به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
تعداد نظرات: ۲۷ نظر

فولاد 2 – گسترش 1؛ صعود شش پله‌ای فولاد

فولاد 2 – گسترش 1؛ صعود شش پله‌ای فولاد

خوزستان اسپورت
هفته چهارم لیگ هفدهم – استادیوم غدیر اهواز
جمعه 27 مرداد 96 – ساعت 20:30
فولاد خوزستان 2 – گسترش فولاد تبریز 1
گل: علی‌اصغر عاشوری (38) رحیم زهیوی (6+90- پنالتی) برای فولاد – میلاد فخرالدینی (80) برای گسترش فولاد
داور: سیدرضا مهدوی
کمک داوران: بابک داوری و جلیل شعرانی
اخطار: حامد لک (فولاد) – محمد امین حاج‌محمدی (گسترش)
تماشاگر: سه هزار نفر

فولاد خوزستان: حامد لک، عبدالله ناصری، عبدالله کرمی، میلاد بدرقه، فرزاد جعفری (87- یوسف کی‌شمس)، احمد عبدالله‌زاده، ایمان مبعلی (63- رحیم زهیوی)، هادی حبیبی‌نژاد (71- حمید گلزاری)، علی‌اصغر عاشوری، سینا مریدی و فرشاد جانفزا
سرمربی: سیروس پورموسوی

گسترش فولاد تبریز: کوروش ملکی، میلاد فخرالدینی، یوسف سیدی، دراگان ژارکوویچ، احمدرضا زنده‌روح، آندرانیک تیموریان (74- علیرضا چراغعلی)، کاخبر کاکاشویلی، پیمان بابایی (46- محمد امین حاج‌محمدی)، علیرضا نقی‌زاده (44- صادق رضانیا)، مسیح زاهدی و رضا خالقی‌فر
سرمربی: لوکا بوناچیچ

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز با نتیجه دو بر یک به‌سود میزبان خاتمه پیدا کرد.

تیم‌های برنده‌ی هفته سوم در هوای گرم اهواز مقابل هم قرار گرفتند و شاید گرمای هوا باعث شده بود که نیمه اول این بازی از سرعت بالایی برخوردار نباشد و توپ بیشتر در میانه مدان ضربه بخورد. فولاد خوزستان که با دو تغییر در خط میانی به دیدار گسترش رفته بود، بیشتر از تیم میهمان مالکیت توپ را در اختیار داشت و روی ضربات شروع مجدد و شوت‌های از راه دور دنبال رسیدن به دروازه‌ گسترش بود. گسترشی‌ها هم چشم به ضدحملات داشتند تا از اندک موقعیت‌های خلق شده خطرساز شوند.

شوت دقیقه 19 عاشوری که فضای بالای دروازه گسترش را شکافت و شوت زمینی جانفزا که در دستان ملکی آرام گرفت، دو ضربه به دروازه از یاران فولاد خوزستان در نیمه اول بود که ثمری نداشت. در سمت مقابل نیز ضربه خالقی‌فر به راحتی در اختیار حامد لک قرار گرفت تا سرانجام فولادی‌ها روی حضور به‌موقع عاشوری در محوطه جریمه تبریزی‌ها و ضربه این بازیکن در دقیقه 38 به گل رسیدند تا نیمه اول با یک گل به‌سود میزبان تمام شود.

بازیکنان گسترش فولاد در نیمه دوم کمی به سرعت بازی افزودند تا گل عاشوری را پاسخ بدهند و یاران فولاد خوزستان هم در پی زدن گل دوم و شلیک تیر خلاص به تیم میهمان بودند. در دقیقه 54 کرنر ارسالی یاران کسترش به شکل خطرناکی از کنار دروازه لک عبور کرد و شوت دقیقه 64 فخرالدینی را دروازه‌بان فولاد خوزستان در آغوش کشید. سینا مریدی هافبک فولادی‌ها هم در دقیقه 66 شوتی را روانه دروازه گسترش کرد که توپ به بیرون رفت و مریدی هم احساس مصدومت کرد.

در دقیقه 71 ضربه رحیم زهیوی با دخالت مدافعان گسترش فولاد به کرنر رفت و در دقیقه 76 ارسال خطرناک جانفزا توسط ملکی دروازه‌بان گسترش دفع شد. اما بعد از اینکه وقفه خنک کردن بازیکنان در نیمه دوم اجرا شد، تیم گسترش فولاد تبریز به یک ضربه پنالتی دست یافت و در دققه 80 از ریباند همین ضربه پنالتی به گل تساوی رسید.

با احتساب هشت دقیقه وقت تلف شده، تیم فولاد خوزستان پس از دریافت گل تساوی 18 دقیقه فرصت داشت تا به گل پیروزی دست پیدا کند و سرخ‌پوشان فولاد در این دقایق با تشویق‌های هواداران در پی زدن گل دوم بودند که در نهایت به یک ضربه پنالتی دست یافتند و رحیم زهیوی پنالتی را تبدیل به گل دوم کرد.

فولاد خوزستان با این پیروزی هفت امتیازی شد و از رده دهم به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

شرح گل‌ها
1-0 (فولاد): ضربه زمینی احمد عبدالله‌زاده در بین مدافعان گسترش‌فولاد به علی‌اصغر عاشوری رسید و عاشوری پس از کنترل توپ با یک شوت زمینی دروازه‌ی گسترش را گشود تا شادی را به سکوهای غدیر بیاورد.

1-1 (گسترش): در پی برخورد حامد لک و میلاد فخرالدینی، داور مسابقه به‌سود گسترش پنالتی گرفت. ضربه پنالتی خالقی‌فر توسط لک برگشت داده شد و در حالی که دروازه‌بان فولاد ضربه کاکاشویلی را هم برگشت داده بود، در نهایت میلاد فخرالدینی به توپ ضربه زد و گل تساوی را برای گسترش به ثمر رساند.

2-1 (فولاد): در پی خطای مدافع گسترش فولاد روی عبدالله کرمی، یک ضربه پنالتی به سود فولاد خوزستان اعلام شد و این پنالتی توسط رحیم زهیوی تبدیل به گل دوم سرخ‌پوشان شد.

در حاشیه
* تماشای این مسابقه رایگان اعلام شده بود و هواداران فولاد خوزستان بدون خریداری بلیت وارد استادیوم غدیر می‌شدند.
* لوکا بوناچیچ ترجیح داده بود از کورش ملکی دروازه‌بان دوم تیمش در ترکیب اصلی استفاده کند و فرناندو خسوس که سابقه بازی را در اهواز داشته است، بازی را از روی نیمکت دنبال می‌کرد.
* آلفردو کاسیمیرو سرمربی جدید استقلال اهواز جزو تماشاگران این مسابقه بود. ایوب والی و آرش افشین هم بازی را از جایگاه تماشا می‌کردند.
* داور مسابقه به دلیل گرمای هوای اهواز در دقیقه 30 وقفه خنک کردن بازیکنان را اجرا کرد.
* علیرضا نقی‌زاده هافبک میانی تیم گسترش فولاد در اواخر نیمه نخست به شدت آسیب دید و تعویض شد.
* هواداران فولاد خوزستان با تشویق رحیم زهیوی خواستار حضور این بازیکن در میدان شدند. زهیوی در دقیقه 63 جایگزین مبعلی شد.
* پس از تعویض ایمان مبعلی، بازوبند کاپیتانی به عبدالله کرمی مدافع باتجربه فولاد خوزستان رسید.
* حمید گلزاری مهاجم فولاد خوزستان که در این فصل از گل‌گهر سیرجان به فولاد آمده است، در نیمه دوم برای تیمش به میدان رفت تا اولین بازی‌اش با لباس فولاد خوزستان را انجام دهد.
* وقفه خنک کردن بازیکنان در دقیقه 30 نیمه دوم این دیدار هم از سوی داور مسابقه اجرا شد.
* در دقیقه 84 بین ستار همدانی مربی گسترش فولاد و فرشاد بختیاری‌زاده مربی دروازه‌بانان فولاد خوزستان درگیری پیش آمد که داور مسابقه پس از مشورت با داور چهارم اقدام به اخراج هر دو مربی از روی نیمکت کرد.

برچسب ها: فولاد خوزستان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۷
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
7
تبریک به همه فولادیا انشالا بردهامون تداوم داشته باشه
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
7
تبریک میگم بابت این پیروزی تو هواوشرجی وحشتناک اهواز امیدوارم درادامه بچه ها بهتر بازی کنن اشتباهات خط دفاع هم کمتر وکمتر بشه
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
7
بازی خوبی شاهید نبودیم ولی خدا را شکر 3 امتیاز گرفتیم هفته های اول لیگ امتیازها مهم هستن نباید براحتی از دست بدیم . دست هوادارایی که رفتن غدیر درد نکنه من که نتونستم برم
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
3
با سلام لطفا ادرس ورزشگاه خانگی پیکان را در صورت امکان بدید که بتونم برم ورزشگاه سپاس از لطفتون
مدیر پایگاه سلام
ورزشگاه شهدای شهر قدس به آدرس: تهران - کیلومتر 20 جاده قدیم کرج (بزرگراه فتح) - شهر قدس - بلوار شهید کلهر (بهشت فاطمه)  ابتدای خیابان 30 متری شهدا (شورا سابق)
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
5
تیم تو هجوم خیلی ضعیف نیاز به دوتا بازیکن عالی داره
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
7
در وهله مبارکه وانشاا... تداوم داشته باشه به کوری چشم بدخواهان فولادبزرگ ومحبوب. دوم اینکه: گسترش چیزی نبود که فولاد اینقد برای بردنش به دردسر بیفته. تعویضهای پورموسوی نشون میداد که کار گسترش رو تمام شده می دونست بهمین خاطر بازیکنانی که هنوز آماده نبودند رو به زمین فرستاد که کاملا اشتباه بوده البته اگر از پنالتی زهیوی بگذریم. بهرشکل پورموسوی مقصربوددرصورتی که امروز فولاد نمیبرد. امیدوارم هواداران هم بااین بردها شعار برعلیه فرد نابودگر و تضعیف کننده فولاد رو ازیاد نبرند .چون هواداران فولاد با این پتانسیل و زیرساختهای فولاد حقشون نیست هرسال به بهانه جوانگرایی با برد برابر گسترش وسیاجامگان و... اشک شوق بریزند! ننگ بر مدیر نالایق .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
5
بردیم ولی یه گل برای هیچ تیمی حاشیه امنیت حساب نمی شه فولاد بعد از گلی که زد حملات دامنه دار وخوبی رو روی دروازه گسترش نداشت نیمه دوم که بازی کسل کننده ایی به نمایش گذاشت تا قبل از گلی که بخوریم نباید بعد از یک گل اونم تو خونه خودمون رو به بازی احتیاطی بیاریم فولاد هنوز خیلی کار داره تا یه تیم محکم بشه
ناشناس
|
Seychelles
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
5
تبریک به همه ی فولادیا.دفاع فولاد واقعا شرایطش بده دست سید تو این پست واقعا خالی خدا لعنت کنه اژدری بی تعصبو
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
5
بازی رو بردیم و ازاین بردخوشحالیم امافولاد زیبابازی نمیکند اینگونه بازی کردن زنگ خطری هست برای فولاد برای بازیهای حساس وبزرگتر، گسترش امسال جز تیمهای ضعیف به شمارمی رود ولی دربرخی ازموارد به تیم فشارآورد بنابراین آقای سرمربی تیمت برای تیم شدن بسیار کاردارد
jafar
|
Switzerland
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
5
خدا را شکر که فولاد برد . یک نکته که توی این هفته برای هر سه تیم خوزستانی رخ داد اینکه گل اول را آنها زدند ولی هیچکدام به این مسئله فکر نکردند که یک گل حاشیه امنیت نداره و باید گل دوم را هم زد و اینکه بازی ۹۰ دقیقه است همین مشگل باعث شد صنعت نفت بازی برده را ببازه ؛ اس خوزستان مساوی کنه و فولاد هم به سختی ببره .
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
بازی های سخت فولاد از هفته پنجم شروع میشه . روی پنالتی هم خیلی دلم سوخت لک سه بار توپ رو گرفت نباید گل میشد . تیم هیچ تاکتیکی نداره همه بازی ها رو به سبک تیم های کوچک باید دونده و دفاعی بازی کنن .
جنوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
تبریک به مربیان بازیکنان و هواداران فولاد
تبریک به آقای پورموسوی عزیز
فقط سید جان خیلی بهتر است وقتی بازیکن جوانی تعویض میشود و به بازی گرفته میشود حداقل این تعویض از دقیقه ۶۵ تا ۷۰ باشد که از نیروی جوانی و پتانسیلهای او بخوبی بهر ه ای برده شود نه دقیقه ۸۰ تا ۹۰ ۰
جوانان فولاد بسیار با آتیه هستن و در ادامه لیگ همین جوانها پخته تر میشوند و تکیه گاه تیم فولاد ۰۰۰
سپاسگزارم پیروز و سرافراز باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
درسته فولاد برد ولي باور كنيد فولاد اصلا بي برنامه هست واصلا تاكتيك نداره مخصوصا وقتي تو خونه بازي ميكنه خارج ازخونه كمي بابرنامه بازي ميكنن حتي هواداران روحيه تشويق ندارن با اين بازي هاي كه انجام ميده روزگاري بود غدير سي هزار نفر ميامدند ولي الان فوقش دو هزار نفر واين برميگرده به مديريت بي لياقت اگر مديریت مثل دهكردي بود الان ورزشگاه پر ميشد وسلام. ياعلي. موسوي شادگان
خوزستان برزیلته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
تیم خوب بازی نکرد.باید زودتر جوانها هماهنگ بشند.چرا کیشمس باید فقط ده دقیقه بازی کنه؟چرا از بازیهای زیبا و روان و بردهای مقتدرانه خبری نیست؟از وقتی اژدری اومده تیم نتونسته اون صلابت قبلی رو داشته باشه.سپاهان و پرسپولیس و استقلال و تراکتور رو نود دقیقه لوله میکردیم و رفت و برگشت میزدیم ولی حالا باید از برد ضعیف ترین تیمهای لیگ با بازیهای ضعیف خوشحالی کنیم.ایشالا تو استراحت دو سه هفته ایی نقاط ضعف برطرف بشه و به هیچ تیمی چه تو اهواز چه بیرون رحم نکنیم.ضمنا علاوه بر توان و قدرت بدنی باید روی اعصاب و روان و اخلاق باید بیشتر کار بشه تا کارت مفت نگیریم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
به جرأت میگم استقلال خوزستان یه سر و گردن از دو تیم دیگه خوزستان بهتره هم مدیریت هم کادر فنی هم بازیکنان . فولاد نهایتش دهم میشه . دلمون به فولاد خوشه همه عشقمونه دوست داریم فقط بالا جدول باشه اما مطمئن باشید اژ دری تا الان نگذاشته از این به بعد هم نمی گذاره .
ناشناس
|
Seychelles
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
بنظرم تعویض مبعلی اشتباه بود بعد اینکه رفت بیرون هر چه توپ کنارا سانتر میشد یا کورنر میشد همه رو دروازبان حریف گرفت اگه زهیوی و مبعلی باهم تو زمین بودن زهیوی میتونست از ارسالای مبعلی استفاده کنه امیدوارم سید تو بازیای اینده این اشتباهو تکرار نکنه
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
5
تبریک ب تمامی هواداران فولاد خوزستان...تا زمانی ک مبعلی تو زمین بود فولاد سوار بازی بود...تعویض ک شد وسط میدان دادیم ب اونا....اما خدارو شکر بازیرو بردیم....امیدوارم هفته ب هفته بهتر بشیم ....من الله توفیق
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
بنظرم فولاد شایسته ی پیروزی رو داشت که برد امیدوارم بازیهای بعدی رو هم ببره
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
2
تبریک به همه خوزستانیای عزیز.درکل چون تیم برده خیلی خوشحالم ولی هنوز با فولاد رویایی مقتدر فاصله زیاد داره .ایکاش ایمان و رحیم به اوج برسن که خیلی بدردمون میخورن ...امروز احمدعبداله زاده عالی بود دمش گرم
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
2
هواداران کارشناس بجای کارشناسی فوتبال هواداری کنید کارشناس زیاد داره فولاد هوادار نداره!
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
1
1
فولادی باتعصب جمله خوبی گفتی تو خونه ها راحت زیر کولر نشستن فقط میگن فولاد فلانه فولاد اینطوره باید اونطور باشه اصلا هوای بیرون رو درنظر ندارن راست میگین برین تو ورزشگاه بعد نظر بدین فقط زمانی اکثرا میرن ک یا پرسپولیس بیاد یا استقلال تهران البته بیشتربخاطرحاشیه بعد میگن از کجای خوزستان اومدن اهواز دارن از تیمای تهران طرفداری میکنن لیگ امسال طوری هست ک توانایی تیمها یکسانه تیم اول فقط سه امتیاز از فولاد بیشتره این تیم ب حمایت نیاز داره!
jafar
|
Switzerland
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
2
در جواب فولادی با تعصب : خیلی خوبه که هواداران فولاد کارشناسی می کنند بهر حال مربی تصمیم گیرنده است . اتفاقا فولاد هوادار زیاد داره ان شاءالله اگر فولاد خوب بازی کند و در بالای جدول قرار بگیره اونوقت استادیوم هم پر میشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
2
بله انتقاد ميكنيم چون اين تيم دراعماق وجودمون هست بعضي دوستان ميگن چرادر ورزشگاه حاضر نمیشيد براي اينكه خونمون شهرستانه وسيله نداريم كه بيائيم دوما اگر با كرايه بيائيم بايد هزينه كنيم رك ميگم من يكي در وسعم نيست اينجوري هزينه كنم بايد باشگاه چندتا اتوبوس بزاره براي شهرهاي نزديك به اهواز تا بيائيم انوقت اگر حضور پيدا نكرديم بيائيد اينجا انتقاد كنيد اهوازي هاي عزيز بايد ورزشگاه پر كنن. ياعلي. موسوي شادگان
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
ما ک ده نفریم همه بازیا ورزشگاهیم ...فقط,فولاد...دیگه شمارو نمیدونم....من الله توفیق
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
1
0
باسلام بعد از بازی با گسترش شبکه ورزش شبهای فوتبالی از یه پیشکسوت فوتبالی سوال کردنند چرا ورزشگاه خالی از تماشاگر گفت فکر نکنید ازگرماستاین هوا واسه خوزستانیا عادی این ازعدم نتایج وبخصوص متآسفانه مدیریت باشگاه فولاد۰واقعا ببینید وقتی اسم ازتیمهای برتر ایران میارن اسمی ازفولادنیست و نیت اژدری هم همینه یعنی کسی جوابگوی تماشاگرا نیست که این اژدری داره با احساسات مردم بازی میکن
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
سلام صبح بخیر تشکر بابت ادرس کاملی که فرستادید ...
حامدحامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
علي آقا واقعا ميهمان اينطوري فرمود؟ دمش كرم واقعا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها