به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

تهامی: تا وقتي فراز در آبادان است به او كمک می‌كنم

تهامی: تا وقتي فراز در آبادان است به او كمك مي‌كنم

خوزستان اسپورت- سرمربی تيم فوتبال اميد صنعت نفت آبادان گفت: به عقيده من صنعت نفت امسال يكي از بهترين تيمهاي تاريخ اين مجموعه است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سيد ابراهيم تهامی در گفت‎وگو با خبرنگار روابط عمومي موسسه فرهنگي، ورزشي صنعت نفت آبادان اظهار كرد: در اين سال‌ها هیچوقت رابطه‌ام را با عیسی‌زاده قطع نکرده‌ام و ایشان برایم بسیار عزیز و قابل اعتماد است، در نهایت با پیشنهاد وي در تیم امید صنعت نفت شروع به کار کردم.

وي كه یکی از حاضران هميشگي تمرینات این روزهای تیم فوتبال بزرگسالان صنعت نفت است، بيان كرد: من و آقا فراز سال‌هاست که با هم رفیق هستیم، ما هر دو شاگردهای آقا فیروز کریمی در استقلال اهواز بودیم و همان سال تیم را به لیگ برتر رساندیم.

سرمربي تيم اميد صنعت نفت گفت: زمانی که آقا فراز به اینجا آمد با من صحبت‌هایی کرد؛ می‌خواهند تیم امید پشتوانه تیم بزرگسالان صنعت نفت باشد.

وي بيان كرد: كمالوند، عیسی‌زاده و شاملی از دوستانم هستند، از من خواستند که تیم امید را رونق بدهم تا بتوانیم به بچه‎‌های آبادان کمکی کرده باشیم. از روزی که این سمت را برعهده گرفتم اولویتم بچه‌های آبادانی بوده است.

تهامي تيم اميد صنعت نفت را تيمي خوب تعريف كرد و گفت: لازم است بدانید که برخی بازیکنان غیربومی که در تیم حضور دارند در گذشته هم عضو صنعت نفت بودند و در سال قبل هم برای اين تیم بازی کردند.

وي عنوان كرد: در این بین از آقایان عیسی‌زاده، شاملی، رشیدی، داوری، غلام‌نژاد، جعفری، فیروزی و محمدی؛ سرپرست تیم که زحمت‌های زیادی می‌کشد، تشکر و قدردانی می‌کنم و همه این افراد واقعا برای نتیجه گرفتنم در تیم امید تلاش می‌کنند.

وي افزود: با توجه به مشکلات زمین‌هایی که در حال حاضر زیر کشت هستند از شهردار آبادان و مسئولان این مجموعه بی‌نهایت تشکر می‌کنم که همکاری لازم را در این زمینه با من دارند. پیشکسوتان هم از نظر فکری کمکم می‌کنند و از آنها بابت این همکاری تشکر می‌کنم.


وي در پاسخ به اين پرسش كه"به عنوان یک کارشناس و پیشکسوت فوتبالی تیم بزرگسالان صنعت نفت را با حضور کمالوند چگونه می‌بینید؟" گفت: در چند سال اخیر تیم صنعت نفتی را به این خوبی و باشخصیتی ندیده بودم و به نظر من کمالوند به تیم شخصیت داده و این یکی از بهترین تیم‌هایی است که صنعت نفت بعد از دهه 60 به خود دیده است.

تهامي بيان كرد: وظیفه‌ی خودم می‌دانم به فراز تحت هر شرایطی کمک کنم برای همین در تمام تمرینات تیم حضور دارم و تا زمانی که کمالوند در آبادان است با تمام وجودم برایش تلاش خواهم کرد.

بازيكن سابق تيم ملي ادامه داد: مردم آبادان باید صبر و حوصله داشته باشند، ما در 10 سال اخیر مربیان زیادی را در صنعت نفت دیدیم ولی متاسفانه نتایج خوبی نگرفتیم، همیشه مشکلاتی وجود داشته است ولی با حوصله مطمئنم کمالوند تیم را به جایگاه خوبی خواهند رساند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
2
دمت گرم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
تهامی عزیز دوستت داریم هیچ وقت اون تایمی که تو بازی با استرالیا اومدی تو زمین و با اومدنت ورق برگشت و تو کوتاهترین زمان دو گل زدیم , به جام جهانی رفتیم و باز تعویض شدی رو فراموش نمیکنم
یا حق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها