به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

جلالی: بازیکنانم سربلند بیرون آمدند

جلالی: بازیکنانم سربلند بیرون آمدند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش در بازی‌ها گذشته خوب بازی کرد و نبرد و به همین خاطر در این بازی می‌خواست به هر قیمتی بازی را ببرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: وقتی بعد از 4 بازی که خوب بازی کردیم ولی نتوانستیم ببریم حالا در هفته پنجم بخواهیم بازی را با برد پشت سر بگذاریم، باید شرایط سختی را تحمل کنیم و این شرایط سخت را تیم فولاد به ما تحمیل کرد.

وی افزود: واقعا در نیمه دوم ما بازی خیلی پرفشار را تحمل کردیم و بچه‌ها واقعا از این آزمون سخت خیلی خوب و سربلند بیرون آمدند. من از همه بازیکنانم ممنونم و تشکر می‌کنم و به خاطر این تیم خوب هم به بازیکنان فولاد و آقای پورموسوی تبریک می‌گویم.

سرمربی پیکان درباره بازیکن نیجریه‌ای جدید تیمش گفت: به هر حال من فکر می‌کنم که او می‌تواند به ما کمک کند. این اولین بازی‌اش بود و حدود سه ماه بود که تمرین نداشت و فکر می‌کنم در فاصله تعطیلی یک ماهه لیگ هم می‌تواند به شرایط بهتری برسد.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در نیمه دوم حالت تدافعی پیدا کرد گفت: من دلیلش را در شروع صحبتم گفتم. شما مطمئن باشید ما 4 بازی قبل بهتر از این دیدار بازی کردیم. اما وقتی بازی‌ها را خوب بازی می‌کنیم و نتیجه را از دست می‌دهیم تیم به این فکر می‌افتد که فقط ببرد و آن دیدگاه باعث چنین بازی پراضطرابی می‌شود که حاضر است فشار را تحمل کند اما برد را از دست ندهد.

جلالی درباره اینکه در بازی‌های قبلی از مرتضی آقاخان به عنوان مهاجم اصلی استفاده می‌کرد اما در این بازی به عنوان وینگر حضور داشت و آیا از عملکرد او راضی بود یا خیر گفت: بله از آقاخان کاملا راضی هستیم. از این به بعد هم در پست وینگر از او استفاده خواهیم کرد. پارسال هم من آقاخان را در کنار می‌گذاشتم. امسال در ابتدا کمی دست‌مان بسته بود و از او به عنوان مهاجم مرکزی استفاده کردم ولی از این به بعد در گوش بازی خواهد کرد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
3
برید تو صحبتهای تارتار ی کامنت گذاشتم بخونید مفصله. منفی یا مثبت بدید.
خوزستان اسپورت لطفا نظراتم بزار. توهین توش نیست.
ابرو نزاشتن واسه فوتبال خوزستان. فوتبال ساکن. هر سی ثانیه یه پاس .بدون طراوت. بدون پرسینگ. من نمیتونم بفهمم درک کنم چطور تو خونه خودت اجازه میدی تیم حریف بیاد جلو و بکشی تو دفاع و هیچ سرعتی به بازی ندی. ساکن و بی روح بازی کنی شاید ی گل زدی. اینجوری منتظر و مدعی هوادارید. کجای دنیا تیم میزبان انقد بی غیرت و بی تعصبه. اصلا وارد زمین میشین برا چی. چند سالی با این سلک مربی ها فوتبال خوزستان شده یک فوتبال ترسو بدون ریسک بی روح تماشاگر ناپسند .و بسیار کند و فاقد تاکتیک. و البته دوندگی بسیار پایین.
اون چیزی ک مشخصه یه تیم وقتی میزبان هست بایستی انچنان فشاری بیاره به تیم حریف و بالصطلاح اجازه نفس کشیدن نده و همون نیمه اول کار تموم کنه. ولی تیمای خوزستان کلا فازشون برعکسه. بعدم میگن هوادارا بیان برا حمایت. با این فوتبال که اراعه میدید .100 نفرهم حیفه بیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
فعلا صنعت نفت محکم و سرعتی و با انگیزه و قدرتی روبروی حریفاش بازی میکنه برای همین هواداراشم علی رغم اینکه دوبازی در خارج از خانه را البته بکمک داوران به حریفشون واگذار کردن ولی چون همه میبینن در همون بازیها ناداوریها باعث شکست نزدیک صنعت نفت شده بازم بطور گسترده و پرشور میرن ورزشگاه و تیمشونو تشویق میکنن . ما هم میخواهیم اس خوزستان با قدرت و صلابت بازی کنه حتی اگه ببازه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها