به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

پنالتی‌زن‌ها هنوز به اوت نزده‌اند

پنالتی‌زن‌ها هنوز به اوت نزده‌اند

خوزستان اسپورت- هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، هفته‌ای همراه با پنج ضربه پنالتی بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از نود، در این هفته از مسابقات لیگ برتر پنج ضربه پنالتی اعلام شد که یکی از آنها هدر رفت.

از پنج پنالتی این هفته، در شرایطی چهار پنالتی گل شد که دو دروازه‌بان موفق شدند پنالتی‌های حریف را مهار کنند.

یک پنالتی داستان عجیبی داشت. حامد لک، دروازه‌بان فولاد خوزستان، پنالتی رضا خالقی‌فر، بازیکن گسترش فولاد را مهار کرد، لک دوبار هم ضربات برگشتی را گرفت اما در نهایت ضربه چهارم توسط میلاد فخرالدینی تبدیل به گل شد. این پنالتی در واقع هم مهار شد و هم در نهایت هدر هم نرفت.

رحمان احمدی دیگر دروازه‌بانی بود که در این هفته پنالتی گرفت، کاپیتان پیکان پنالتی عماد میرجوان، بازیکن سپیدرود را مهار کرد.

سه پنالتی‌زن هم به راحتی پنالتی‌های خود را گل کردند.

محمد ایران‌پوریان (تراکتورسازی) به نفت تهران، محمد عباس‌زاده (سایپا) به استقلال و رحیم زهیوی (فولاد خوزستان) به گسترش فولاد با پنالتی گل زدند. هر سه گل هم بسیار ارزشمند و سه امتیازی بود.

ایران پوریان در شرایطی با پنالتی خود اولین برد نفت تهران را رقم زد که آخرین پنالتی خود را مقابل همین نفت تهران هدر داده بود؛ آنهم در فینال جام حذفی.

در این چهار هفته چهار بار دروازه‌بانان موفق شدند پنالتی بگیرند. رحمان احمدی، حامد لک، فرناندوه ده‌خسوس و علی کیخسروی موفق به گرفتن پنالتی‌های حریف شدند. در واقع هیچ پنالتی‌زنی پنالتی خود را به تیر یا اوت نزده است.

مهدی رحمتی هم دو گل خورده که هر دو پنالتی بوده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها