به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

روشنایی: داوران هر بلایی خواستند سرمان آوردند

روشنایی: داوران هر بلایی خواستند سرمان آوردند

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: کمک داور دوم و چهارم بازی هر بلایی خواستند سر ما آوردند. هادی طوسی در این بازی کمکی به داور مسابقه نکرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهمن روشنایی در گفت‌وگو با فارس در مورد تساوی استقلال خوزستان مقابل پدیده مشهد، گفت: بازی خوبی بود. از رضا عادل داور بازی راضی هستیم چرا که قضاوت خوبی داشت اما کمک داور هادی طوسی باعث شد داوری عادل هم خراب شود. اگر صحنه‌های بازی را نگاه کنید در نیمه اول رضا ناصحی برای هر توپی بلند شد روی یونس دلفی خطا کرد. این اتفاقات دقیقا کنار طوسی اتفاق می‌افتاد. به طوسی گفتم مگر کمک داور نیستید، مگر نباید در این صحنه‌ها خطا را به داور اعلام کنید؟ که او گفت خود داور باید تشخیص دهد.

وی افزود:  در نیمه دوم وضعیت برعکس شد و طوسی می‌گفت باید به داور در تشخیص این صحنه‌ها کمک کنم. او به جای کمک، داوری را هم زیر سوال برد. در صحنه‌ گل اول خطایی گرفت که درست نبود. در گل دوم اوت را به اشتباه اعلام کرد که آن هم منجر به گل شد. هر دو گل پدیده در این بازی مردود بودند.

سرپرست استقلال خوزستان در مورد اخراج از روی نیمکت تصریح کرد: اخراج من مربوط به داور چهارم بود. داور چهارم از دقیقه یک دائم از من ایراد می‌گرفت و گفت اخراجت می‌کنم. شاید از چهره من خوشش نمی‌آید یا اینکه ذهنیت دیگری داشت. او از دقیقه یک نسبت به من موضع داشت. در حین بازی چند بار  پورهادی به او گفت کنار برو و خودم شرایط را زیر نظر دارم اما داور چهارم کار خودش را می‌کرد و در نهایت هم باعث اخراج من شد. داور چهارم و داور دوم بازی هر بلایی خواستند سر ما آوردند. در کل باید بگویم طوسی روز خوبی نداشت.

روشنایی در مورد زمین‌ خوردن‌های عجیب محمدرضا خلعتبری، گفت:‌ نمی‌دانم در این مورد چه بگویم. او الکی هر لحظه روی زمین می‌افتاد. صحنه‌های بازی گویای همه چیز است. با توجه به شناختی که از خلعتبری دارم با توجه به سن و سالی که از او گذشته خوب است رعایت خودش را بکند. او آدم بزرگی است و بازیکنان باید به او احترام بگذارند. دوست دارم او بزرگ بماند و با بزرگی فوتبالش را به اتمام برساند.

وی در مورد اینکه آیا از نتیجه رضایت داشت، تصریح کرد: از نتیجه بازی راضی نبودم. باید برنده بازی می‌شدیم و هر سه امتیاز را می‌گرفتیم اما با توجه به حساسیتی که در پایان به وجود آمد و اتفاقاتی که افتاد کسب این تساوی نتیجه بدی نبود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد دیدار هفته پنجم تیمش مقابل پارس جم، گفت:‌ در مورد زمان بازی با سازمان لیگ بحث داریم. آن‌ها یک هفته قبل در تماسی که با ما داشتند گفتند اگر می‌توانید زمان  بازی با پدیده را یک روز جلو بیاندازید و زودتر بازی کنید. هر چه تلاش کردیم این اتفاق نیفتاد چرا که هتل و پرواز را مشخص کردیم. روز گذشته سعید فتاحی در تماسی که با ما داشت اعلام کرد بازی روز سه‌شنبه به پنج‌شنبه موکول شده است. دلیل این مسئله را پرسیدم که گفتند به خاطر نداشتن بازیکن ملی‌پوش است. سوال من از او این بود که چرا این مسئله را زودتر اعلام نکردند. این موضوع را به صورت تلفنی در شرایطی می‌گویند که ما برنامه‌ریزی کردیم. عبدالله ویسی به بازیکنان مرخصی داده و قرار است نفرات خارجی به کشور خود سفر کنند. چند روزی هم تمرینات ما تعطیل می‌شود.

وی افزود: به فتاحی گفتم با توجه به تمامی این مسائل امکان بازی کردن در روز پنج‌شنبه را نداریم. بر طبق برنامه‌ای  که اعلام شده عمل می‌کنیم. یک زمان مشکلی به وجود آمده و با تغییر برنامه  موافقت می‌کنیم اما اینکه یک روز بازی ما از جمعه به پنج‌شنبه تبدیل شود و یک روز بازی را از سه‌شنبه به پنج‌شنبه موکول کنند درست نیست. دلیل این کار چیست؟ کادرفنی و بازیکنان ایرانی و خارجی ما به مرخصی می‌روند. با این مضوع مخالف هستیم و نماینده باشگاه هم در سازمان لیگ حضور یافته و مخالفت خود را اعلام کردیم. باید به برنامه‌‌ای که می‌دهند پایبند باشند و باشگاه‌ها را با چالش جدیدی روبرو نکنند. این کار برایمان امکان‌پذیر نیست. امیدوارم حیدر بهاروند برای این مسئله راهی برای تعامل پیدا کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
3
3
داوران ایرانی مایه ننگ هستن
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
5
اصلا کارگردان شبکه خراسان حاضر نشد صحنه های مشکوک رو مجددا به نمایش بگذره
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
5
واقعا حییف شد سه امتیاز این هفته مال اس خوزستان بود
jafar
|
Switzerland
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
2
افرادی امثال طوسی چطور داور شدند وقتی قوانین ساده داوری را هنوز نمی دانند ! توی فوتبال ایران خیلی چیزها سرجاش نیست فوتبال پایه صفر ؛ باشگاه ها مقروض داوری های بودار ؛ لیگ برتر هم یک تئاتر ناراحت کننده برای هواداران و مربیان شده ؛ فدراسیون خوب می داند که این لیگ با این داوریهای تاثیر گذار در نتایج ؛ بیشتر جنبه سرگرم کننده داخلی دارد و لیگی آماتور و تقریبا بدون خروجی مفید است . بعد میرن سرمایه گذاری کلان می کنند روی کیروش و توی بوق و کرنا می کنند که رفتیم جام جهانی تو گویی جام جهانی را فتح کردند آنهم فقط به لطف دورگه هاست که صعود کردیم اگر راست میگید با بازیکنان همین لیگ برید جام جهانی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها