به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
بررسی عملکرد نمایندگان استان در لیگ برتر (2)

نگاهی به عملکرد بازیکنان نفت آبادان در لیگ هفدهم

عملکرد بازیکنان نفت آبادان در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- ناصر سالاری، حسین بغلانی، مگنو باتیستا و حسین ساکی بیشترین دقایق بازی در ترکیب صنعت‌نفت آبادان تا پایان هفته پنجم فصل جاری لیگ برتر را داشته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، ثبت 2 پیروزی، یک تساوی، 2 شکست، 8 گل زده و 7 گل خورده که با کسب 7 امتیاز در 5 مسابقه همراه بوده، زردپوشان صنعت‌نفت آبادان را قبل از اولین وقفه‌ی لگ هفدهم، در جایگاه پنجم جدول لیگ قرار داده است.

18 بازیکن در هفته‌های آغازین لیگ امسال برای تیم محبوب آبادانی‌ها به میدان رفته‌ و ناصر سالاری، حسین بغلانی، مگنو باتیستا و حسین ساکی چهار بازیکنی بوده‌اند که در تمامی 450 دقیقه سپری شده از فصل جاری لیگ برتر در ترکیب صنعت‌نفت حضور داشته‌اند. جوان‌هایی مثل رضا جبیره، محمدجواد کردونی و مسلم مجدمی هم کمترین دقایق حضور در میدان را تجربه کرده‌اند و 6 بازیکن نیز کماکان مترصد فرصتی برای حضور در ترکیب نفت آبادان هستند.

خارجی‌های صنعت‌نفت در بخش تهاجمی این تیم نمایش درخشانی داشته‌اند؛ بطوری که از مجموع 8 گل زده صنعت‌نفت، لوسیانو پریرا و آگوستو سزار هرکدام 3 گل زده‌اند. همچنین کرار جاسم اولین گلزن زردپوشان در فصل جاری بود که گل پیروزی مقابل استقلال تهران را از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند و حسین بغلانی هم تنها گلزن آبادانی در این فهرست چهار نفره است.

سازندگان گل‌های صنعت‌نفت نیز اغلب بازیکنان خارجی این تیم بوده‌اند تا خریدهای موفق نشان بدهند. لوسیانو پریرا و کرار جاسم، هرکدام پایه‌گذار 2 گل شده‌اند. دو بازیکن به اسامی آگوستو سزار و فرید بهزادی کریمی هم یک بار گل‌سازی کرده‌اند.

9 کارت زرد در مسابقات ابتدایی لیگ به 6 بازیکن صنعت‌نفت نشان داده شده و محمد شادکام با 3 کارت زرد نخستین بازیکن سه‌اخطاره‌ی آبادانی‌ها در لیگ هفدهم بوده است. کرار جاسم 2 کارت زرد دریافت کرده و مگنو باتیستا، محسن حمیدی، حسین بغلانی و آگوستو سزار بازیکنان یک‌اخطاره نفت تا پایان هفته پنجم هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرتضی اسدی و حسین بغلانی بازیکنانی بوده‌‌اند که در مسابقات امسال بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته‌اند؛ مرتضی اسدی کاپیتان اول صنعتی‌ها محسوب می‌شود و در زمان مصدومیت منجر به غیبت این بازیکن، وظیفه سرگروهی زردپوشان به حسین بغلانی سپرده شده است.

نفت آبادان در مسابقات خارج از خانه موفق به کسب امتیاز نشده، اما 3 بازی خانگی بدون شکست را هم سپری کرده و در مسابقات خانگی، میانگین 2.3 امتیاز در هر بازی را به‌جای گذاشته است.

جدول کلی عملکرد بازیکنان صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل و کارت زرد را در ادامه مشاهده می‌کنید.

عملکرد بازیکنان نفت آبادان در لیگ هفدهم
عملکرد بازیکنان نفت آبادان در لیگ هفدهم

مطالب مرتبط
جدول عملکرد بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ هفدهم
جدول عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها