به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
جلسه مالک و اسپانسر باشگاه استقلال اهواز برگزار شد

احتمال واگذاری کامل امتیاز باشگاه استقلال اهواز

احتمال واگذاری کامل امتیاز باشگاه استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- جلسه تعیین وضعیت باشگاه استقلال اهواز بین مالک و اسپانسر این باشگاه در تهران برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جلسه تعیین وضعیت باشگاه استقلال اهواز بین جهانداری مالک و عیسی‌زاده اسپانسر این باشگاه در تهران برگزار شد و طرفین در خصوص راهکارهای رفع مشکلات این باشگاه به تبادل نظر پرداختند.

چندی پیش اداره امور باشگاه استقلال اهواز به صورت موقت و برای مدت دوسال از سوی جهانداری به عیسی‌زاده واگذار شد، اما صدور رأی کمیته انضباطی فیفا مبنی بر پرداخت مطالبات لوئیز فرناندو دروازه‌بان برزیلی و آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران برای پرداخت مطالبات شاکیان داخلی استقلال اهواز باعث شد تا جلسه‌ای برای تعیین وضعیت بدهی‌های این باشگاه بین مالک و اسپانسر استقلال اهواز برگزار شود.

از جمله راهکارهای مطرح شده در جلسه پنجشنبه شب، واگذاری کامل امتیاز باشگاه استقلال اهواز به اسپانسر این باشگاه بود که مقرر شد طی دو-سه روز آینده مذاکرات نهایی در رابطه با جزئیات آن انجام شود و در صورت حصول توافق قرارداد واگذاری سهام باشگاه به امضای طرفین برسد.

جهانداری مالک باشگاه استقلال اهواز در گفت‌وگوی اختصاصی با خوزستان اسپورت ضمن تأیید این خبر گفت: «با آقای عیسی‌زاده جلسه‌ای داشتیم و صحبت‌های لازم برای برطرف کردن مشکلات مالی باشگاه را انجام دادیم. یکی از راهکارهای پیشنهادی، واگذاری کامل امتیاز باشگاه به آقای عیسی‌زاده است که ان‌شاءالله طی روزهای آینده در این خصوص مذاکرات نهایی را انجام می‌دهیم. صحبت‌های اولیه مثبت بوده و باید ببینیم در نهایت به چه جمع‌بندی خواهیم رسید.»

عیسی‌زاده اسپانسر استقلال اهواز نیز با تأیید صحبت‌های جهانداری مالک این باشگاه تصریح کرد که نتیجه نهایی مذاکرات برای انتقال کامل امتیاز استقلال اهواز در دو-سه روز آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، قرار است که آلفردو کاسیمرو سرمربی جدید استقلال اهواز ساعت 4 صبح فردا (جمعه) وارد تهران شود تا ضمن سفر به اهواز جلسه نهایی را با مدیران این تیم برای امضای قرارداد رسمی برگزار کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
درود بر اس اس شهر اهواز
سید مهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
0
اس اس شهر اهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها