به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
بررسی عملکرد نمایندگان استان در لیگ برتر (1)

نگاهی به عملکرد بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ هفدهم

جدول عملکرد بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- حامد لک، عبدالله کرمی و احمد عبدالله‌زاده بیشترین دقایق بازی در ترکیب فولاد خوزستان طی پنج هفته سپری شده از لیگ برتر را داشته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، با فرا رسیدن اولین وقفه در جریان برگزاری لیگ هفدهم، تیم فولاد خوزستان با 2 پیروزی، یک تساوی، 2 شکست، 5 گل زده و 6 خورده در مجموع 7 امتیاز از 5 هفته ابتدایی این مسابقات اندوخته است.

در 450 دقیقه سپری شده از مسابقات فصل جاری، تعداد 22 بازیکن برای تیم فولاد خوزستان در لیگ هفدهم به مدان رفته‌اند. حامد لک، عبدالله کرمی و احمد عبدالله‌زاده با 450 دقیقه بازی، بیشترین دقایق حضور در میدان و امیر زلیکانی با 6 دقیقه بازی، کمترین دقایق حضور در میدان را داشته‌اند. ضمن اینکه 10 بازیکن از فهرست 32 نفره‌ی فولادی‌ها نیز فرصت بازی در هفته‌های ابتدایی را نیافته‌اند و برای حضور در ترکیب فولاد خوزستان باید منتظر حرکت مجدد چرخ لیگ باشند.

5 گل فولاد خوزستان را 5 بازیکن به اسامی یوسف کی‌شمس، فرشاد جانفزا، هادی حبیبی‌نژاد، علی‌اصغر عاشوری و رحیم زهیوی (پنالتی) به ثمر رسانده‌اند. عبدالله ناصری با 2 پاس گل در بازی مقابل سیاه‌جامگان بهترین پاسور فولادی‌ها بوده و مجتبی نجاریان، احمد عبدالله‌زاده و عبدالله کرمی (پنالتی) سازندگان دیگر گل‌های تیم سرخ‌پوش سواحل کارون بوده‌اند.

فولادمردان در 5 مسابقه ابتدایی 7 کارت زرد گرفته‌اند که حامد لک با 2 کارت زرد دارای بیشترین اخطار بوده و سایر کارت‌های زرد این تیم نیز به ایمان مبعلی، عبدالله ناصری، احمد عبدالله‌زاده، مهرداد هدایتیان و رضا دهقان نشان داده شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایوب والی، ایمان مبعلی و عبدالله کرمی بازیکنانی بوده‌اند که در مسابقات سپری شده از فصل جاری، بازوبند کاپیتانی فولاد خوزستان را به بازو بسته‌اند. پس از مصدمیت ایوب والی، بازوبند کاپیتانی سرخ‌پوشان به ایمان مبعلی رسید و در بازی با گسترش فولاد که مبعلی تعویض شد، عبدالله کرمی بازوبند را به بازو بست.

تیم فولاد خوزستان در دیدارهای خانگی میانگین کسب 2 امتیاز در هر بازی را داشته و در مسابقات خارج از خانه هم میانگین یک امتیاز در هر بازی را به جای گذاشته است.

جدول کلی عملکرد بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل و کارت زرد را در ادامه مشاهده می‌کنید.

جدول عملکرد بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ هفدهم
جدول عملکرد بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ هفدهم

مطالب مرتبط
جدول عملکرد بازیکنان نفت آبادان در لیگ هفدهم
جدول عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها