن موقع عیار تیم‌ها مشخص خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
5
تا اژدری هست صبر معنی نداره اقای والی
صادق خسرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
4
ایوب جان ب نظرت 3سال صبرکردن زمان کمیه؟ آخه تاکی باید صبرکرد.باشگاه ب این بزرگی ی بازیکن درجه 1 نداره؟ ما رو چی فرض کردند با اون مدیر عامل ملعون 3سال فقط حرفای تکراری شنیدیم.. کلشی ایدوم بس الظلم مایدوم
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
4
تیم نو پا حدی داره اقای والی... از هفته ششم با وجود این تعطیلات باید به حد اکثر امادگی برسین... دیگه هیچ عذری قابل قبول نیس... اون شادابی و طراوت تو بازی فولاد باید برگرده... موفق باشید... من الله توفیق
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
4
آقا ايوب، مثلاً قراره در فولاد چه اتفاقي بيافته كه يه مقدار صبورتر باشيم. فولاد همينه كه هست. از زمان اسكوچيچ و سعداوي تا حالا هي ميگن صبور باشيد صبور باشيد هيچ خبري هم نميشه!
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
1
5
آقای والی ! هواداران فولاد به جرات میتونم بگم صبورترین وفهمیده ترین هواداران لیگ برتر هستند. تنها هواداری هستند که درهیچ شرایط بازیکن رو مقصرباختها نمیدونه . بلکه هواداران همیشه به مدیر باشگاه معترضن که چرا برنامه ریزی راهبردی دقیقی برای پیشرفت و ترقی نداره؟ شما فقط به این سوال من جواب بده که چرا فولاد هرسال بهانه جوانگرایی داشته باشد درحالی که تنها باشگاهیست که معدن جوانان وامید وتیم دوم رو دارد ولی هرسال این بازیکنان ،پایه سرازیر تیمای مفت خور و خود فولاد دست به عصا حرکت میکند؟ اسکوچیچ میگفت جوانگرایی کردیم پس جوانانش کو؟ سعداوی یکسال تمام شعار جوانگرایی رو داد پس این جوانانش کو؟ وحالا نوبت پورموسوی وشعار تکراری جوانگرایی؟ یه مقدار با ماهواداران که شب و روز درحال جستجو تو فضای مجازی که ببینیم خبر خوشحال کننده به گوشمون میرسه، باید صادق باشند. تا کی دروغ؟ شما فکر میکنید با این دنیای اینترنت دیگه ابری پشت خورشید میمونه؟ فولاد شده جولانگاه دروغگویی ومافیا اون هم به همت مدیر بی عرضه ونالایق وملعونی مثل اژدری. انسان چقدر ... باشه که 3ساله درورزشگاه و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انواع واقسام فحش رو بشنوه ولی باز خودش رو بخواب بزنه. و کلام آخر، برای ما هواداران حتی اگر فولاد قهرمان بشه باز روز قهرمانی برعلیه این ملعون شعار میدیم. اژدری بایستی شرش رو کم کنه و تیم رو به دست اهلش بسپاره.
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
ن دیگه ... سعداوی جوانگرایی کرد... میلاد بدرقه ... نجاریان... حردانی... هدایتیان... هاشمی زاده... چند تا دیگه ک الان یادم نیس اورد...
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
1
4
بی انصاف نباشید اسکوچیچ سال اول با 11 بازیکن و بدون تعویض پنجم شد و اسیا هم خوب بازی کردن سال دوم کم اورد... سعداوی هم جوونا خوبیو اورد... اینجا سرمربیا مقصر نیستن... اشکال بزرگ مدیر عامله ک فضای لازم رو ایجاد نکرد... حداقل پنج بازیکن طراز اول باید میاورد ک هزینه نکرد... به نظرم سرمربیا بی تقصیرن... زنده باد فولاد و فولادی... من الله توفیق
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
1
2
آقای والی بانظرت موافقم اما تحقق اینها مشروط به شروطی است زمانی می توانید اعلام کنید که تیم ازهفته 6یا7 به اصطلاح شما راه می افتد که تیم یکدست باشد وتعدد بازیها باعث مچ شدن تیم می شود اما درفولاد که تعداد بازیکنان مصدوم جالب توجه هست این راه افتادن چگونه حاصل خواهدشد؟
وقتی می بینیم که تیم در یکسری ازپست ها کمبود بازیکن دارد وهیچ گونه اراده ای برای ترمیم نقاط ضعف نباشد به نظرشما وبه قول شما راه افتادن چگونه حاصل می شود؟ بایدقبول کنیم که یکسری ازبازیکنان جذب شده درمرز آمادگی نیستند وشاید درحد فولاد نیستند. بنابراین گذر زمان هم تاثیری نخواهد داشت.
آقای والی همانطورکه دوستان اعلام نظر کردند هواداران فولاد ازجمله تماشگران صبور وفهیم مملکت محسوب می شوند وچه بسا دربین این هواداران افراد فرهیخته ونخبه وصاحب منصب دراجتماع می باشد که عشق وتعصب به فولاد آنها را ازاین امر اجتماعی جداکرده است اما باید قبول کنید که ضعف مدیریتی درتیم آثار مؤسفی رابار آورده وفولاد از یک تیم باشکوه ورویایی وهمراه بااصول وساختار تعریف شده تبدیل به یک تیم محلاتی شده است. بنابراین اگرمی بینید مردم وهواداران به حق معترض چنین وضعیت سلسله وار شدند خواستار اعاده شکوه وهیبت فولادبزرگ هستند ولاغیر.
بنابراین به هوادارحق بده که می بینند که آقای به اصطلاح مدیر به وضوح دارد کارشکنی می کند قید محصولات فولاد رابه راحتی می زند ودروغگویی یک چیز مرسوم درباشگاه شده است. ازطرفی سرمربی تیم هم علیرغم احترامی که به ایشان قايل هستم لیکن تاکنون نتوانسته از حیث فنی برای فولاد مثمرثمر باشد وهربار دلایل واهی خود را دارد بنابراین به هوادار 3سال زجرکشیده حق بده آقای والی... ومن الله التوفیق
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
1
2
بخدا تا کی باید صبر کرد ما هم انسانیم گناه ما چیه نکنه ما رو چیز دیگه ای فرض کردند یک نفر در این باشگاه نیست مقابل اژدری ایستادگی کنه یعنی فقط ما پیشکسوتان گرامی هم که ماشاالله اصلا عین خیالشون نیست فولاد در چه حال روزی است هواداران باید باهم متحد شیم وقتی هیچ کس به فکر باشگاه نیست یادتون هست که سال 94 بر علیه اسکوچیچ شعار میدادیم که با اسکوچیچ را پرت کردیم بیرون مثل اون سال بیاین استادیوم بر علیه اژدری شعار بدین مطمعن باشید تا نیم فصل از فولاد میره بیرون کلام اخر.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
1
4
منم با نظر محمد حلب موافقم اسکوچیچ و سعداوی سرمربی های خوبی بودند پورموسوی هم خوبه ولی تنها مشکل ما این اژدری زادست
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
4
صبورترین هواداران ایران هواداران فولاد هستند.به نظر من مشکل فولاد همانطور که دوستان عزیز اشاره کردند مدیریت ضعیف آن است ،3فصل ،3 سرمربی 3 ناکامی، یک مدیریت .دلیل ناکامی فولاد خیلی واضح است ،قابل توجه هیات مدیره فولاد.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
1
1
والی عزیز از نظر شما باید شاهد افتادن فولاد به لیگ یک باشیم که البته پورموسوی در فولاد بخوبی پتانسیل آن را دارد
والی عزیز تاکید دارم از 5 بازی که اولین آن را به پیکان باختیم فقط 1 تا 3 امتیاز خواهیم گرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها