به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
تعداد نظرات: ۲۷ نظر

پارس جم 2 – نفت 1؛ آبادان بازی برده را باخت

پارس جم 2 – نفت 1؛ آبادان بازی برده را باخت

خوزستان اسپورت
هفته چهارم لیگ هفدهم – استادیوم تختی جم
پنجشنبه 26 مرداد 96 – ساعت 20:45
پارس جنوبی جم 2 – صنعت نفت آبادان 1
گل: حامد نورمحمدی (64)، آلویس نانگ (70) برای پارس جنوبی - لوسیانو پریرا (3) برای صنعت نفت
داور: سیدحسین زرگر
کمک داوران: فرزاد بهرامی و فرهاد مروجی
اخطار: میثم تیموری، فرشاد محمدی‌مهر (پارس جنوبی) – محسن حمیدی، محمد شادکام (نفت)
تماشاگر: هشت هزار نفر

پارس جنوبی جم: محسن فروزان، فرشاد محمدی‌مهر، حامد نورمحمدی، مجتبی لطیفی، میثم تیموری، امید سینگ، مهدی زبیدی (59- علی دشتی)، حسین پورامینی، میثم نقی‌زاده، ابراهیم صالحی (52- احسان تأییدی) و آلویس نانگ (90- فرشاد سالاروند)
سرمربی: مهدی تارتار

صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری، محسن حمیدی (60- علی عبدالله‌زاده)، حسین بغلانی، مرتضی اسدی، حسین ساکی، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، فرید بهزادی کریمی (78- مسلم مجدمی)، محمد شادکام و لوسیانو پریرا (55- امید جهانبخش)
سرمربی: فراز کمالوند

خلاصه بازی
صنعت‌نفت آبادان بازی برده مقابل پارس جنوبی جم را با شکست عوض کرد.

رویارویی تیم‌های جنوبی بالانشین جدول لیگ برتر از همان دقایق ابتدایی پرهیجان دنبال شد و صنعت‌نفت که با آرایش تهاجمی به میدان آمده بود، خیلی زود دروازه‌ی میزبان را توسط لوسیانو پریرا گشود.

پارس جنوبی که نمی‌خواست اولین باخت فصل را در مقابل تماشاگران خودی متحمل شود، برای جبران گل خورده پیش آمد و چند ضربه کرنر متوالی به دست آورد اما از این کرنرها بهره‌ای نبرد. با فروکش کردن موج حملات چند دقیقه‌ای پارس جنوبی، هافبک‌های صنعت‌نفت با رهبری کرار جاسم کنترل میانه میدان را به دست گرفتند و در ادامه نیمه نخست سه بار روی ارسال‌های این هافبک عراقی دروازه‌ی پارس جنوبی را به خطر انداختند که هر بار مدافعان و دروازه‌بان پارس جنوبی مانع از رسیدن آبی‌پوشان آبادانی به گل دوم شدند.

بازیکنان پارس جنوبی که در نیمه نخست به دفعات با داور بازی به جروبحث پرداختند و دو کارت زرد را هم به‌دلیل همین اعتراضات دریافت کردند، به استثنای حملات چند دقیقه‌ای پس از گل نفت آبادان، در سایر دقایق تحت تأثیر جنگ‌های روانی خودساخته قرار گرفتند و نتوانستند ارائه‌گر بازی همیشگی باشند تا این نیمه با گل پریرا به‌سود نفت آبادان خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم اما برای صنعت‌نفت کابوس‌وار دنبال شد. در دقایق ابتدایی این نیمه، لوسیانو پریرا مهاجم و محسن حمیدی مدافع نفت آبادان مصدوم و به اجبار تعویض شدند. متعاقب همین تعویض‌ها بود که صنعت‌نفت به فاصله‌ی چند دقیقه دوگل متوالی را دریافت کرد تا همه چیز را از دست رفته ببیند.

شاگردان کمالوند در بیست دقیقه پایانی برای فرار از شکست دست به حمله زدند و در شرایطی که غیبت پریرا در خط حمله این تیم احساس می‌شد، محسن فروزان دروازه‌بان پارس جنوبی دوبار مقابل ضربات از راه دور کرار جاسم واکنش‌های مناسبی داشت و یک بار هم برخورد مشکوک فروزان با امید جهانبخش در محوطه جریمه، از سوی داور خطای پنالتی تشخیص داده نشد و فریاد اعتراض نفتی‌ها را بلند کرد.

حملات نفت آبادان در شش دقیقه وقت تلف شده مسابقه نیز نتیجه‌ای برای این تیم در پی نداشت و این بازی با حساب دو بر یک به سود پارس جنوبی خاتمه یافت.

شرح گل‌ها
0-1 (صنعت نفت): ارسال دیدنی کرار جاسم از روی یک ضربه شروع مجدد و ضربه سر محکم لوسیانو پریرا باعث لرزاندن تور دروازه پارس جنوبی در دقایق اولیه بازی شد.

1-1 (پارس جنوبی): فرشاد محمدی‌ مهر از سمت چپ خط دفاعی نفت آبادان توپ را به درون محوطه جریمه این تیم ارسال کرد و حامد نورمحمدی بالاتر از علی عبدالله‌زاده و با ضربه سر گل تساوی میزبان را رقم زد.

2-1 (پارس جنوبی): در پی پرتاب یک اوت بلند و تأثیرگذاری احسان تأییدی مهاجم تعویضی پارس جنوبی، توپ در پشت سر مرتضی اسدی مدافع صنعت‌نفت روی سر آلویس نانگ فرود آمد تا این بازیکن کامرونی با ضربه سر دروازه‌ی سالاری را باز کند.

در حاشیه
* هواداران آبادانی با حضور در استادیوم تختی جم به تشویق تیم محبوب‌شان پرداختند تا شاگردان کمالوند در این شهر تنها نباشند.
* تماشاگران تیم پارس جنوبی در طول مسابقه با سروصدای زیادی به تشویق تیم‌شان مشغول بودند.
* در دقایق ابتدایی بین بازیکنان دوتیم در محوطه جرمه نفت آبادان درگیری پیش آمد و کرار جاسم با میانجی‌گری به غائله خاتمه داد.
* نیمکت نشینان و بازیکنان تیم پارس جنوبی از ابتدای این دیدار نسبت به تصمیمات داور اعتراض می‌کردند و سعی داشتند داور را تحت تأثیر قرار دهند.
* اکثر اخطارهای نیمه نخست به‌دلیل اعتراضات بازیکنان نسبت به تصمیمات داور بازی نشان داده شد.
* لوسیانو پریرا در دقایق ابتدایی نیمه دوم مصدوم و به ناچار تعویض شد. پریرا از مصدومیت پیش آمده عصبانی بود و ناراحتی‌اش از مصدومیت راب ضربه زدن به بطری آب کنار زمین نشان داد.
* زمانی که پریرا مصدوم شد و روی زمین افتاد، بازیکنان پارس جنوبی اعتقاد داشتند این بازیکن مصدوم نشده و قصد تلف کردن وقت را دارد اما تعویض مهاجم برزیلی صنعت نفت مشخص کرد که پریرا آسیب دیده است.
* محسن حمیدی مدافع راست صنعت‌نفت هم در نیمه دوم آسیب دید و جایش را به عبدالله‌زاده داد.
* پس از اینکه فراز کمالوند به نادیده گرفته شدن برخورد محسن فروزان دروازه‌بان پارس جنوبی و امید جهانبخش مهاجم صنعت‌نفت معترض شد، داور مسابقه به سمت نیمکت نفت آبادان آمد و به کمالوند تذکر داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۷
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
3
2
حیف ...الکی باختیم ! این بار اشتباه از کمالوند بود که جهانبخش و عبداله زاده رو از اول نزاشت توبازی
پاسخ ها
امین دریساوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
اتفاقا بعد از اینکه جهانبخش و عبدالله زاده اومدن داخل زمین 2 گل خوردیم باختیم
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
0
6
ای کاش فولاد و اس خ فردا ببرن .رتبه های 4-5-6 واسه خوزستانیا بشه حداقل
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
0
4
من که اون بخش بازی را دیدم لذت بردم، هر چند نفت باخت.
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
3
1
این باخت مبارک آقای کمالوند که با دوبرد شروع کرد به بلوف زدن و طاقچه بالا گذاشتن تو رسانه ها وتلویزیون. به نظرم با یک باخت دیگه اگرسعی کنن فراز رو بندازن بیرون به نفع ابادانه وگرنه مثل هرسال ،نفت همون اش وهمون کاسست.
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
0
4
داوری خیلی ضعیف بود پنالتی صددرصد نگرفت از ترس جو تماشاگرا
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
1
3
ما امروز بازی رو به سالاری باختیم ، مخصوصا گل دوم ، مسخره ترین گل تاریخ لیگو خورد سالاری ، البته بدشانسی هم آوردیم بخاطر مصدومیت شیمبا بیرون رفتنش تأثیر گذار بود ، در آخر هم بگم نامردتر از بازیکنای استقلال و سایپا و پدیده جمی ها بودند ، بی معرفتی فقط میزدن آبادان میبینیمتون
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
1
4
این باخت نتیجه ارنج اشتباه اقای کمالوند و وقت کشی بی مورد تیم نفت و رفتن تو لاک دفاعی بود
jafar
|
Switzerland
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
0
2
صنعت نفت به سایپا باخت چون اسدی مصدوم بود و بازی نکرد امروز هم که مصدومیت پریرا و بیرون رفتن او باعث باخت شد ! یعنی نیمکت ذخیره صنعت ضعیفه و جانشین مناسب نداره و این یعنی خطر چون کافیه هر تیمی با ضد فوتبال روی اونها خطا کنه و برن بیرون اونوقت چی میشه حتما ی باخت دیگه ؟ بنده این مسئله را قبول ندارم هر چند بازی را ندیدیم ولی اولا تاکتیک مربی توی این شرایط حرف اول را می زند در ثانی پس بقیه مهاجمین توی زمین چکار میکنند ؟
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
1
2
ما که جز وقت کشی چیزی از جم ندیدیم ۲ تا پنالتی هم برا ی صنعت نگرفت خشونت هم که طبق معمول البته سالاری هم با دفاع هماهنگ نبود به هر حال باختیم ولی ماراتن فوتبال ادامه داره مشکلی نیست در ضمن تیمها برای رسیدن به جم واقعا داغون میشن حداقل ۳ روز قبل از مسابقه باید درجم باشن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
1
2
سیاست کمالوند باخت در بیرون وبرد در داخل هست
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
2
5
من با اینکه منطقا اعتقاد دارم صنعت نفت نباید نتیجه بگیره چون به فوتبال پایه و بازیکنان بومی بها نمیده و متاسفانه از مدیریت تا بازیکنان نود درصد غیر بومی هستند اما وقتی تلویزیون رو روشن کردم دیدم صنعت جلو افتاده خوشحال شدم با خودم گفتم یه فصل هم تیم نتیجه بگیره با اینکه اصولی کار نکرده باز هم خوبه اما متاسفانه بازهم بهم ثابت شد طرفدار صنعت نفت بودن یعنی خون دل خوردن.ایا مردم ابادان و خرمشهر خودشون کم بدبختی دارن که بخوان غصه صنعت نفت رو بخورن.؟اقای کمالوند شما مربی نیستی.دقیقا مثل منصوریان. من موندم جهانبخش رو دیگه واسه چی گرفتن؟ فرید بهزادی واسه چی؟ یعنی ما تو ابادان دیگه در این حد هم بازیکن نداریم؟؟؟؟ کاش عبدالله زاده نبود که کاسه کوزه ها رو سرش نشکنند.تو تصویر گل دوم به نظرم اسدی و سالاری اشتباه کردن.عبدالله زاده چه کاره بود بدبخت؟ تو همه شهرها بازیکنان بومی تو تیم اقایی می کنند اما تو ابادان بالعکسه.اولش که ستاره فصل قبل تیم رو انداختند بیرون(حکیم) بعدش کاپیتانی رو از بغلانی گرفتن و حالا هم عبدالله زاده شده مقصر باخت صنعت.از ماست که بر ماست ما هوادارن ابادانی حقمونه چون خیلی خیلی ساده ایم و غریبه پرست.
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
2
1
هوادار واقعی کنار تیم هستش _دوستان عزیز ب تیم فرصت بدید درسته که باختیم اما خیلی تیم خوب بازی کرد _ من بیشتر از شما ناراحت هستم اما صبر کنید حرکت باشگاه رو ب جلو هست _ سپاهان اگر 20ساله تیم برتر ه لیگ هست اما تو این 20سال 5بازیکن بومی نداشته فوتبال حرفه ای شده _ از آقای کمالوند و عیسی زاده حمایت کنید امسال خیلی برای تیم نفت مهمه ما میتونیم از تفکر قدیم عبور کنیم ب تفکر جدید و حرفه ای
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
در پاسخ سیاوش:
تفکرجدید وحرفه ای؟؟؟؟؟!!!!!!!!! سپاهان چند قهرمانی در لیگ برتر داره؟ صنعت چند رتبه تک رقمی؟ سپاهان چند بار به لیگ یک سقوط کرده؟؟؟همچین صحبت می کنی که انگار صنعت نفت یه تیم نوپاست.تیمی که بیش از پنجاه سال قدمت داره رو بهش مهلت بدن؟ بعدش ایا استعدادهای فوتبالی ابادان و شهرهای اطراف با اصفهان قابل مقایسه هست؟ اصلا اینها به کنار.سپاهان اگه یه مقدار خرج کنه می تونه هر بازیکن خوب ایرانی رو بگیره ایا بازیکنان اماده ایرانی حاضرند بیان ابادان؟برای پیشرفت فوتبال خوزستان هیچ راهی به جز برنامه ریزی چند ساله روی پرورش جوانان نیست.سیاوش واقعا تو ابادانی هستی؟؟؟؟
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
2
1
آقای آبادانی تیم نفت بعد از جنگ آماتور اداره میشده برا همین مرتب سقوط کرده الان حدود 3الی 4ساله که مدیریت ب بخش سخت افزاری رسیدگی کرده تیم نفت درحال عبور از ی مرحله هست بنام عبور از دروران آماتور ب حرفه ایی _ لطفا با ی باخت تیم رو ب چالش نکشید همین امسال تیم های گردن کلفت تر از نفت مشکل دارن مثل استقلال یا سپاهان _ ذوب _ ب خدا همین امشب برا اولین برد سپاهان هوادارانشون جشن گرفتن ما الان دوتا برد داریم _ در ضمن بحث آبادانی و غیر آبادانی نکنید _بنده هم تا جایی که اطلاع دارم پدر بزرگ بابام هم آبادانی بوده از طرف مادری هم همین جور _ حالا شما چطور ؟؟؟؟؟؟؟
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
3
1
مشکل این آبادانی رو من میدونم دوستان ، این کارش دو به هم زنیه ، پارسالم دنبال بهونه بود که بیاد اینجا انتقاد کنه ، تیم که می‌برد اثری ازش نبود موقع باخت ها سر و کله اش پیدا می‌شد تا آخر فصل هم سقوط سقوط میکرد بعد که تیم موند بازم آب شد رفت تو زمین ، الانم دوباره اومده جو بده که من منطقی ام ،
به نظر من مشکل آبادان حضور چنین افرادی هست که از پشت خنجر میزنن ، افرادی که دنبال بهونه هستند تا فتنه گری کنند ،
همه میدونن تیم کمبود بازیکن داره و ما برای تقویت تیممون باید تا نیم فصل صبر کنیم , قطعا این آخرین باخت ما نخواهد بود , مهم عشق ما به صنعت نفته والسلام
کامیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
2
2
آقای کمال وند بارها گفته برنامه دوساله داره _من از دوستان میپرسم آیا تیم پیشرفت نداشته ؟ ایا مدیریت تا الان خوب عمل نکرده ؟؟؟ تیم نفت تا همین 10روز قبل زمین تمرین نداشت اما الان زمین تمرین استاندارد داره ،_ دوستان هوادار ن با ی برد سر مست بشید ن بای باخت غمگین _ از تیم حمایت کنید تیم خیلی خوبه و در ادامه بهتر هم میشه _البته اگر بعضی از دوستان الان نگند شما اصلا آبادانی هستی یعنی آبادانی بودن رو در تخریب تیم میدونن
آرمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
2
1
ب نظر من فوتبال حرفه ای تماشاگر حرفه ایی هم میخاد _بخش فرهنگی باشگاه باید روی بعضی از دوستان هوادار کار فرهنگی بکنه بای باخت ب زمین و زمان بد میگن کل تیم رو زیر سوال میبرند و بعد ب خودشون میگن آبادانی
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
2
2
این تیم مردانه یا علی مدد برزیل ایران ه یا علی مدد
نفت بازی نسبتا خوبی کرد ما مهمان بودیم تیم های دیگه هم قطعا توی جم مشکل خواهند داشت این تیم انگیزه داره به امید پیروزی نفت در بازی های آینده
آقایون تفرقه انگیز لطفا هیس هیس
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
1
1
آقای آبادانی
درسته که فوتبال پایه نفت و شهر وضعیت خوبی نداره ولی صحبت های شما هم مثبت نخواهد بود اگه توجه دارید تمامی امکانات شهر مثل فوتبال پایه ست و شما راه رو اشتباه اومدید و اگر میخواهید نتیجه ای حاصل کنید شما بشید لیدر و از جاهای دیگه جهت اعتراض به وضعیت و امکانات شهر اعتراض کنید . نمیدونم که شما واقعا ناراحت فوتبال پایه هستید ؟؟؟
کار فوتبال ما بر عکس ه فک میکنم که اگر نفت توی لیگ بتونه پیشرفت داشته باشه به فوتبال پایه هم قطعا کمک خواهد شد و موارد مثبت دیگه هم به همراه خواهد داشت و اینکه طرفدار واقعی هیچ وقت حاضر به باخت و یا ایجاد مشکلات در تیم خودش نخواهد بود.
جهت اطلاع فوتبال پایه شهر نیاز به سرمایه گذاری برنامه پویا و بلند مدت خواهد بود و با ضعیف شد نفت بزرگسال وضعیت بد تر میشود
بسیار خوشحال میشم که اگر شما بتوانید که کاری در این زمینه هر چند کوچک بردارید
ابادانی
|
Germany
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
4
خیلی جالبه.مقایسه فوتبال ایران با اسپانیا؟من نمیخوام حرفام رو تکرار کنم اما فقط یک سوال :فرض کنید لیگ کشتی فرنگی به قول شما حرفه ای داشته باشیم در کشور.یه تیم از اندیمشک یه تیم از ایذه یه تیم از شیراز و اونوقت کشتی گیران این تیمها مثلا از تبریز و بوشهر و کرمان باشن.ایا عجیب نیست؟؟آقایان مثلا حرفه ای ، اگه قرار باشه خوزستان و گیلان و... فوتبالیست پروش ندن پس کجا باید بازیکن پرورش بده.؟ بحث من تنفر نیست.ااصلا کی گفت بحث قومیتیه؟
ابادانی
|
Germany
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
2
حتی اگر بخواهیم بحث بر سر نتیجه گیری باشه فقط و فقط و فقط نتیجه گیری.یعنی بحث ما بومی و غیر بومی نباشه.به نظرتون با ترکیب فعلی ، صنعت نفت تا کجا میخواد پیش بره؟خود آقای کمالوند گفته رتبه تک رقمی.باشه برای سال اول قبول.برای سال دوم برنامه شون چیه؟مثلا چه اتفاقی قراره بیفته که تیم از مثلا رتبه نهم امسال رتبه اول ، دوم یا سوم بگیره برای سهمیه؟ قراره بازم بازیکن بخریم؟ ازکجا؟ اگه قراره بازیکن درجه یک داخلی بخریم اولا خیلی خیلی باید خرج کنیم ثانیا مگه بقیه خرج نمی کنند؟ فرض کنید امسال قرار بود ماهینی به جای پرسپولیس بیاد ابادان یا پژمان منتظری به جای استقلال بیاد ابادان: ایا صنعت نفت می تونست دوبرابر بهشون بده که اونها امکانات تهران رو رها کنند بیان ابادان؟شما که میگید حرفه ای حرفه ای... یه چیزی شنیدید ولی معنی ش رو نمی دونید.سال اینده قراره چه اتفاقی بیفته که تیم رتبهش بهتر بشه؟؟؟ در پاسخ علی من نه خودم فوتبالیستم و نه در این زمینه کاری بلد هستم اما فکر می کنم همینکه اینجا کامنت میذارم شاید بی تاثیر نباشه. خوزستان اسپورت عزیز از شما خواهش می کنم که در این زمینه ها از کارشناسان مطرح مقاله درج کنید.متشکرم.
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
0
توقع اشتباه داشتم از کمالوند.تهش یه بازی برد یه باخت.یا یه مساوی ی باخت تو کارسه.
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
0
آقای آبادانی در جواب من اصلا توجیه نشدم
طرفدارای نفت امسال انتظار داشتن که تیم توی لیگ برتر بمونه ولی با روند تیم انتظار تک رقمی از تیم داریم و اینکه تخریب نفت هیچ منفعتی نه برای شهر نه فوتبال در تمامی رده ها دارد این دیگه واضحه .
شاید در جواب من باید که قصد تخریب ندارید ولی من دقیقا میگم که نتیجه صحبت های شما به ضرر نفت هست
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
0
آقای آبادانی برای اطلاع ب عرض میرسانم تو رده پایه الان نفت آبادان جزء بهترین ها در ایران هست بعد از فولاد _سپاهان _ذوب _ در حال حاظر هم خیلی از بچه های پایه ایی نفت تو تیمهای لیگ یک ودو دارن بازی میکنن _داخل همین تیم امسال نفت هم ما دریس _ مجدمی _ موسوی _ _ جبیره _ غبیشاوی _ ذبیر _ عبدالله زاده _ بغلانی _ ووووو داریم لطفا بی انصافی نکنید شما یا سیاه میبینید یا سفید _ از هواداران خواهش میکنم امسال سالیه که قراره تیممون از اون حالت آماتور ب شکل حرفه ایی دربیاد حمایت کنید
پاسخ ها
ابادانی
| Germany |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
من به دلیل بی سوادی معنی کلمه آماتور و حرفه ای رو نمی فهمم.ازتون خواهش می کنم راهنمایی کنید.به چه وضعیتی می گن آماتور و به چه وضعیتی میگن حرفه ای.با تشکر.
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
0
تو سالهای قبل تین نفت حتی ی خوابگاه مناسب برا بازیکنان شهرستانی نداشت تو این 5سال تقریبا تمام زیر ساخت های یک باشگاه حرفه ایی در سطح ایران فراهم شده _در سالهای قبل تیم نفت میرفت بازیکن میگرفت که آخرین سال فوتبالش بود _آقای آبادانی الان ما چند تا بازیکن در رده های پایه در تیم ملی داریم _ امکانات استادیوم مناسبه _ زمین تمرینی مناسب _وسایل بدنسازی ب روز _کادر فنی قوی _بازیکنانی که امسال اومدن آبادان ببینید چ تیمهایی دنبالشون بودن _ اولین تیم مربی انتخاب شد اولین تیم رفتیم اردو و اردو بروز و مدرن _من ی سوال دارم سالهای قبل این جور بود ؟؟؟؟؟ لطفا منصفانه قضاوت کنید _فوتبال آبادان در حال گذر از یک مرحله هست الان و داره میره ب سمتی که دیگه برا سقوط نکردن بازی نکنه بلکه داره کم کم ب عنوان ی مدعی تو فوتبال ایران خودشو معرفی کنه ب این میگن رفتن ب سمت فوتبال حرفه ای
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها