به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

گزارش روز: مشکل سربازان فولاد برطرف می‌شود؟

فولاد بازی مهم هفته را باخت. باختی که هزاران تماشاگر متعصب خوزستانی را دلسرد و ناراحت روانه منازل کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بیش از سی هزار هوادار فوتبال خوزستان در یک عصر جمعه زمستانی به استادیوم الغدیر رفته بودند تا ضمن شرکت در جشن صدرنشینی فولاد، شاهد باخت نماینده استانی باشند که مردم خوزستان بخشی از مشکلات زیست محیطی موجود در این خطه را ناشی از انتقال آب کارون به آن استان می دانند.

ساعت ها انتظار و تحمل سختی های حضور در استادیوم بزرگ اهواز، با نمایش نه چندان مطلوب فولاد و پیروزی سپاهان همراه شد. هوادارانی که پس از تحمل روزها گرد و غبار بیماری زا، سکوهای استادیوم را به رنگ سرخ در آورده بودند، ناراحت و سرخورده از باخت خانگی فولاد به منازل خود بازگشتند تا باز هم خود را برای پذیرایی اجباری از هیولای ناخوانده این روزهای آسمان خوزستان آماده کنند.

* * *

باخت فولاد به سپاهان بار دیگر نگاه ها را متوجه بازیکنان سرباز تیم خوزستانی کرده است. از دیروز خیلی ها این بحث را مطرح کردند که غیبت بختیار رحمانی و سروش رفیعی باعث باخت فولاد شده است. این خیلی ها از لحظه به صدا درآمدن سوت پایان بازی فولاد و سپاهان به اظهارنظر در این رابطه پرداخته و پیگیر وضعیت بازیکنان سرباز فولاد بودند.

اهمیت رفع مشکل بختیار رحمانی و سروش رفیعی (و البته شهاب کرمی که کمتر از او نام برده می شود)، نه به دلیل باخت فولاد به سپاهان که به دلیل فرصت 5 روزه فولاد برای تکمیل فهرست بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است.

یادمان نرفته آخرین بار که فولاد در اهواز به سپاهان باخته بود، بختیار رحمانی، سروش رفیعی و شهاب کرمی را در اختیار داشت و البته حسین فرکی هم روی نیمکت این تیم می نشست. فولاد در آن روز سه بر یک به سپاهان باخت. اصولاً فولاد در تاریخ 14 ساله لیگ برتر نشان داده از پتانسیل بالایی برای باختن به سپاهان برخوردار است.

* * *

 نزدیک شدن روز 29 بهمن، زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ قهرمانان آسیا، تنها دلیلی است که باعث اهمیت پرونده سربازان فولاد شده و این سئوال را به وجود می آورد که آیا مشکل سربازان فولاد برطرف می شود؟

احمد عبدالله زاده از امروز در یگان خدمتی خود در تهران حاضر شده است. عبدالله زاده دوره آموزش سربازی را طی کرده و از امروز به یگان خدمتی منتقل شده است. پرونده حضور عبدالله زاده فعلاً برای حضور در فولاد بسته شده است.

سروش سعیدی امریه اعزام به دوره آموزشی در پادگان شهید قاضی طباطبایی تبریز را دریافت کرده و او هم از اردوی فولاد جدا شده است. سعیدی ناچار شده در گرد و خاک اهواز اسباب کشی کند و منزل مسکونی خود را تحویل دهد تا راهی تبریز شود.

شهاب کرمی شرایطی شبیه به سروش سعیدی دارد. او دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی است ولی مسئولان سازمان وظیفه عمومی کشور به این بازیکن گفته اند با توجه به ابطال کارت معافیت باید به سربازی برود. وضعیت او مبهم است و احتمالاً فولاد اکنون فقط چشم امید به معروف ترین سربازان خود دارد.

* * *

بختیار رحمانی بعد از باخت دیشب فولاد به هواداران این تیم وعده «دو هفته دیگر» برای بازگشت به میادین را داده است. این «دو هفته» تمام نشدنی مدت هاست که در لابلای صحبت های بختیار رحمانی شنیده یا در لابلای مصاحبه های او دیده می شود.

کاپیتان فولاد البته چندی قبل در مصاحبه با یکی از رسانه ها به هواداران فولاد وعده 26 بهمن برای بازگشت به میادین را داده بود. فردا 26 بهمن است و ظاهراً برای پا به توپ شدن بختیار در تمرین فولاد باز هم باید «دو هفته» صبر کرد. هر چند که برخی دوستان ما زحمت کشیدند و هفته قبل خبر بازگشت رحمانی به میادین و زدن دو گل در یک بازی دوستانه تیم نوجوانان فولاد را منتشر کردند. چه او در مصاحبه قبلی اش گفته بود در اولین بازی دو گل می زنم.

فارغ از بهبود یا عدم بهبود آسیب دیدگی بختیار رحمانی و اتمام یا عدم اتمام «دو هفته» ای که همه منتظرش هستیم، در فاصله 5 روز مانده به زمان تکمیل فهرست آسیایی فولاد، هنوز مجوز رسمی بازی این بازیکن از سوی مسئولان ذیربط صادر نشده است.

بختیار امید فراوانی به رفع مشکل در هفته جاری دارد. خبر رفع مشکل سربازی و البته رفع کامل مصدومیت این بازیکن می تواند هواداران فولاد را بسیار خوشحال کند. این خبر خوب باید در هفته جاری و تا قبل از خاتمه زمان تکمیل فهرست آسیایی فولاد منتشر شود و «دو هفته» دیگر به کار فولاد و هوادارانش نمی آید.

* * *

سروش رفیعی بعد از اعلام خبر ممنوعیت حضورش در بازی های فولاد و البته تیم ملی به تهران رفت و پیگیر کارهایش شد.

در روزهایی که سردار کمالی با قاطعیت از عدم حضور بازیکنان سرباز در جام ملت های آسیا خبر می داد، سروش رفیعی با هماهنگی صورت گرفته بین مارکار آقاجانیان و هاملت میختاریان مربی تیم پارسه تهران در تمرینات این تیم تهرانی شرکت می کرد. رفیعی در تمرینات پارسه بدنش را آماده نگه داشت و از آن سو پیگیر کارهایش بود تا بالاخره سردار فیروزآبادی مجوز حضور سربازها در جام ملت های آسیا را صادر کرد.

سروش رفیعی پس از خاتمه جام ملت ها و استراحت چند روزه در شیراز، بار دیگر به تهران رفته است. شماره 7 فولاد در تهران تمرین می کند و پیگیر پرونده سربازی اش می شود. این بار محل تمرینات رفیعی، زمین تمرین پارسه نیست. سروش در تهران تمرین می کند و روزانه با ابن قاسم سرپرست فولاد چند مرتبه تماس دارد. او در سکوت برای رفع مشکل سربازی خود تلاش می کند و باشگاه فولاد بیش از بقیه سربازان فولاد به رفع مشکل سروش امیدوار است.

* * *

تکرار می کنیم؛ اهمیت رفع مشکل بختیار رحمانی و سروش رفیعی (و البته شهاب کرمی که کمتر از او نام برده می شود)، نه به دلیل باخت فولاد به سپاهان که به دلیل فرصت 5 روزه فولاد برای تکمیل فهرست بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است.

فولاد که آخرین بار با حضور این سه بازیکن، در اهواز به سپاهان سه بر یک باخته، تا روز چهارشنبه هفته جاری برای تکمیل فهرست آسیایی فرصت دارد. همه آن هایی که قرار است روز ششم اسفند با پرچم های سرخ در استادیوم الغدیر حاضر شوند تا شاهد مصاف فولاد با برنده دیدار السد قطر و الوحده امارات باشند، منتظر شنیدن اخبار خوبی در 5 روز باقی مانده هستند.

مشکل سربازان فولاد برطرف می شود؟


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
2
3
اینها فقط به فولاد گیر دادن و مثل اینکه تیم های پیروزی و تراکتور می خوان از سربازاشون استفاده کنن مثل این خبر
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، و به نقل از یک مقام آگاه در تیم پرسپولیس، حسین ماهینی که به دلیل مشکلاتی در کارت پایان خدمتش راهی تیم ملوان شد نمی تواند برای این تیم هم به میدان برود و فقط باید با این تیم تمرین کند.

همین موضوع باعث شد با توجه به اظهارات اخیر حمید درخشان ،ماهینی نیز خواهان بازگشت به پرسپولیس شده تا در لیگ قهرمانان آسیا به این تیم کمک کند. وی اخیرا این در خواست خود را به مسئولان نیروهای مصلح اعلام کرده و منتظر است برای کمک به پرسپولیس به او مجوز دهند.

تلاش‌های ماهینی وقتی جدی شد که این بازیکن متوجه شد بازیکنان سربازی که به تراکتورسازی رفتند شانس بازی در آسیا را دارند.گفتنی است سازمان لیگ نیز همکاری خود در این خصوص را در این مورد اعلام کرده است.

مسئولان باشگاه ملوان هم که به هر حال نمی توانند از این بازیکن استفاده کنند به این بازیکن اطمینان دادند وی را در رسیدن به این هدف یاری خواهند داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
2
5
هیچی نمی شه تازه زحماتی که به زمین زدن ما کشیدن به
بارنشسته هدف شون این بود بعد بیان ببخشن کی به فوتبال
اهمیت میده اونا فقط به محدود کردن کنترل کردن اهمیت میدن منطورمو........
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
2
2
تو بازی جمعه هافبک ها از بازی خارج شده بودن و نبود دو تا بازیکن همسطح تو هافبک برا تعویض مثل رفیعی و عبداله زاده و البته بختیار آخر بازی اشک رو تو چشم هوادارا نشوند کاش این همه سنگ اندازی تو مسیر فولاد بعد از قهرمانی نبود
هر بازی محروم داریم جایگذین نداریم
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
باهات موافقم حقیقت تلخه سپاهان مخصوصا نیمه اول هافبک ها را از کار انداخته بود و فولاد را وادار به عقب نشینی اجباری کرده بود و از طرف دیگر با پرس کردن شریفات و الویس نونگ(هر کدام با سه بازیکن) ارتباط بین انها را قطع کرده بود . تمام اینها به خاطر ارنج بد اسکوچیچ بود . نتایج درخشان نیم فصل اول و دو بازی نیم فصل دوم علاوه بردفاع خوب نتیجه کار عالی هافبک ها و زوج رفیعی - شریفات بوده دو اعجوبه فوتبال اسیا به رفیعی شدیدا نیاز داریم
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
3
1
اگر بازیکنایی مثل امید خالدی و ساسان انصاری بخاطر اقای فرکی اونقد ضعیف بازی نمیکردن نتیجه برعکس میشد
مجتبی ماهشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
1
2
هوادارن عزیز و محترم به نظرم نباید با یک باخت نا امید و با یک یا چند برد مغرور شد.به نظرم علت اصلی باخت دیروز غرور بازیکنان بعد از 4 برد پیاپی بود.الانم اتفاقی نیافتاده.فرصت زیاده.فولاد از لحاظ امتیازی با تیمی فاصل ای ندارد.به نظرم این باخت خیلی به موقع بود و فرصت جبران بسیاره.پس باید به حمایت از تیم پرداخت. حالا چه بازیکنان سرباز اضافه شوند یا نشوند.اسکوچیچ کارش رو بلده ما هم باید صبور باشیم.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
1
1
دوستان لطفا اینقد کم حوصله نباشید، فولاد تو بازی رفت تونست از سپاهان یه امتیاز بگیره و سپاهان هم تو این بازی فقط همون چند دقیقه اول بازی کرد و روی یک اتفاق گل زد، فولاد هم نیمه دوم خیلی خوب بود، شرایط رو خراب نکنید، انشاءالله دوباره نتیجه می گیریم.
چنگیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
0
1
دوستان شما چرا.اخه نباید یه فرقی بین اونی که پدرش رفته 8سال جنگیده زحمت کشیده که الان ما اینقدر راحت داریم زندکی میکنیم ؟؟؟؟؟ولی امسالی مثل پدرای اینا که من احترام کامل براشون قائل هستم اون زمان تو خونه بودن دنبال یه پناه گاه خوب.ولی الان با پولهایی کلانی که دارن البته خدا بیشترش بکنه به راحتی سربازیشون رو میخرن یعنی 8سال جنگیدن رو با پول به راحتی.........پس اون بنده خدای که پول نون شب نداره خودش اقای یه خانواده است باید چه بکنه.......اخه این گجاش انصافه.فوتبال میگذره اینم 10سال نه 15سال اخرش چی ....خدایا درستش کن این بالا پایین های جامه را؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
عزیزم اینها که شما میگویی درست.ولی نباید فراموش کرد که چنگ تو خوزستان بود و برای تصاحب خوزستان پس مسلما هیچ جای خوزستان نقطه امن نبود که باخیال راحت دنبال لقمه نان و سرپناه باشند. و همین ماندگاری مردم در استان کلید اصلی پیروزی کشورمون شد
سيدمحسن سالاري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
1
1
خدايا خودت مشكل فولاد رو حل كن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
0
خدایا اینجا شهر خون است شهر شهدا .شهدا شما از خدا کمک بگیرد تا مشکل فولاد مقدسمون حل شود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها