به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 17
کد خبر: ۱۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

پورموسوی: در فولاد تیمی اقتصادی بسته‌ایم

پورموسوی: در فولاد تیمی اقتصادی بسته‌ایم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید که این باشگاه دریای پول نیست، اما برخلاف تیم فصل گذشته او شرایط خوبی دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص پیروزی 2 بر یک فولاد خوزستان مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم اولین سه امتیاز خانگی را کسب کردیم. مقابل نفت تهران هم خوب بودیم و گل هم زدیم، اما خیلی زود گل را دریافت کردیم. بازی با گسترش فولاد هم شرایطی داشت که اگر پیروز نمی‌شدیم، شاید بچه‌های ما دچار استرس می‌شدند. مستحق برد هم بودیم، چون در مالکیت توپ ارسال از جناحین، ایجاد موقعیت گل و سایر کارهای تاکتیکی موفق عمل کردیم. شاید تنها موقعیت گسترش فولاد دفع ناقص بازیکنان ما و همان پنالتی بود.

وی افزود: بچه‌های ما با این برد خودشان را باور کردند. البته زمانی که بازی به تساوی کشیده شد، ریسک کرده و با بیرون کشیدن یک مدافع و سه مهاجمه کردن بازی، برای رسیدن به پیروزی تلاش کردیم. خوشبختانه در لحظات پایانی بازی توانستیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم.

پورموسوی در واکنش به صحبت‌های لوکا بوناچیچ در نشست خبری مبنی بر گرفتن پنالتی‌های مشکوک علیه گسترش فولاد، خاطرنشان کرد: بازی‌های گسترش فولاد را ندیده‌ام و نمی‌توانم درمورد آن نظر بدهم، اما در دیداری که مقابل ما داشتند، یک یا دو پنالتی صددرصد ما دیده نشد. البته دومی را مطمئن نیستم، اما اولی را مطمئنم پنالتی بود که داور آن را نگرفت. آن پنالتی هم که برای گسترش فولاد گرفتند، مطمئنم که حامد لک توپ را زد و ما در آن صحنه اصلاً اعتقاد به پنالتی نداریم. برگشت آن پنالتی هم به‌نظر من در شرایط آفساید به گل تبدیل شد. البته قبل از زدن ضربه پنالتی هم احتمالاً بازیکن گسترش فولاد وارد محوطه جریمه شده بود که آن گل باید مردود اعلام می‌شد. پنالتی که برای ما گرفته شد، تصمیم درستی از سوی داور بود. نمی‌خواهیم بی‌جهت داد و بی‌داد کنیم، اما در دو بازی قبلی، داوران پنالتی‌های صددرصد ما را نگرفتند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد درگیری‌های رخ داده در دقایق پایانی بازی میان نیمکت‌نشینان دو تیم، گفت: لوکا از دقیقه 25 به بعد فحش می‌داد و ناسزا می‌گفت! او چون در اهواز کار کرده است، ما متوجه شدیم که او چه می‌گوید. من به دستیاران او گفتم که لوکا دارد بد و بیراه می‌گوید. در دقایق پایانی بازی هم دیدم با دستیارش ستار همدانی با دستیار من درگیری لفظی پیدا کرده است. مطمئناً هر چیزی بوده، از طرف لوکا و نیمکت‌ گسترش فولاد بوده است.

سرمربی فولاد با بیان اینکه تیمش اول راه است در واکنش به این مسئله که آیا از شرایط فعلی سرخپوشان خوزستانی رضایت دارد یا نه، گفت: هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و فقط حضور ما در رتبه چهارم جدول شروعی خوب است. با این حال فکر می‌کنم روز به روز تیم بهتری می‌شویم، چون هنوز تیم ما کامل نیست. مصدومان ما تازه رسیده‌اند، اما عملکرد بازیکنان جوان‌مان جای تشکر دارد که در نبود بزرگ‌ترها توانستند اعتماد ما را به خوبی جلب کنند.

پورموسوی که فصل گذشته در استقلال خوزستان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد در قیاس این تیم با فولاد و اینکه آیا این فصل هم با چنین مشکلی مواجه خواهد شد یا نه، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که مشکلات مالی برای هر تیمی وجود دارد. چنین مسائلی هم از نظر روحی و روانی بر عملکرد تیم‌ها تأثیر می‌گذارد. ما فصل گذشته در استقلال خوزستان سختی زیادی کشیدیم، اما این فصل در فولاد تیمی اقتصادی بسته‌ایم. اینجا دریای پول نیست و بودجه فولاد تعریف شده است، اما ما طبق بودجه تیمی بسته‌ایم که از آن راضی هستیم. دو جای خالی هم در لیست‌مان داریم که سعی می‌کنیم پیش از پایان نقل‌وانتقالات دو بازیکن جذب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فولاد در چه پست‌هایی نیاز به جذب بازیکن دارد، اظهار داشت: ما نیاز به یک مهاجم و یک مدافع وسط داریم. البته میلاد بدرقه را که هافبک هجومی بود، به دلیل شرایط فیزیکی‌اش به دفاع وسط آوردیم و در سه بازی اخیر عملکرد خوبی داشته است. به همین دلیل شاید دیگر دفاع وسط نگیریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این مسئله که آیا دو جای خالی را با بازیکن خارجی پر خواهد کرد یا اولویت جذب بازیکن بومی است، گفت: مجوز جذب بازیکن خارجی را نداریم، چون ابتدای فصل از من در خصوص جذب بازیکن خارجی سؤال شد که خودم گفتم تمایلی به جذب بازیکن خارجی ندارم. از پتانسیل بازیکنان بومی هم استفاده کرده‌ایم و من بازیکنانی می‌خواهم که بتوانند برای ما بازی کنند. نمی‌خواهم فقط لیست‌مان را پر کنم و به همین دلیل اگر بازیکن غیربومی مناسب هم در بازار نقل‌وانتقالات باشد، جذب خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
3
4
خط دفاع ايراد داره پسرحاجى خوب تو دفاع مهره بزار دفاعمون افتضاحه
استرس داره ما رو مى كشه
مشخصه داريد حرفاى اژدرى زاده رو ميگيد
با شما هم دسته تو خط سريع با هواداران نريد به ضررتون تموم ميشه
هواداران دنبال كسب سهميه و قهرمانى هستن و همين رو براشون اجرا كنيد
m6
amin behbahan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
5
آقای سرمربی! لطفا به شعور هواداران توهین نکن.
از اول فصل شما گفتی بازیکن خارجی نمیخوام؟؟؟؟؟
مگه صدبار مصاحبه نکردی که بازیکن خارجی میخوام و باشگاه موافقت نمیکنه و امیدوارم هیئت مدیره موافقت کنه؟؟؟؟
خوب با اژدری ساخت و پاخت کردی...
متاسفانه این نیمکت بدجور ادما رو عوض میکنه...
علی
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
5
1
جناب اقای پور موسوی با تشکر فراوان از جنابعالی بخاطر زحماتتان و با توجه به محدود بودن بودجه باشگاه بقول جنابعالی تیمی بسته اید اقتصادی... که واقعا تمامی بچها بد کار نکردن و در این چند هفته بازیهای خوبی ارائه دادند که جای تقدیر و تشکر دارد. اما در رابطه با دو جای خالی که در لیست بزرگسالان تیم فولاد وجود دارد میتوان محمد امین سعیداوی بازیکن چند پسته و با توانایهای فنی بالا را جذب کرد که مطمئنا میتواند به تیم کمک کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
کشتید ما رو با این محمد سعیداوی. یادمه پارسال هم هرروز کامنت میذاشتی که محمد سعیداوی بدرد فولاد میخوره چند پسته و از این حرفها. اقا بذار بره تیمی دیگه اگه اینقد خوبه
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
5
فولاد هیچوقت دریای پول نبوده و از نظر مالی با سپاهان و استقلال و پرسپولیس رقابت نکرده اما از نظر فنی جزو بهترینهای ایران بوده تا قبله اینکه اژدری وارد باشگاه بشه
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
3
فولاددر هردو پست شدیدا نیازداره ولی نه با بازیکنای بی کیفیت داخلی! تا دیروز میگفتید خارجی میخوام حالا یک مرتبه باز حرفای اژدر رو تکرار کردید؟؟؟
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
3
آقاجان شما هم شدی مثل مدیر باشگاه، حرفی که از اساس باطل و نامعناست را دقیقا دارید تکرار می کنید. منظورم اقتصاد مقاومتی است. بنده حاضرم با مدیریت فوق باشگاه درخصوص این مقوله و تطابق آن با فوتبال واساسا آیا با ورزش مطابقت دارد یا خیر مناظره برقرار کنم. مع الاسف بعضی اشخاص بدون تحقیق وعلم ودرایت یک جمله ایی را اعلام می کنند وبه صورت کورکورانه وباطل به آن تمسک می کنند بدون اینکه دقیقا آن موضوع را بشناسند یا بسنجند. این امر به غیر از خودشیرینی برای اشخاص واهداف دیگر هیچ معنایی ندارد مردم را نادان فرض نکنید
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
3
اقای m6 اگه خیلی دلت‌میسوزه واسه تیم‌یه بار پاشو بیا استادیوم شعار بده بر علیه اژدری.اینطور از سر شکم سیری نظر دادن تیم رو به جلو نمیبره.همه هوادارای فولاد می دونن مشکل تیم اژدریه و هیئت مدیره که با هم همدستن.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
3
در ضمن‌اگه قهرمانی اسیا هم‌میخوای بنویس بزارن تو دستور‌کارشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
1
0
بيژن خان تو كجا ميدونى من نميام ورزشگاه و هر هفته به ديدار فولاد و اس خوزستان و هميشه بازى فولاد با پرسپوليس اس تهران تو ورزشگاه آزادى حاضر ميشم اونم با پول شخصى و ماشين شخصى ميام تهران فقط بخاطر فولاد
هميشه طرفدار فولادم
بيژن شما شاید صنعت نفتى و پرسپولیسى هستى لطفا در شأن خصوصى فولاد نظر نديد 'در ضمن جزء سايت استقلال تهران هستم و كسى اونجا جرأت نداره در مورد فولاد نظر بدهد هميشه خلاف اونا نظر ميدم
m6
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
1
پیوند اژدری و پورموسوی ،تنها چیزی که برای اینها اهمیت ندارد ،هواداران فولاد هستند، حرفهای پورموسوی مثل اژدری بی منطق و غیر علمی است.
jafar
|
Switzerland
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
1
اگر بدنبال اقتصاد مقاومتی نبودید خیلی دوستانه با ویسی صحبت می کردید دو بازیکن خوب و ارزان در دفاع وسط و مهاجم به شما پیشنهاد بده ؛ ولی طبق سیاست کنونی باشگاه ؛ حالا مجبورید بازیکنان ایرانی بگیرید که هم گرانند و هم بی کیفیت چون دیگه در این برهه از زمان بازیکن خوب و با کیفیتی باقی نمانده که جذب کنید .
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
ما فقط قهرمانی میخواهیم.اقتصادی برای ثروتمندترین استان جهان که کل ایران رو تامین میکنه معنی نداره.اقتصد رو بهتره تهران و اصفهان تبریز که منابع ما رو غارت میکنند و از خودشون هیچی ندارند تیم اقتصادی ببندند.وای بحال اژدری اگه امسال قهرمان نشیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها