به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
تعداد نظرات: ۹ نظر

پدیده 2 – استقلال 2؛ استقلال شایسته پیروزی بود

پدیده 2 – استقلال 2؛ استقلال شایسته پیروزی بود

خوزستان اسپورت
هفته چهارم لیگ هفدهم – استادیوم ثامن مشهد
جمعه 27 مرداد 96 – ساعت 18:45
پدیده مشهد 2 – استقلال خوزستان 2
گل: محمدرضا خانزاده (57)، حسین مهربان (61) برای پدیده - میثم دورقی (45)، یونس دلفی (83) برای استقلال
داور: رضا عادل
کمک داوران: هادی طوسی و عسگر محمدی
اخراج: بهروز مکوندی (مربی) و بهمن روشنایی (سرپرست) از استقلال
اخطار: عبدالله حسینی، محمدرضا خلعت‌بری، محمدحسین مرادمند (پدیده) – موسی کولیبالی، یونس دلفی (استقلال)
تماشاگر: سه هزار نفر

پدیده مشهد: شهاب گردان، محمدرضا خانزاده، محمدحسین مرادمند، سید عبدالله حسینی، رضا ناصحی، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، میلاد کمندانی (55- حسین مهربان)، امین قاسمی‌نژاد (71- معین عباسیان)، محمدرضا خلعتبری (83- سینا زامهران) و محمد قاضی
سرمربی: رضا مهاجری

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، علیرضا زندوی، موسی کولیبالی (40- ابوالفضل علایی)، عقیل کعبی، محمدعلی فرامرزی، میثم دورقی، حکیم نصاری (79- فرزاد بهمنی)، سابا تاوادزه، رضا کرملاچعب (68- طالب ریکانی)، یونس دلفی و کلاودیر مارینی جونیور
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی
دیدار پر برخورد تیم‌های پدیده مشهد و استقلال خوزستان با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

پدیده و استقلال که در هفته سوم مغلوب حریفان شده بودند، برای جبران باخت‌های هفته گذشته روبروی هم صف‌آرایی کردند. استقلال خوزستان با صادر شدن کارت بازی دو بازیکن خارجی‌اش، با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدار قبلی گام به میدان نهاد، ضمن اینکه عقبل کعبی از دفاع چپ به دفاع وسط منتقل شده و یونس دلفی هم در ترکیب اولیه قرار گرفته بود. پدیده مشهد نیز با تکیه بر مثلث تهاجمی قاسمی‌نژاد، قاضی و خلعت‌بری چشم به فتح دروازه‌ی شاگردان ویسی داشت و برای کسب دومین پیروزی خانگی تلاش می‌کرد.

در نیمه نخست، شاهد بازی پایاپای با موقعیت‌های گلزنی اندک و درگیری‌های پرتعداد در میدان بودیم، مصدومت موسی کولبالی مدافع کلیدی استقلال خوزستان بود که در دقیقه 40 به اجبار تعویض شد، از دیگر حوادث این نیمه بود.

ضربات دقایق 13 میلاد کمندانی و 17 قاسمی‌نژاد اولین فرصت‌های گلزنی تیم پدیده در این بازی بودند و استقلال خوزستان هم دوبار روی ضربات جونیور در دقیقه 26 و کرملاچعب در دقیقه 42 خطرساز ظاهر شد. شاگردان مهاجری قبل از به ثمر رسیدن گل استقلال دروازه‌ی تیم میهمان را در دو صحنه متوالی تهدید کردند که ضربات قاضی و قاسمی‌نژاد راهی به دروازه‌ی استقلال پیدا نکردند و پس از آن بود که استقلالی‌ها توسط دورقی به گل رسیدند و برنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم و در شرایطی که بازی متعادل پیش می‌رفت، تیم پدیده مشهد در چهار دقیقه به دو گل متوالی دست که استقلالی‌ها روی صحنه گل دوم به‌شدت نسبت به تصمیم اشتباه کمک داور اعتراض کردند و جریان بازی برای دقایقی متوقف شد. داور مسابقه بهروز مکوندی مربی استقلال خوزستان را به‌خاطر اعتراض از روی نیمکت تیمش به جایگاه هدایت کرد و دقایقی بعد هم بهمن روشنایی سرپرست استقلال با تصمیم داور از کنار زمین به جایگاه رفت.

کادر فنی استقلال خوزستان که نتیجه را از دست رفته می‌دید، با تعویض طالب ریکانی جان تازه‌ای به خط میانی این تیم داد. استقلالی‌ها روی ضربه سر دورقی و شوت دیدنی ریکانی دروازه ی پدیده را تهدید کردند که در هر دو نوبت شهاب گردان ناجر دروازه تیمش شد. در سمت مقابل نیز ضربه حسین مهربان پس از یک فرار دیدنی به تیر عمودی دروازه‌ی استقلال اصابت کرد تا سرانجام در دقیقه 83 استقلال خوزستان که تیم برتر در این دقایق از بازی بود، روی پاس دقیق دورقی و ضربه تمام کننده‌ی دلفی به گل تساوی برسد.

استقلال خوزستان فرصت زدن گل سوم را توسط جونیور برزیلی از دست داد و موقعیت گلزنی حسین مهربان برای پدیده مشهد نیز به هدر رفت تا این بازی دیدنی و پرهیجان با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کند.

شرح گل‌ها
0-1 (پدیده): ارسال دقیق سابا تاوادزه به درون محوطه جریمه تیم پدیده مشهد و ضربه سر میثم دورقی کاپیتان استقلالی‌ها باعث گشوده شدن دروازه میزبان و شادی هواداران خوزستانی حاضر در ورزشگاه ثامن شد.

1-1 (پدیده): محمدرضا خلعت‌بری از روی یک ضربه آزاد توپ را به درون محوطه جریمه استقلال خوزستان فرستاد و محمدرضا خانزاده بالاتر از رضا کرملاچعب با سر به توپ ضربه زد و دروازه‌ی استقلال را گشود.

2-1 (پدیده): با تصمیم اشتباه کمک داور توپ به بازیکنان پدیده مشهد رسید و پس از اینکه شوت از راه دور اکبر صادقی به تیر افقی دروازه‌ی استقلال برخورد کرد، توپ برگشتی را حسین مهربان بازیکن تعویضی پدیده تبدیل به گل دوم پدیده کرد.

2-2 (استقلال): پاس در عمق عالی میثم دورقی به یونس دلفی رسید و مهاجم جوان استقلالی‌ها با ضربه‌ای به زوایه‌ی مخالف تور دروازه‌‌ی پدیده را به لرزه در آورد تا خوزستانی‌های حاضر به پایکوبی مشغول شوند.

در حاشیه
* هواداران خوزستانی حاضر در استادوم ثامن مشهد از همان ابتدای مسابقه به سبک خوزستانی به تشویق بازیکنان استقلال می‌پرداختند و به شاگردان ویسی روحیه می‌دادند.
* محمد علی فرامرزی بازیکن فصل گذشته پدیده پیش از شروع مسابقه به سمت رضا مهاجری سرمربی این تیم رفت و برای حضور در میدان رخصت گرفت.
* محمد قاضی و اکبر صادقی دو بازیکن تیم پدیده هم با عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان خوش و بش گرمی داشتند.
* پیش از شروع مسابقه هم برخی از مسئولان با توپ‌جمع کن‌ها جلسه‌ای در میانه میدان داشتند و با آنها صحبت کردند.
* با صادر شدن کارت بازی سابا تاوادزه هافبک گرجستانی و کلاودیر مارینی جونیور مهاجم برزیلی، این دو بازیکن در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفتند.
* در دقیقه 30 بین رضا کرملاچعب از استقلال و عبدالله حسینی از پدیده درگیری پیش آمد که داور به حسینی کارت زرد نشان داد.
* سه دقیقه بعد یک درگیری بین موسی کولیبالی از استقلال و محمدحسین مردادمند از پدیده ایجاد شد و داور این بار کولیبالی را با کارت زرد جریمه کرد.
* موسی کولیبالی در اواخر نیمه اول به‌دلیل مصدومیت از مدان خارج شد و جایش را به ابوالفضل علایی داد.
* اعضای تیم استقلال نسبت به گل دوم پدیده مشهد شدیدا اعتراض کردند و بهروز مکوندی مربی استقلال خوزستان با دستور داور میدان از کنار زمین به جایگاه رفت.
* دقایقی بعد از اخراج بهروز مکوندی، نوبت به اخراج بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان رسید که به‌خاطر اعتراض به تصمیمات داور به جایگاه هدایت شد.
* تماشاگران خوزستانی در طول 90 دقیقه یک‌صدا به تشویق شاگردان ویسی مشغول بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
بچه ها خسته نباشین دمتون گرم نذاشتین این مشهدیها رنگ بردو ببینن کاش ریکانی زودتر میومد داخل زمین
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
واقعا استقلال خوب بازي كرد خصوصا تاوادزه و دورقي ...به نظرم اين تيم اينده خوبي خواهد داشت تو ليگ ...ويسي كارشو خوب بلده
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
واقعا بازی قشنگی بود حییییییییییف شد نبردیم
jafar
|
Switzerland
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
درود بر بازیکنان و کادر فنی استقلال خوزستان ؛ علاوه بر اینکه داور مانع شکست پدیده شد حداقل چهار موقعیت گل را هم بچه ها با پاس اشتباه یا پاس ندادن به موقع از دست دادند ولی دمشون گرم با اینحال جانانه بازی کردند و حقشون برد بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
استقلال 9 نفره عالی بازی کرد
اعلایی و کرملاچعب اضافی بودن تو زمین
به امید موفقیت در بازی بعد
هوادارا بیان ورزشگاه حیفه بدون تماشاگر باشه تیممون
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
اژدری از ویسی یاد بگیر برا خریدن بازیکن خارجی
بلوتوث کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
5
دو بازیکن خارجی خوب نشون دادن خصوصا بازیکن گرجستاتی
رحیم داودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
2خارجی استقلال عالی بودن.نشون میداد کیفیت خوبی دارن اگه جا بیفتن.واقعا خرید خوبی کرده.کیفیت تیم رفت بالا
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
2
درود بر مکوندی وبوستانی وروشنایی و گودرز داودی شیرهای مسجدسلیمانی استقلال خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها