به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

دلفی: قدردان اعتماد ویسی هستم

دلفی: قدردان اعتماد ویسی هستم

خوزستان اسپورت- مهاجم 16 ساله تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: گل من در دیدار با پدیده اولین گلزنی‌ام در لیگ برتر بود و از اعتماد ویسی قدردانی می‌کنم.
 
به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، یونس دلفی در خصوص دیدار این تیم برابر پدیده مشهد، اظهار کرد: برای کسب سه امتیاز به مشهد رفته بودیم تا بتوانیم به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کنیم، هر چند پیش از بازی حاشیه‌هایی به وجود آمده بود و می‌گفتند که استقلال خوزستان همچون بازی با استقلال تهران به دنبال کسب تساوی در این دیدار است.
 
وی بیان کرد: ما توانستیم از پدیده با یک گل پیش بیافتیم ولی در ادامه با اشتباه داور، دو گل دریافت کردیم و همین باعث شد که در ادامه مسابقه تلاش‌مان برای رسیدن به نتیجه تساوی باشد که خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم و با یک امتیاز به اهواز برگشتیم.
 
این بازیکن تیم‌ملی فوتبال نوجوانان بیان کرد: تیم ما در دیدار با پدیده روند خوبی نسبت به بازی‌های قبل به ویژه دیدار با سایپا داشت و به نظرم شرایط‌مان خیلی بهتر بود. در حال حاضر بیشتر بازیکنان تیم ما جوان هستند و خیلی از نفرات تیم، اولین سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنند. شک نکنید که هفته به هفته شرایط استقلال خوزستان بهتر می‌شود و ان‌شاءالله در آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.
 
وی در خصوص گلزنی خودش در دیدار با پدیده، اظهارکرد: اولین گلی بود که در لیگ برتر به ثمر رساندم و من این گل را بابت زحمات خانواده‌ام به آن‌ها تقدیم کردم. من متولد سال 79 هستم و با این گل در حال حاضر جوان‌ترین گلزن لیگ برتر محسوب می‌شوم. جا دارد از اعتماد آقای ویسی نیز قدردانی کنم و خدا را شکر که توانستم جواب اعتماد او را بدهم. من آینده خوبی را برای خودم متصور هستم و با این گلزنی استرسم کمتر و انگیزه‌ام بیشتر شد.
 
دلفی در خصوص دیدار آینده استقلال خوزستان برابر پارس جنوبی جم نیز عنوان کرد: هنوز روز این بازی مشخص نشده است. در این دیدار میزبان و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و اجازه نمی‌دهیم که پارس جنوبی از ما امتیاز بگیرد.  امیدوارم اولین تیمی باشیم که موفق به شکست پارس جنوبی می‌شویم.
 
وی در پایان در خصوص هواداران تیمش نیز گفت: هواداران در دیدار با پدیده برای حمایت از ما به مشهد آمده بودند که واقعا قدردان آن‌ها هستیم. از آن‌ها می‌خواهم در این بازی خانگی نیز به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند، چرا که استقلال خوزستان در این برهه زمان نیازمند حمایت آن‌ها است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
4
عالیه این بازیکن ...ایندش درخشانه ...امیدوارم مسوولان استقلال خوزستان حفظش کنن .نشه مثل فولاد ...
اگه باشگاه فولاد تو اروپا بود ...الان ثروتمندترین باشگاه جهان بود .اینهمه بازیکن پرورش دادیم همه باشگاهها بی نصیب نموندن از بازیکنای پرورش آکادمی فولاد ...اونم بصورت کاملا مفتی ...
خداییش ما یکی مثل آذری مدیر عامل ذوب اهن داشتیم وضع اینطور نبود ..پدر پرسپولیس رو در اورد تا حق رشد مسلمان رو گرفت ...بعد ما دودستی سروش وامثل اون رو میدیم تیمای دیگه بدهکارهم میشیم !!!
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
1
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان در تحریریه خوزستان اسپورت
1 سوال داشتم و منتظر جوابش هستن لطفا تا قبل بازی اطلاع رسانی کنید
آیا موسی کولیبالی به بازی پارس جنوبی می رسد یا نه؟ شرایطش به چه شکل هست؟
مورد بعدی هم اینکه اونایی ک به عبدالله خان ویسی دسترسی دارند بگویند که کرملا چعب دوندگی و تلاشش تو زمین کمه. زودتر از اینها تعویضش کنه که نره رو اعصاب.
جالبه من هوادار فولاد از بس اس خوزستان خوبه طرفدارشم.
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
کولیبالی تحت نظر کادر پزشکی استقلال خوزستان قرار دارد و شرایط وی در دو روز آینده مشخص می شود.

rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
کلا بازی دادن به کرملاچعب اشتباهه
چرا تیم خوزستانی باید یه فصل به کرملاچعب کم تجربه بازی بده و اونو آماده کنه که فصل بعد بره پرسپولیس به نظرم اصلا ردش کنین بره و به جاش به امسال دلفی بازی بدین که برا باشگاه سرمایه بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها