به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
بررسی عملکرد نمایندگان استان در لیگ برتر (3)

نگاهی به عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- وحید شیخ‌ویسی و عقیل کعبی بیشترین تعداد دقایق حضور در ترکیب استقلال خوزستان در لیگ هفدهم را داشته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان که پس از جدایی 20 بازیکن فصل گذشته، با ترکیبی کاملا دگرگون شده قدم به لیگ هفدهم گذاشت، در 5 مسابقه ابتدایی 5 امتیاز اندوخته و با یک پیروزی، 2 تساوی، 2 شکست، 4 گل زده و 5 گل خورده به اولین وقفه فصل جاری قدم گذاشته است.

عبدالله ویسی تاکنون از 20 بازیکن در لیگ هفدهم استفاده کرده است که وحید شیخ‌ویسی و عقیل کعبی با 450 دقیقه حضور در میدان، بیشترین دقایق حضور در زمین را داشته‌اند. بازیکنان جوانی مثل علیرضا دغاغله و فرزاد بهمنی نیز دقایق کمتری نسبت به سایر بازیکنان حاضر در میدان را در ترکیب استقلال حضور داشته‌اند و 6 بازیکن هم در هفته‌های آغازین لیگ فرصت بازی نیافته و باید تا آغاز مجدد لگ منتظر بمانند.

استقلالی‌ها خوزستان در 5 بازی سپری شده 4 گل را وارد دروازه حریفان کرده‌اند که 2 گل توسط میثم دورقی کاپیتان این تیم به ثمر رسیده و رضا کرملاچعب و یونس دلفی هرکدام یک گل زده‌اند. ضمن اینکه گل‌های به‌ثمر رسیده‌ی استقلال را طالب ریکانی، سابا تاوادزه و میثم دورقی پایه‌گذاری کرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، آبی‌پوشان استقلال خوزستان نسبت به دو تیم هم‌استانی اخطارهای بیشتری دریافت کرده و 10 بازیکن استقلال با کارت زرد داوران جریمه شده‌اند که علیرضا زندوی و یونس دلفی هرکدام 2 کارت زرد گرفته و 8 اخطار دیگر به میثم دورقی، رضا کرملاچعب، ابوالفضل علایی، سلمان بحرانی، موسی کولیبالی، سابا تاوادزه، حکیم نصاری و طالب ریکانی تعلق گرفته است.

استقلال خوزستان چه در مسابقات خارج از خانه و چه در بازی‌های خارج از خانه، میانگین کسب یک امتیاز در هر بازی را داشته و از 5 مسابقه 5 امتیاز اندوخته است.

جدول کلی عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل و کارت زرد را در ادامه مشاهده می‌کنید.

عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم
عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

مطالب مرتبط
جدول عملکرد بازیکنان نفت آبادان در لیگ هفدهم
جدول عملکرد بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ هفدهم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها