به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

مهابادی: گرما در ماهشهر آزار دهنده است

مهابادی: گرما در ماهشهر آزار دهنده است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال برق نوین شیراز گفت: در ماهشهر گرما آزار دهنده است اما خود را برای بازی در هر شرایطی آماده کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، داود مهابادی در مورد بازی فردای برق نوین شیراز مقابل شهرداری ماهشهر گفت: شهرداری تیمی خوب و با برنامه است که توانسته در دو هفته اخیر 2 پیروزی داشته باشد و این قابل احترام است و ما می‌دانیم در گرمای ماهشهر شرایط سختی را در پیش خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: داستان ما در این بازی متفاوت خواهد بود و  این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قدرت این تیم را به خوبی بررسی کردیم. در ماهشهر گرما آزاردهنده است اما  خود را برای هر  شرایطی آماده کردیم و ان‌شاالله با یک بازی خوب و تماشاگر پسند 3 امتیاز این بازی را بگیریم و با دست پر به شیراز برگردیم.

مهابادی افزود: تیم برق نوین شیراز متشکل از جوانان خوب استان فارس است . ما روز به روز داریم تلاش می‌کنیم که وضعیت این بچه‌ها بهتر شود و این وضعیت بهتر شدن نیاز به زمان بیشتری دارد که در حال حاضر کادر فنی تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد که این بچه ها به شرایط ایده ال برسند.

وی همچنین در رابطه با مسابقات جام حذفی و حریف آینده برق جدید که سیاه جامگان است گفت: این بازی جذاب و دیدنی است همراه  با سرمربی خوب این تیم اکبر میثاقیان و مطمئناً بازی تماشاگر پسندی انجام می‌شود.ما در این بازی تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که با یک کار حساب شده موفق شویم و به دور بعد صعود کنیم.

وی در پایان گفت: جا دارد از مردم خوب استان فارس به خصوص شهر شیراز و همچنین مدیریت باشگاه تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم مسئولین استان فارس هم با یک نگاه ویژه‌ای این تیم، را مورد حمایت قرار دهند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها