به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

مکوندی: کمک داور با عملکردش شبهه ایجاد کرد

مکوندی: کمک داور با عملکردش شبهه ایجاد کرد

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:‌ کمک داور اول دیدار با پدیده در نیمه نخست خطاهایی که کنار خط روی مهاجمین ما صورت می‌گرفت را اعلام نمی‌کرد اما در نیمه دوم همین خطاها را به سود حریف پرچم می‌زد و همین کار کمی شبهه به وجود آورد.
 
به گزارش خوزستان اسپورت، بهروز مکوندی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تساوی این تیم برابر پدیده مشهد، اظهارکرد: با توجه به این‌که دو بازیکن خارجی ما به مجموعه اضافه شده بودند، به نظرم بازی را خیلی خوب شروع کردیم و هر چه از بازی گذشت نیز استرسی که در دیدارهای قبلی داشتیم، کمتر شد و توانستیم بازی بهتری ارائه دهیم.
 
وی افزود: متاسفانه در این دیدار مسائلی پیش آمد که خیلی نمی‌خواهم نسبت به آن‌ها حساسیت نشان دهم ولی احساس همه ما این بود که کمک داور اول در نیمه نخست خطاهایی که کنار خط روی مهاجمین ما صورت می‌گرفت را اعلام نمی‌کرد اما در نیمه دوم همین خطاها را به سود حریف پرچم می‌زد و همین کار کمی شبهه به وجود آورد.
 
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به خطا بودن یا نبودن گل اول حریف کاری نداریم ولی اعتراض ما بیشتر روی این موضوع بود که این کمک داور نسبت به خطاهایی که در نیمه اول روی مهاجمین ما صورت می‌گرفت، عکس‌العملی نشان نمی‌داد. حتی گل دوم پدیده در حالی به ثمر رسید که توپ به سود ما به اوت رفته بود ولی این کمک داور آن را به سود حریف اعلام کرد که در آن شرایط سخت ما اعتراضاتی داشتیم و باعث شد که من و آقای روشنایی، سرپرست تیم اخراج شویم.
 
وی خاطرنشان کرد: به هر حال زمانی که در آن شرایط سخت، دو گل دریافت کردیم، توانستیم با وجود فشاری که روی تیم‌مان بود به بازی برگردیم و خوشبختانه ضمن موقعیت‌هایی که به دست آوردیم، توانستیم از یکی از آن‌ها بهره ببریم و به گل تساوی برسیم. من فکر می‌کنم تیم ما استحقاق پیروزی در این دیدار را هم داشت. در کل از عملکرد بازیکنان‌مان راضی هستیم و امیدوارم در دیدارهای بعدی نمایش بهتری داشته باشیم و نتابج بهتری کسب کنیم.
 
مکوندی عنوان کرد: تیم ما نسبت به بازی‌های قبل دگرگون شده بود و خیلی بهتر بازی کرد. به نظرم تیم‌ در حال رسیدن به آن شکل خوب خود است و امیدوارم هرچه پیش می‌رویم و همچنین با توجه به تعطیلی که در پیش است، بتوانیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.
 
وی درباره دیدار با پارس جنوبی جم نیز گفت: این تیم در چند هفته ابتدایی لیگ بسیار خوب نتیجه گرفته است. پارس جنوب به‌خوبی تقویت شده است و چند بازیکن سابق استقلال خوزستان از جمله سالاروند، زبیدی و ناینگ نیز در این تیم حضور دارند. این تیم خوبی نسبت به ما دارد و با توجه به این‌که مشکل مالی ندارند و اولین سال حضورشان در لیگ برتر است، انگیزه خوبی برای بازی با ما دارند. کار سختی برابر پارس جنوبی داریم.
 
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود:‌ تا اینجای لیگ بد نتیجه نگرفته‌ایم و امیدوارم با توجه به بازی خوب‌مان برابر پدیده، بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم و دست پر از بازی با پارس جنوبی خارج شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
jafar
|
Switzerland
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
1
تازه اینها توی برنامه شبکه ورزششون با نظرات عجیب نوشه ور استقلال خوزستان را محکوم هم کردند که باید دو بازیکنش اخراج می شدند ! اونی که باید اخراج می شد نا کمک داور مسابقه بود که داوریش بودار بود . حالا اون کمیته به اصطلاح انظباطی میخاد چکارش کنه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
1
آقاي مكوندي عزيز خوشحالم كه بچه ها با آن گل قنشگشون خوب توانستند حق شما و آقاي روشنايي را از آن كمك داور و آن نيمكت فوتبال نديده پديده را بگيرند درسته اين گل فقط يك امتياز براي شما داشت ولي باور كن كه از يك گل سه امتيازي هم بيشتر ارزش داشت من بيشتر براي شما و آقاي روشنايي خوشحال شدم چون مطمئن هستم اين گل حسابي به دلتان نشست .
عاشقين فوتبال خوزستان از سوسنگرد ( ZBZ ) .
سلیم مطرودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
1
عشق بهروزخان مكوندي
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها