به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

عاشوری: پنالتی گسترش فولاد درست نبود

عاشوری: پنالتی گسترش فولاد درست نبود

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال خوزستان اعتقاد دارد، پنالتی گسترش فولاد در مصاف با این تیم درست نبوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علی‌اصغر عاشوری درباره پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: ما توانستیم از شرایط میزبانی، گرمای هوا و پتانسیل فنی خودمان استفاده کنیم و هواداران هم سنگ‌تمام گذاشتند تا سه امتیاز را بگیریم. ما در این بازی فرصت‌های خوبی برای گل زدن داشتیم و فکر می‌کنم که مستحق برد بودیم.

وی در ادامه افزود: بعد از اینکه گل اول را زدیم می‌خواستیم نتیجه را حفظ کنیم به همین دلیل کمی عقب‌نشینی کردیم. متأسفانه در این زمان گل مساوی را خوردیم، ولی پنالتی گسترش فولاد اصلاً درست نبود. کار ما سخت شده بود، ولی خوشحالم جبران کردیم و سه امتیاز را گرفتیم.

هافبک تیم فوتبال خوزستان با اشاره به گلزنی مهدی رحیم‌زهیوی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت گفت: ما از گل زدن او خوشحال شدیم و امیدوارم روند موفقیت مهاجمان فولاد ادامه داشته باشد و آنها دوباره گل بزنند و به روزهای اوج برسند.

عاشوری در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: این گل نتیجه زحمات بچه‌ها بود. من چند فرصت را از دست داده بودم، ولی توانستم در نهایت گل بزنم. ما قبل از بازی مراسمی را برای یادبود شهید حججی انجام دادیم و معتقدم که روح او به ما کمک کرد. می‌خواهم بگویم که همه ما به یاد این شهید بزرگوار هستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
2
فک کنم فولاد بعداز سه سال گسترش رو برد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها